Babasız büyümenin açtığı yara ne zaman geçer?

Elimde olmadam hep birine kendimi beğendirmek istiyorum, en ufak ilgisizlikte acaba beni sevmiyor mu benden bıktı mı diye düşünmeye başlıyorum. Hiç sağlıklı düzgün bi ilişkim olmuyor.. yarayı bırak bu histen nasıl kurtulurum yani biri beni istemese bile ben bu kadar kafaya tamak istemiyorum
Babasız büyümenin açtığı yara ne zaman geçer?
Cevapla