Hamilelikte destek görmeyince eltilerle mesafeli olmakta haksız mıyım?

Herkesi arayıp soran yardımına koşan bir insandım ancak hamilrliğimle beraber aynı desteği göremediğim için elimi ayağımı çektim. Bilhassa eltilerime karşı hepsinin yardımına her daim koşarken zorlu bir süreç geçirmeme rağmen hiçbirinden destek görmedim. Şimdi gün ya da aile yemekleri dışında pek bir araya gelmiyoruz. Geldiğimizde de aynı tavırı sergiliyorum bazen bana karşı böyle oldukları için üzülüyorum. Sizce aynı tavırla devam mı edeyim?

Hamilelikte destek görmeyince eltilerle mesafeli olmakta haksız mıyım?
Cevapla