Yeni doğum yaptım kayınvalidem beni çok bunaltıyor. Nasıl karşılık vermeliyim?

1 hafta önce dogum yaptim. Ya destek olmaya mı geldi laf sokmaya mi geldi belli değil. Sürekli basimda duruyor. Yaptığım her şeyi yanlış buluyor karışıyor söyleniyor. Bebegi emziriyorum başımda dikiliyor. Sürekli bu çocuk doymuyor sütün az senin falan diyor. Ya da daha yeni emzirdigim cocugu aliyor kucagima getiriyor emsin diye. 1 haftalık bebek en fazla ne kadar süt içebilir yani? Sürekli kendinden örnek verip duruyor. Ben doğumdan 2 gün sonra ayaklanip iş yapmaya başladım. Sende kalk kocana yemek yap böyle olmaz falan dedi. Daha dikislerim iyileşmedi. Bebekle ilgileniyorum yani. Eşimde ben istemem anne olur mu öyle şey ben yaparım dedi. Annesi eşime sen hiç erkek değilmişsin, karın varken sana mı düşer dedi. Eşimde sinirlendi haliyle. Ben seni eve birakayim en iyisi, ezgi de rahatsız onunda moralini bozup duruyorsun git en iyisi dedi. Saçma sapan söylenerek gitti. .

Yeni doğum yaptım kayınvalidem beni çok bunaltıyor. Nasıl karşılık vermeliyim?
Cevapla