Eşim çocuk istemiyor, ben anne olmak istiyorum ama boşanmak da istemiyorum ne yapmalıyım?

31 yaşındayım ve 1,5 yıldır evliyiz. Ben artık çocuğumuz olsun istiyorum ama eşim o kafada olmadığını söylüyor. Bu arada evlenmeden önce bu konuyu tabi ki konuştuk bana 1/2 yıla yaparız demişti. Hatta ism konusu açılınca tartışmıştı. İlk evlendiğimiz zamanlar da o süreyi 2/3 yıl olarak uzattı. Geçenlerde bunu sakince konuşmak istedim. Bana şu an baba olmayı hiç istemediğini, beni sevdiğini, birlikte gezmek eğlenmek istediğini, bir çocuğun ona ayak bağı olacağını ve en son belki de buna ömür boyu hiç hazır olmayacağını söyledi. Eşimi seviyorum onun da beni sevdiğini düşünüyorum ama çocuk konusunda böyle yapması beni çok düşündürüyor. Bu arada annesi de çocuğumuz olmasını istemiyor bir keresinde topluluk olan bir yerde çocuk mevzusu açıldığında ‘hayır asla onların evliliği otursun önce’ tarzında konuştu. Eşim yanımızdayken mecbur kalırsa çok net istiyor gibi durmadan kaçamak cümleler kuruyor. Eşim annesinden de etkileniyor olabilir. Sizce ne yapmalıyım? Çocuk konusu benim için önemli, bu duyguyu yaşamak istiyorum ve onun için bundan vazgeçersem ileride bu konuda pişman olmak istemiyorum

Güncellemeler
5 ay
Kendisi prezervatifle korunuyor bu arada
Eşim çocuk istemiyor, ben anne olmak istiyorum ama boşanmak da istemiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla