Yeni doğum yaptım 3 aylık oldu bebeğim eşimin ailesi herseye karışıyor mesafe koydum aynı değişen bisey yok ne yapmalıyım?

Bebeğimin 40 çıktı duruma attım kaynım atma diyo nazar değermis vs. Hamileliğim de ne görümcelerim ne de eltilerim olmadı yanımda doğumumdan tut hastaneye kadar herseye bebekten sonra karışır oldular lohusalikta bile emmediği için hakkımda o kadar şey konuştular eşime attıkları mesajları hepsini okudum hepsiyle arama mesafe koydum eşimin de aklını karıştırdıklari için artık eşimle tartışmak istemiyorum bu konuları ama yok mu bunun bi çözümü

Yeni doğum yaptım 3 aylık oldu bebeğim eşimin ailesi herseye karışıyor mesafe koydum aynı değişen bisey yok ne yapmalıyım?
Cevapla