Yeni doğum yaptım ama kayınvalidem sürekli bir kusur buluyor?

Eşimin çok yardımı var Allah razı olsun ama annesi her yardımı gördüğünde kendini öne atıyor. Kendi yapsın, bizim zamanımızda tarlada doğuruyorduk, bana kimse yardım etmedi diyor. Tabi annem de sinirlenip söyleniyor, bende sinirleniyorum ama eşime olana saygımdan susuyorum. Dün ayağımda sallarken uyuya kalmışım. O da mutfakta yemek hazırlıyordu. Ortalığı yıktı, neymiş, ben zaten rahattaymışn nasıl uyuya kalırmışım ya düşseymiş. Bende dayanamadım, çocuk benim düşerse acısını ben çekerim dedim. O sırada da eşim geldi işten, annesine bağırdı evden gönderdi ama konuyu asla açtırmıyor. Mesajlaşmalarını gördüm, annesine kızmış ama annesi de beni hep suçlamış. Yardım almam suç mı🥲 home office çalışıyorum bende, sağ elim de felç. Niye bu kadar kötü anlamıyorum bana karşı

Yeni doğum yaptım ama kayınvalidem sürekli bir kusur buluyor?
Cevapla