İki küçük bebeğim var, çok yoruldum ve yalnız hissediyorum. Bu durumdan nasıl çıkılır?

Bu durumda olanınız var mı uyumuyorlar biri 1.5 yas diğeri 3 aylık her gün aynı şeyler asla nefes alamıyorum sabah 6 da uyanıp şimdi oturdum daha oda yarım yamalak

İki küçük bebeğim var, çok yoruldum ve yalnız hissediyorum. Bu durumdan nasıl çıkılır?
Cevapla