7 aylık hamileyim ve sürekli evdeyim. Ailemle ayrı şehirlerdeyiz. Esim sürekli arkadaslariyla vakit geçiriyor ya da evde anca TV izliyor. Bende biraz önce yürüyüşe çıkalım mı hep evdeyim sıkıldım hem yürüyüş yapmam iyi gelir dedim. Yok ne yürüyüşü dedi. Biraz hava alalım iste dedim. TV izliyorum dedi. Bende sinirlendim anca kendini düşün dedim. Bu sefer sinirledi. Git çık seni tutan mı var. İlla ben mi gelicem yanında. Koskoca kadınsın dedi. Sinirlendim bir hışımla çıktım ağlıyorum resmen...
Bir kaç saat eve gelmeyi düşünmüyorum. O kadar berbat hissediyorum ki kendimi. 😢😢
Bir kaç saat eve gelmeyi düşünmüyorum. O kadar berbat hissediyorum ki kendimi. 😢😢
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer