Doğum anı ve sancısından korktuğum için çocuk konusunu geri plana atıyorum, haksız mıyım?

Eşimle bu konuda tartışma içindeyiz ama ben çok korkuyorum yani anne olanlar varda acıyor mu çok fazla

Doğum anı ve sancısından korktuğum için çocuk konusunu geri plana atıyorum, haksız mıyım?
Cevapla