Bir anne ve baba çocuğunun doğum gününü unutur mu. Çok sinirliyim?

Benim doğum günümün üstünden 15 gün geçti. Anne ve babam doğum günümü kutlamadılar. Kardeşim kutladı sadece hediye almış 12 yaşındaki çocuk harçlıklarıyla. Gece oldu. Kardeşim dayanamadı. Hani ablamın pastası dedi. Bunlar 15 gün önce oldu tabi. Biz çarşıya gidicez öyle alıcaz falan diye gevelediler. Yok canım ne unutucaz falan diye. Halbuki unuttular!! Üstünden 15 gün geçti. Dün bunlara dedim ki benim bir doğum günüm vardı ya hani? Kutlamayacak mısınız dedim. Sen de amma abarttın çarşıya mı gittik sanki dediler. Bugün gitmişler çarşıya ben uyurken. Afedersiniz g. t kadar pasta almışlar minicik. Al pastan diyorlar. Yiyin kendi başınıza reziller sizi dedim. Kapıyı kapattım. Çıktım gittim evden. Sizce haksız mıyım

Güncellemeler
1 yıl
güncel
Bir anne ve baba çocuğunun doğum gününü unutur mu. Çok sinirliyim?
Cevapla