Bana yol göstermenize ihtiyacım var. Soruma gelebilir misiniz?

Bu aralar büyük çıkmazdayım. 3. çocuğumun olmasını çok istiyorum. Rabbim verecekse hayırlısını versin ama bir kez daha anne olmayı her şeyden çok istiyorum son zamanlarda. Hayata çocuklarımla tutunuyorum. Onlarla kocaman bir aile olmak istiyorum. Anneliği bir kere daha yaşamak istiyorum doya doya. Eşim her gün bana kızıyor, her gün tartışıyoruz. Kalbim parçalanıyor. İçim yanıyor. Öyle çok üzülüyorum ki tarif edemem. Sabah namazına kalkınca dahi o uykulu halle ettiğim tek duam diyebilirim. Gerçekten ne yapabilirim? Evet biliyorum zaman çok kötü, bu zamana bir çocuk daha getirmek belki yanlış. İsterdim ki mutlu mesut yuvamızda çocuklarım ve eşimle kimse bize dokunmasın, zarar veremesin. Sanırım hayal dünyasında yaşıyorum ben. Bu döneme asla ayak uyduramıyorum. Bana yol gösterirseniz gerçekten sevinirim... 🥺
Bana yol göstermenize ihtiyacım var. Soruma gelebilir misiniz?
Cevapla