3 çocuğum var. Çok bunaldım, her gün ağlıyorum. Bu beni kötü bir anne yapar mı 🥺?

Artık çok bunaldım. Eşimin işi dolayısıyla ailemizden ve arkadaşlarımızdan ayrı bir şehirde yaşıyoruz. Yardım eden kimsem yok. Eşim de çok yoğun çalışıyor diye çok destek olamıyor. Ama ben çok bunaldım, artık gizli gizli ağlıyorum. Sonra odaya gidip öyle oynadıklarını görünce kendimi suçlu hissediyorum.

Allah bana 2 evlat vermiş bundan mutlu olmam gerekir. Çocuk sahibi olmak isteyip de olamayan binlerce insan var diyorum kendi kendime. Depresyondayım sanırım ama içimden ben kötü bir anneyim galiba demekten alamıyorum kendimi. Çocuklarıma hiç yansıtmıyorum ama acaba anlıyorlar mı diye korkuyorum. Bu günler geçecek mi sizce?
3 çocuğum var. Çok bunaldım, her gün ağlıyorum. Bu beni kötü bir anne yapar mı 🥺?
3 çocuğum var. Çok bunaldım, her gün ağlıyorum. Bu beni kötü bir anne yapar mı 🥺?
Cevapla