Hamileyim. Esimle tartıştık. Bagirip cagirdi. Kendimi çok kötü hissediyorum ne yapmalıyım?

7 aylık hamileyim ve sürekli evdeyim. Ailemle ayrı şehirlerdeyiz. Esim sürekli arkadaslariyla vakit geçiriyor ya da evde anca TV izliyor. Bende biraz önce yürüyüşe çıkalım mı hep evdeyim sıkıldım hem yürüyüş yapmam iyi gelir dedim. Yok ne yürüyüşü dedi. Biraz hava alalım iste dedim. TV izliyorum dedi. Bende sinirlendim anca kendini düşün dedim. Bu sefer sinirledi. Git çık seni tutan mı var. İlla ben mi gelicem yanında. Koskoca kadınsın dedi. Sinirlendim bir hışımla çıktım ağlıyorum resmen...
Bir kaç saat eve gelmeyi düşünmüyorum. O kadar berbat hissediyorum ki kendimi. 😢😢
Hamileyim. Esimle tartıştık. Bagirip cagirdi. Kendimi çok kötü hissediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla