Siz olsanız ne yapardınız çocuklar ve kayınvalide konusunda?

Kaynanam bize gelince çocukları sürekli seviyor yüksek sesle, sürekli bir şeyler konuşuyor, ilgi gösteriyor vs. Tamam ben buna bir şey demiyorum ama ben çalışan insanım. Evdeki misafirler gidince onlar yine benimle baş başa kalıyor. Ben de günlerce şımarmış, çığırından çıkmış çocukları adam etmeye çalışıyorum. Bu yüzden eşimden uyarmasını istedim. Fazla üstlerine düşme, biraz kendi hallerine bırak de dedim. Sizce iyi yapmış mıyım? Siz olsanız ne yapardınız?
Siz olsanız ne yapardınız çocuklar ve kayınvalide konusunda?
Cevapla