Benim doğum günümün üstünden 15 gün geçti. Anne ve babam doğum günümü kutlamadılar. Kardeşim kutladı sadece hediye almış 12 yaşındaki çocuk harçlıklarıyla. Gece oldu. Kardeşim dayanamadı. Hani ablamın pastası dedi. Bunlar 15 gün önce oldu tabi. Biz çarşıya gidicez öyle alıcaz falan diye gevelediler. Yok canım ne unutucaz falan diye. Halbuki unuttular!! Üstünden 15 gün geçti. Dün bunlara dedim ki benim bir doğum günüm vardı ya hani? Kutlamayacak mısınız dedim. Sen de amma abarttın çarşıya mı gittik sanki dediler. Bugün gitmişler çarşıya ben uyurken. Afedersiniz g. t kadar pasta almışlar minicik. Al pastan diyorlar. Yiyin kendi başınıza reziller sizi dedim. Kapıyı kapattım. Çıktım gittim evden. Sizce haksız mıyım
Güncellemeler
1 yıl
güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bilerek unutmuş olabilirler gadası
Benimkide unutuldu lafıda açılmadı hiç ):
Unutulur yani. Bizimde unutuluyor
Unutur