Artık çok bunaldım. Eşimin işi dolayısıyla ailemizden ve arkadaşlarımızdan ayrı bir şehirde yaşıyoruz. Yardım eden kimsem yok. Eşim de çok yoğun çalışıyor diye çok destek olamıyor. Ama ben çok bunaldım, artık gizli gizli ağlıyorum. Sonra odaya gidip öyle oynadıklarını görünce kendimi suçlu hissediyorum.
Allah bana 2 evlat vermiş bundan mutlu olmam gerekir. Çocuk sahibi olmak isteyip de olamayan binlerce insan var diyorum kendi kendime. Depresyondayım sanırım ama içimden ben kötü bir anneyim galiba demekten alamıyorum kendimi. Çocuklarıma hiç yansıtmıyorum ama acaba anlıyorlar mı diye korkuyorum. Bu günler geçecek mi sizce?
3 çocuğum var. Çok bunaldım, her gün ağlıyorum. Bu beni kötü bir anne yapar mı 🥺?
Çok haklısın ülkemizin sosyal gerçekleri bu. Yeterli dinlenme çocuklar için yeterli imkan sunamama duygusu , kendine ve eşine yeterli vakit ayıramayıp moral konuşmaları yapamamak aktiviteleri yaşamamak insanda moral çöküntüsü yaratır. buda sende haklı olarak duygu boşluk yaratmış geçmiş olsun.
Sanırım kötü anne yapmaz, ama iyi birey yetiştirmeye anne yapabilir... Çocuk çocuk değildir. Bireydir. Birey yetiştirmeniz gerekiyor. Koşullarınız elvermeyecekse bunu önceden görüp hayatınızı, çocuk sayısını planlamanız gerekirdi
Anne Ne kadar dayanıklı olursa olsun sonuçta makina değil. İnsan... Bana desteği, bir tanıdık desteği ya da ücretli dadı olmadan 3 çocuğu sağlıklı yetiştirmeniz mümkün değil...
Neyse, bu konuda artık yapacak bir şey yok.
Vücut, ruh ve beyin sağlınızı korumak zorundasınız. Zinde kalmak, dinç olmak için birşeyler yapmak zorundasınız.
Maalesef artık yediğimiz besinler ve havamız sağlıklı değil. Stresde üzerine eklenince daha faklı arayışlar içine girebiliyorsunuz.
Bu konuda organik bant yarabandı gibi vücuta takılan ürünlerden destek alabilirsiniz. Benim blr tanıdığım kullanıyor. ismini falan öğrenirim. eşinin anne babası ile çocuğu olduğu için birlikte yaşıyorlar
21 yaşında bir kız çocuğu var hemde işte çalışıyor yoğun baskı altında bu bantlar dan kullanıyor. Kendisi çok memnun
Akıllılık etmişin erkenden iki çocuk doğurup büyütuyon ne güzel tamam sıkıntısı var ama sen 40 yaşına gelince çocuklar10 yaş üstü olunca senden iyisi yok kız gibi gezersin
Anneligini sorgulama onlarin ihtiyaclarini gideriyosun, sadece fazla sorumluluk almissin agir gelmis. Esinde yogun calisiyormus, ama arada seni mutlu edebilir. Bunu konus onjnla heyecan katin biraz evliliginize. Ve film falan izle, zorda olsa kendine zaman ayir bu cok onemli
Geçecek korkmayın depresyondasınız çok suçluyorsunuz kendinizi çocuklar çok küçük değilse kreş ya da sosyal aktiviye olan yerlere götürün imkanınız varsa hem çocuklar sosyalleşir eğitim alır hem de siz rahat edersiniz