1 hafta önce dogum yaptim. Ya destek olmaya mı geldi laf sokmaya mi geldi belli değil. Sürekli basimda duruyor. Yaptığım her şeyi yanlış buluyor karışıyor söyleniyor. Bebegi emziriyorum başımda dikiliyor. Sürekli bu çocuk doymuyor sütün az senin falan diyor. Ya da daha yeni emzirdigim cocugu aliyor kucagima getiriyor emsin diye. 1 haftalık bebek en fazla ne kadar süt içebilir yani? Sürekli kendinden örnek verip duruyor. Ben doğumdan 2 gün sonra ayaklanip iş yapmaya başladım. Sende kalk kocana yemek yap böyle olmaz falan dedi. Daha dikislerim iyileşmedi. Bebekle ilgileniyorum yani. Eşimde ben istemem anne olur mu öyle şey ben yaparım dedi. Annesi eşime sen hiç erkek değilmişsin, karın varken sana mı düşer dedi. Eşimde sinirlendi haliyle. Ben seni eve birakayim en iyisi, ezgi de rahatsız onunda moralini bozup duruyorsun git en iyisi dedi. Saçma sapan söylenerek gitti. .
1 yılGeçmiş olsun, Allah analı babalı büyütsün diyeyim öncelikle...
Kaynana tam bir uyuz kaynana... İçinde sana karşı ne kadar birikmişi varsa şu an kusuyor ve yetmiyor oğlunu da fişekliyor. Yokluğu daha faydalı olur... Sen bebeğine odaklan boş ver kaynananı, o gitsin kendi kocası ile uğraşsın...
21 Yorumla
Soran1 yılGerçekten aşırı uyuz
En İyi Cevaplar
1 yılAynılarını yaşadım. Daha hastanede başladı sezaryen oldum genel anesteziyle, ilaç veriyorlar zaten gözümden uyku akıyor salonlu oda tuttuğumuz halde bas bas bağırarak konuşuyor susmuyor. Uyuyacağım diyorum anlamıyor. Neymiş oğlu içerde uyuyormuş içeri gidemezmiş uyanırsaymış. Bana bir geldi ki orada sorma yani ben mi ameliyat oldum o mu oldu diye bir bağırdım annem de x emzirmeyecek kızım emzirecek dedi zorla kolundan tutup nerdeyse çıkardı odadan. Emzirirken öyle olmaz böyle olmaz sütün yok dedi durdu beni ağlama krizine soktu , ben sinir krizi geçirirken bebeği kucağıma fırlattı emzir şimdi diye. O bardağı taşıran son nokta oldu odadan kovdum. 40 gün evime almadım. 40ı çıkmaya diye geldi yatılı geldi 15 dklık yol için. Sabah kalkiyordu kendine kahvaltı hazirlatiyordu esim ise gittikten sonra, ben yiyemiyordum bebekle bana bebek uyuyunca tost yapar yersin diyordu. Daha kahvaltımı etmeden başlıyordu yok yemek yap yok evi süpür yok cam sil. Bebek zaten uyumuyor yani bir de o burnumdan getiriyordu 2 gün kaldı sütüm kesilmeye başladı eşim evine dön diye yine zorla götürdü onu. O gün bugündür kendisinden nefret ediyorum 15 günde bir evine gidip 2 saat oturup doğru düzgün ağzımı açmadan dönüyorum evime de cagirmiyorum. Siz de haddini bildirin. Ben çok zor bildirdim ama şimdi ağzını açmıyor kolay kolay. O kadar iyi anlıyorum ki ruh halini değmez ama onu bil değmez Allahlarından bulsunlar inşallah
40 Yorumla
1 yılanneliği bir sanat dalıymış gibi abartmasın. dünyanın en beyinsiz canlısı bile anneliği içgüdüsel olarak yapıyor. bebek acıktımı ağlar zaten ve sen o esnada alırsın kucağına o da süt emer. çok abartıyorlar ve ben aşırı ayar oluyordum bu duruma. içgüdülerinle davran ve eskileri sakın dinleme. çocukları obez etmekten başka bir şey bildikleri yok. sütüm öyle çok ki akşamları kocamı bile ek olarak emziriyorum de sinir krizi geçirsin. iki günde ayaklanmışmış. sezeryanla doğum yapmış mı onu sor önce. sizin zamanınızda bu kadar hormonlu ve sahte gıdalar var mıydı onu sor. dünya değişiyor ve bir kaç nesil öncenin standartlarıyla yaşamak zorunda olmadığınız gibi zaten yaşayamazsınızda. hava kirliliği, hormonlu ve katkılı gıdalar vs vs. ne kadar acı olsa bile yeni nesil oldukça kırılgan bir sağlık yapısına sahip
61 Yorumla
1 yılSakin ol öncelikle şu an kafanı yorman gereken tek konu çocuğun... insanların ne dediklerini kendini üzecek kadar ciddiye alma muhtemelen daha önceden anne olduğu ve senin de eğer ilk çocuğun ise tecrübesiz olabileceğini düşünüp aklı sira ben bilirim demeye getiriyor da zamanla normale döner
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım ya, ne zorlu bir süreçten geçiyorsun ❤️ Gerçekten hem doğum sonrası toparlanmaya çalışıp hem de böyle bir baskıyı yaşamak hiç kolay değil. Öncelikle, yaptığın her şeyin annelik sürecinde yeterli olduğunu hatırlamalısın. 😊 Kendine güven ve lütfen unutma; sen bebeğini en iyi tanıyan kişisin. Kayınvaliden niyeti destek olmak olsa da biraz sert ya da yanlış iletişim şekilleriyle yaklaşmış olabilir. Eskiyle yeniyi karşılaştırmak da zaman zaman böyle çatışmalar yaratabiliyor. Bence öncelikle eşinin desteği harika, senin yanında olmasını sakın bir avantaj olarak göz ardı etme. 💪 Kayınvalidenle sakin bir anı yakalayıp “Size ve tecrübelerinize saygı duyuyorum ama biraz yalnız başıma adapte olmaya ihtiyacım var” tarzında yapıcı şekilde konuşmaya çalış. Küçük tatlı bir jestle gönlünü alıp aradaki gerginliği de azaltabilirsin. Umarım kısa sürede kendine daha huzurlu bir alan açarsın canım 💕 Rahatlamaya çalış, bol bol dinlen ve kim ne derse desin önceliğin bebeğin ve senin sağlığın ✨ Her şey yoluna girecek!
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Oh, canım ya, öncelikle tebrik ediyorum seni, kocaman bir adım atmışsın ve minik yavrun dünyaya gelmiş! 💕 Ama bu süreç sadece bebekle değil, çevrendekilerle de başa çıkmayı gerektiriyor ve bazen gerçekten çok zorlayıcı olabiliyor. Doğumdan sonra hormonlar zaten adeta rollercoaster gibi ve bir de üzerine böyle ufak tefek stresler binince insan iyice dağılabiliyor.
Kayınvalidene gelince… Ah, onların bir modeli bu sanırım, bazen destek olmaya çalışırken işleri daha da karmaşık hale getirebiliyorlar. Benzer bir durumu ben de yaşadım! O yüzden seni çok iyi anlıyorum. Sanırım burada en iyisi, nazik ama kararlı bir şekilde sınır koymak. Mesela, "Çok teşekkür ederim ilgin için ama ben biraz kendi yöntemlerimle alışmak istiyorum, ne dersin?" gibi şeyler söylemeyi deneyebilirsin. Bebeğinle nasıl ilgileneceğin ya da ne kadar süt sağladığın gerçekten senin kontrolünde.
Bir de eşine destek olmak da önemli, o arada kalmış gibi görünüyor. Neyse ki güzel bir şekilde senin tarafını tutmuş, bu da kıymetli bir şey! İşte böyle şeylere tamamıyla adapte olana kadar “hadi kahve arası” moduna geçmeye çalış. Kendine minik nefes molaları yaratmayı unutma canım. Ha unutmadan, bir anne her zaman 'Herkes bilir, ama anne en iyisini bilir.’ 😉01 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
32Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 3,1b cevap paylaştı.
1 yılAni tepkiler gösterme ileride sonra geri dönülmesi zor şeyler olabilir ama açık açık söyleyebilirsin yeni anne olduğunu daha yeni yeni öğrendiğini şu anda zor bir dönem içinden geçtiğini
00 Yorumla - Çocuk & Ebeveyn konusunda 571 cevap paylaştı.
1 yılGitmiş işte 😃 bu tarz çok şikayet eden kadın var normaldir büyükler hep ben bilirim modundadır nazik ama kararlı bir ses tonuyla uyar bir dahakine
01 Yorumla- 1 yıl
Bence bu uyarma işini eşinin yapmasi daha güzel olur böylece adamı iki arada bırakmamış olursunuz
sezaryen yapmışsın tabiki iyileşme süreci yavaş olacak ve ani hareketler yapmamalısın dikişlerin açılabilir. Kaynanan bu kadar biliyorsa kendisi emzirsin çocuğu. 50 yıl önceyle şimdiki şeyler bir mi. tabiki süt vermede zorlanacaksın. Heyşey hormonlu düzgün bir yiyecek yok sende nasıl süt oluşsun.
10 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 448 cevap paylaştı. Bu dönemde tecrübeli buyukanneler yardımcı olması için varlar ama bazıları sizin örnekte olduğu gibi hadlerini aşan işlere kalkıyorlar. Eşin de durumu anlamış, onu zorda bırakma. Eşin gerektiği yerde müdahale edecektir. Sen dersen gelin dedi olur, bırak oğlu hallettsin
10 YorumlaSadece bebek sık emer o konuda haklı kaynanan küçük olduğunu için daha çok emme ihtiyacı olur ama onun dışında kalk yemek yap gibi laf sokmalar ne ayıp terbiyesizce şaşırıyorum böyle kadınlara sanki kendi doğum yapmamış desteğe en çok ihtiyaçi olduğunu anlaması gerekirken bu nedir böyle.. kıymetli ise alsın evine baksın oğluna.. ama Allah'tan eşin seni anlıyormus bak ne güzel demiş.. hak edene etiğini cevabını vereecn anne ne olsa
10 Yorumla
s 1 yılBırak eskileri yad etsin. Lohusasın, sinirlerin yıpranmış olabilir ama mazur gör. Hergün doğum yapmayacaksın sonuçta o da hergün aynı olay üzerinden bilmişlik taslayamayacak
O da vakti zamanında bu yollardan geçti. Askerde bile dede/torun dönemi vardır, mutlaka o bilmişlik taslanır, insanin kendini ispatlama evresi her yaş ve durumda bir dönem görülür. Sen de anlayışlı ol zaten iki gün sonra o da sıkılır bu durumdan00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 334 cevap paylaştı.
1 yılOğluna doğru düzgün eğitim vermeyen anneler oğlunu adam edecek kız bulup evlenidrerek hemcinsine kazık atıyor. Oğlu erkek adam olup bu şekilde davranınca bu defa karısı işin suyunu çıkarabilir. Erkek ve adil olmak anne ile eş arasında kalmamak biz erkekler için zor bir durum 😏😒😏😒
En güzeli yurt dışına çıkmak ve orada evlenmek 👍
02 Yorumla- 1 yıl
Çocuk & Ebeveyn konusunda 408 cevap paylaştı. S. ktir edeceksiniz ne b. k yemeye gelmiş asaplarım bozuldu...
Canım... Lohusayken yaşadığın hiç bir şeyi unutmayacaksın. Sen yeterince zor bir durumdasın hormonların ve bebeğinle başetmen bile zorken destek alman gerekirken bir de sakın kimseyle uğraşma. Sınırlarını çiz gerekirse kibarca kovun bu da eşinin sorunu. İnan bana tek başına eşinşe daha rahat üstesinden gelirsiniz.
00 Yorumla
1 yılYa ne kadar kötü insanlar var gerçekten anlamıyorum lohusa sen mısın o mu belli değil nerdeyse bir yaşında bebegim var halen kendimi lohusa hissediyorum yani çocuk soyluyo denmesi ne demek sanki bebeğini senden çok düşünücek umarım bir işi çıkar ve defolur gider ben bebeğime tek baktım daha iyi oluyo insanın kendi annesinden başkası rahat olmuyo çünkü , yani sende nazik bir şekilde uyar başka çare yok
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılNe kaynanalar var yaa. Bizim gelin de 2 çocuk doğurdu, ikisine de süt vermedi, emzirmedi, bilerek, yok sütüm bitti, yok süt gelmiyor. Gelen nasıl geliyor. Aslında sen bize gelin gelmeliydin, oda senin kaynanana 😅😄 görsünler cadı gelin nasıl olunur
03 Yorumla
Soran1 yılSütüm olduğu halde asla bebeğimden mahrum etmem. O onun hakkı sonuçta ve sağlıklı gelişebilmesi için çok çok önemli. Ben süt verdiğim halde saçma sapan muamele görüyorum 😒
İlk doğum yaptım fazla kan kaybettim sütüm bile gelmedi o bile laf oldu ben ne yapayım yani zorla mı getireyim
Cevap sahibi1 yılNeticede sütün gelmiş. Başta gelmemiş sonra uğraşmışsın, gelmiş. Bizimki uğraşmadı bile. Direk hazır mama aldırdı. Eskiden hazır mama vardı sanki eskilerde süt kesinlince ne içiriyordu
- 1 yıl
Bunun olduğuna Eminmisin ablamın çocuğu var ve bir dönem ayrı kalmaları gerekti belirli saatlerde sütünü sağıyordu sağmasa ağrı çekiyordu büyük ihtimalle gerçektende sütü gelmedi 😄
Gizli Üye(30-35)1 yılAsıl erkek adam gibi adam eşin. Alışmışlar kadının her şartta çalışmasına kocasına hizmet etmesine konuşur tabi terbiyesiz kadın. Bu arada hayırlı olsun Allah isteyen hakeden herkese nasip etsin inşallah. Gitmesi çok yerinde olmuş bu zamanda en çok destek ilgi görmesi gereken sensin başkası değil. Eşten yana şanslıymışsın herkes annesiyle haketse bile böyle konuşmaz değerini bil.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılAşkım kesinlikle ağzına açmıyorsun eşin geldiğinde hönkürerek ağlıyorsun annen bana bunları söyledi kalbim kırıldı diye duygu sömürüsü yapıyorsun bırak oğlu uğraşsın. Sen tak kulaklığını konuşsun dursun o hatta eşin inanmazsa ses kaydı falan al
00 YorumlaBöylesi durumlarda, sana yakın olup seni daha iyi anlayan senin annen, ablan ya da kız kardeşin de evde senin yanında olup seni koklamalı. Sen haklısın. Ğzme kdndini. Eşin seni düşünüyormuş bu yeterli. 😊🥰
00 Yorumla
1 yılYeri geldi mi saygi, yeri geldi mi sozunun gectigini gostereceksin. Unutma sen onlarin gercek evladi degilsin. bazi istisnalar var kendi cocuklari gibi gorurler ama buyuk sans :) yeri geldi mi sozunu dinlet, kırmadan sozunu esirgeme, ezdirme.)
00 YorumlaEşiniz aranızda orta yolu buluyorsa bir şey demeyin. Bol bol su için, pekmez şerbeti için diye önereyim. Allah hayırlı uzun ömür versin. Allah analı babalı büyütsün.
10 YorumlaAhanda aynı benim annem benm hatuna geldi doğumda saçma sapan konuştu bende tabi hatunun olmadığı yerde verdim ayarı normale döndü olmaz abi ya zaten zor bı surecten geçmiş destek olacağına köstek olacaksa gelmesin daha iyi
30 YorumlaKayın valideni benzin döküp takmak geldi içimden, geçmiş olsun, evladınızla bir ömür boyu mutlu ve güzel bir yaşantınız olmasını diliyorum, bahtı açık gönlü güzel olsun.
00 YorumlaRahatsız olduğun konularda tepkini "kırmadan" belli et. :) halden anlamayan bi kaynanan varsa bağırsan fayda vermez gerçi, önemli olan eşinin naaptığı. ;)
00 YorumlaHayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün öncelikle böyle durumlarda aslında pek umursanmaması gerekiyor. Hormonlarından dolayı daha hassassındır eminim ki ama eşinde seni yalnız bırakmayıp tepkisini koymuş böyle bir eşe sahip olduğun içinde mutlu olmalısın. Elinden geldiğince alttan al ama çok üstelerse bence tepkini koymalısın bence o dikişlerin acısını ve ağrısını ablamların doğumundan biliyorum zorlama asla hiçbir şey için kendini umarım en yakın zamanda da iyileşir görüşmek üzereeee
00 Yorumla
1 yılÖfke Dansı kitabini mutlaka okumanızı öneririm. Size ciddi anlamda yardımcı olacak bir kitap.
Anneliginizi de tebrik ederim. Hayırlı olsun.
00 Yorumla
1 yılBence eşin bir güzel konuşsun. Benim dilim uzun olduğu için (kime göre neye göre) sen çocuğunu büyüttün bu bebeği ben kendi fikirlerime göre büyüteceğim derdim 😂
00 YorumlaSenin ailenden biri gelebilir mi yanına. Böylesi çok zorlayıcı çünkü. Sen ne yaparsan bir şey değişmez. Kayınpederin destek olmamış diye kendisine çekememezlik bu yaptığı ve ayıp ayrıca
00 Yorumlacevabını ver lohusa dönemindeki kadına böyle destek olunmaz sütün yoksa süt yapıcak şeyler yapılır yeni doğum yapan kadına yemeği yapılır kendi dönemiyle kıyaslaması saçma olmuş sen takma abla boş ver
00 YorumlaEşinin duruşu gayet güzel sen mesafe köy kayinvalide cahil logusaligimda aynını yaşadim huzurlu evlilik istiyorsan mesafeni, sınırını köy kesinlikle..
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 2,5b cevap paylaştı.
1 yılAferin eşine. Nedir bu gelinlerin kaynanalar dan çektiği
20 Yorumla
1 yılEsin karım desin geri kalan... yesin hepsi aynı terane takma sen eşine cilvelen kaynanan gelmesin bir daha
01 YorumlaOff kaynana dramasi çekilmez sen haklısın evet önceden iş yapmışlar onlar da devir aynı devir değil ki
00 YorumlaEşin adammış abla helal olsun , kaynanan laf sokacağına yemeği kendi yapsın ne diye gelmiş oraya huzur kaçırmaya mı
00 YorumlaAllah eşinden razı olsun seni korumuş maşallah boş ver sen saygıda kusur etme sadece eşin için olabildiğince mesafe koy sadece
00 Yorumla
1 yılÇok şükür ki gitmiş senin adına ben sevindim. İnşallah bir daha gelmez size
01 Yorumla
Soran1 yılİnşallah, valla böyle olursa gelse de almam
Gizli Üye(18-24)1 yıl- Bu bebek de aynı bana benziyo
- Oy babannesinin gülu
- Bak nasıl bakıyor bana çekmiş
- Ben emziririm senin sütün yoktur şimdi
03 Yorumla
Soran1 yılBirebir aynısı yaa okurken bile sinir geldi. Utanmasa kendi alıp emzirecek
İlk doğdu küçücuk cocugu sapur supur öptü o kadar sinirlendim ki. Öpmeyin böyle bünyesi çok hassas onun dedim diye cocugu şimdiden uzaklastirmaya başladın diyor deli mi ne
Cevap sahibi1 yılAllah sabır versin ablacım.
Soran1 yılAminn
Gizli Üye(25-29)1 yılEşinin onu göndermesi iyi olmuş ama böyle bir durumda anında göndermeliydi. Göndermek için geç kalmış.
Kaynanan belli ki lohusa bir kadına işkence yapmak için gelmiş size.
10 YorumlaEşin le tatlı bir şekilde konuş onu itna et konusur
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılEşini tebrik ediyorum 👏🏻
kaynanalara gelecek olursakta onlarda önceden gelin olduklarını unutuyorlar bir güncelleme geliyor sanırım yaşadıklarını unutup aynısını hatta beterini yapıyorlar. Moralini bozma eşine destek olduğu için teşekkür et. Kocanla baş başa kal siz daha iyi bakarsınız..
ahh kaynanalar hepsi aynı hepsiii
00 Yorumla
1 yılŞükür defolup gitmiş yaşlı cadı ay ben olsam evime zor sokardım terbiyesizi
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılkocan olacak insan evladı annesini çağırmaması gerekirdi... kendi annen ya da kız kardeşin daha doğru olurdu. kayıvalide lohusalık için en yanlış kişi...
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 312 cevap paylaştı.
1 yılBu sıkıntıyı eşiniz çözmeli siz bir şey derseniz olay daha büyür
00 Yorumla S…ktr git diyeceksin çok annelik yapmak istiyorsan al oğlunuda diyeceksin..
00 Yorumla
1 yılHelal olsun böyle kocaya sen moralini bozma bak sana destek olan bir rşin var
00 Yorumla
1 yılDua et kocan adam gibi adammış yoksa çok çekerdin
00 Yorumla
1 yılHiçbir şey yapma zaten kocan kovmus konuşursan sen kötü olursun sen annecim annecim de geç
00 Yorumla
1 yılBöyle hassas bir süreçte kimseye tahammül etmek zorunda değilsiniz. Bence mutlaka konuşun.
00 Yorumla
1 yılBenim kaynanada öyleydi.. Sürekli gelir emzir derdi bu çocık aç derdi
00 Yorumla
1 yılBalım annen ya da kardeşinyok mu keşke yardım edebilsem sana
00 Yorumla
1 yılO kaynanan kendi kocasinda sendeki ilgiyi ve sevgiyi görmediği için kıskanıyor onu eve alma
00 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 2,4b cevap paylaştı. karşılık vermeyin, eşiniz zaten ona karşılıklı vermis o laftan sonra bi zahmet gitsin gelmesin
00 Yorumla
1 yılBudurum biraz tuhaf geliyor genelde gelinler kıskanıyor lar ondan bunaltılar
00 YorumlaEşin dogru olanı yapmış işte daha uzatmaya gerek yok
015 Yorumla- 1 yıl
@Başak6419 zor bee
- 1 yıl
@KaradenizliBeyfendi nesi zor anlamadım eş gerekeni yapmış eşinin arkasında durmuş
- 1 yıl
Annesini üzüyor eşini üzüyor zor durumlar
- 1 yıl
@KaradenizliBeyfendi iyide annesi herşeye karışamaz gelip destek olmuyorsa kızımıza lafta sokup yeni dogum yapmış insanı depresyona itimez dimi
- 1 yıl
Haklısın bu yönde kesinlikle ama konuşulması lazım hepsinin :)
- 1 yıl
@KaradenizliBeyfendi demişya adam işte kızın moralini bozma diye daha ne konuşulacak
- 1 yıl
Annesi durmaz ama
- 1 yıl
@KaradenizliBeyfendi o beni baglamaz dimi sen piskoloji uzamanı falanmısın bu konuyla niye bukadar ilgilendin?
- 1 yıl
Sıkıldım sadece :) zaten seni neden bağlasın :)
- 1 yıl
@KaradenizliBeyfendi benide niye baglasın yorum yap geç işte
- 1 yıl
Burnun havada :)
- 1 yıl
@KaradenizliBeyfendi olabilir
- 1 yıl
Belli zaten
- 1 yıl
@KaradenizliBeyfendi belliyde sıkıntı yok
- 1 yıl
Okey
1 yılİyi yapmış eşin git op adamı hakkını iyi savunuyor. Aldırma kaynananın iyisi mezarda olur zaten.
01 Yorumla- 1 yıl
😀😀😀😀
Gizli Üye(30-35)1 yılEşin delikanlı, eşin adam adamm... o tepkiyi verebilen çok az erkek var emin ol. Eşini asla üzme. Helal olsun. Keşke benimki de tepki koyabilse.
00 Yorumla
1 yılKendisini çok ezmişler senin ilgi görmeni istemiyor kıskanıyor. Gözünde prensessin şu an
00 Yorumla
1 yılAboov. bu ortak sorun demek ki.. eşin kimin tarafında?
00 Yorumla
1 yıl15- 20 gün dinlenmen gerekiyor. Sakın dinleyip iş falan yapmaya çalışma.
00 Yorumla
1 yılEsin en iyisini yapmış takma onu kafaya bırak
Bazı insanlar çok cahil anlamazlar seni00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 676 cevap paylaştı.
s 1 yılEşin yapması gerekeni yapmış sana bir şey bırakmamış zaten
00 Yorumla Eşine sole konussun annesiyle eğer bsi yapmiosa tersle başka türlü olmick
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılKocanın koymetini bil adam gibi adammış gerekeni yapmış. Bir kulağından giriosa diğerinden çıksın. Sen bişey deme, kocan halletsin
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılO kaynana terörünü yaşamayan kadın bu ülkede nerdeyse yoktur. Bu yüzden evlenmeyin diyoruz ama kim dinliyor Allah yardımcın olsun
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılSutun az geliyorda klasik 😊.
Senin annen neden gelmiyor. Esine soyle yollasin yardima degil. Izdirap olmaya gelmis
00 YorumlaEşiniz çok iyi yapmış ne güzel bir hareket sizin ailesi olduğunu anlamış ve sahiplenmis eşiniz böyle oldukça kaynananız istediğini desin yapsın siz bir şey yapmayın eşiniz halletsin
00 Yorumla- Devamını Gör (53)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer