3 küçük çocuk, evden 12 saat çalışma, eş tırcı; gerçekten suçlu ben miyim 😔?

Üç çocuğum var, biri 4 biri 2 diğeri 1 yaşına girecek. İsteyerek oldular ve her şeyden çok seviyorum. Ben takım lideri olarak bi müşteri temsilci firmasında evden çalışıyorum - günde 12-13 saat. Bir saat molam var onda da çocukları uyutuyorum ve onlarla ilgileniyorum. Haftanın 5 günü çalışıyorum. Eşim tırcı sabah 7 de evden çıkar 5 gibi evde olur. Boşaltmada, yüklemede uyur, eve gelir gelmez uyur, gece çocukları ben uyuturum o yine uyur. Sürekli köye ailesine gideriz yine hizmet edip çocuklara ben bakarım. Onlar buraya gelir yine aynısı. Bugün pazar biraz uyuyayım dedim, aldırmadım çocukları bağırarak bana kitapsız, ben her sabah 7 de kalkıyorum bir kere sen kalk çocuklara bak. Her gün 8’e kadar uyuyan ben miyim diyor. Tamam da evin tüm yükü bende o sadece yol gidiyor geri geliyor ve dinleniyor. Suçlu ben miyim gerçekten?

3 küçük çocuk, evden 12 saat çalışma, eş tırcı; gerçekten suçlu ben miyim 😔?
Cevapla