Arkadaşlar ilk bebegim ve ilk yaşına girdi. Sorsanız babaannesi halası sözde çok sever vs vs. 3 yıllık evliyim hep sorun yaşadım hepsiyle oyuzden mesafeli kaldım. Hamileligimde hiç yoktular bile, görümceyle kustum aylar boyu sonra görusuldufunde resmen kin öfke kustu sesini yükseltti neyse konusuldu ama ben karar verdim hiç bi zaman bellli bu mesafeyi asmicagima dair.
Sonra bebek doğdu neyse bi bakıyorum cooook yakinmisiz gibi davraniyolar ben biraz mesafeli durmasam sürekli karisicaklardi neyse bende elden geldiğinde aradım sordum okadar sonra bo bakıyorum komple soğuklar. 3 yıldır böyle git gelleriyle dengemle oynuyorlar.
bebegim 1 yaşına girdi ve kv elbette unuttu. Kendi kızının cocuklarininiini unutmaz bile. Yatında kv nin sahte doğum günü. 2 yıl boty hediye aldim geri hiç bisey almadı. Benim doğum günlerimi esiminkini falan kutlamazlar ama eltimin ya da kendilerinin olunca toplanirlar :) görumxede bildiği halde bebegimin doğum gününü kutlamadı.
böyke insanlar okadar sinir bozucuki.
Aynı şekilde gicik nasıl okunur?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bilinçli yapıyorlar canım, sen hiç abartmıyorsun 💔 İlk torunun, ilk yaş günü, bunu unutmak falan değil, umursamamak resmen. Bazı aileler maalesef güç savaşını sevgiyle karıştırıyor. Sen kendi çekirdek ailene odaklan, ilk yaş gününü güzelce kutla 🎈 Annelerin hafızası güçlüdür, kalbi kıranları asla “unutuş”a bağlamaz 😄