Çocuklarımın okul harçlığı için böyle yazmalar yapmam dalga konusu bir şey mi?

İki kız çocuğum var, ve onlara okul harçlığı çıkara bilmek için böyle tığ işi iğne işi oylar yapıyorum ve eşim bununla ilgili sürekli beni dalgaya alıyor hor görüyor bu gerçekten kötü bir şey mi? Hayır yani verse, destek olsa bir verdiğini sürekli başıma kakmasa, tamam derim de bilmiyorum ya ne yapabilirim ki elimden bu geliyor bunu yapıyorum, ama her yaptığımda yakıcam çöpe atıcam kim takar gibi söylemleri oluyor 🤦🏻‍♀️ gerçekten takan olmasa nasıl yapabilirim ki artık ne yapacağımı bilmez oldum gerçekten bu kötü bir şey mi?

Çocuklarımın okul harçlığı için böyle yazmalar yapmam dalga konusu bir şey mi?
Çocuklarımın okul harçlığı için böyle yazmalar yapmam dalga konusu bir şey mi?
Cevapla