Hamileyim, eşim destek olmuyor ve ablasının adını koymak istiyor, ne yapmalıyım?

Ben dört aylık hamileyim ve bu ay cinsiyeti öğrenecektik ve eşim gitmeme izin vermiyor çünkü görümcem diyor her ay gelmenize gerek yok o yüzden eşim beni göndermiyor ve hamilelikten önce birkaç kez hamile kalmak için doktora gittim eşim bana hiç destek olmadı hamileyken de destek olmuyor hatta kötü davranıyor ama ablasının adını koycak

Hamileyim, eşim destek olmuyor ve ablasının adını koymak istiyor, ne yapmalıyım?
Cevapla