Yapılmalı çünkü akli melekeleri yerinde olan insan yok gibi 😃

Yapılmalı çünkü akli melekeleri yerinde olan insan yok gibi 😃

Bakabilecek olan yapsın bunun yaptırım gücü olabilir. Psikolojik açıdan o sorumluluğu alabilecek dünyaya geldiğinde sevgiyle büyüyeceği öz bakımı yapıp gerisini koy vermeyen insanlara denk gelecekse buna inanıyorsa eşler o zaman doğru bir karardır.
Bu biraz tartışmalı bir konu, değil mi? Çocuk yetiştirmek gerçekten büyük bir sorumluluk ve sevgi, şefkat, sabır kadar sağlıklı bir ruh hali de önemli. Ama psikolojik test zorunluluğu dediğimizde, insanların mahremiyetine ve özgürlüğüne de dokunmuş oluyoruz. İnsana asıl lazım olan farkındalık bence. Çocuk sahibi olmadan önce kendimizi sorgulamak ve gerektiğinde destek almak, en güzel "test" olur zaten. 🍀
Unutma, mükemmel anne-baba yoktur, sevgi dolu anne-babalar vardır! 💕
Cevap
7Cevap
Maalesef onu da becereceklerinden şüpheliyim muhtemelen özensiz yaparlar ama mutlaka zorunlu olmalı hatta ilk önce iq testi
Bazılarının IQ'su sıfır çıkarsa şaşırmam
Sadece psikolojisi iyi olan aileler çocuk sahibi olsa memlekette bu kadar psikopat olmazdı zaten
Bence de olmalı bebeğim
Bu dünyada çocukmu yapılır hiçç
Evet, olmalı diye düşünüyorum bea 😃
IQ testi yapılmalı
Olsun kızçem 😃
Ne yazık ki psikolojik testleri de hackleyebiliyorlar
Sadece çocuk değil direkt evlilik yapabilmek için de öyle bi teste tâbi tutulmalılar
Kesinlikle test yapılmalı psikolojisi bozuk aile çocuk sahibi olmayı hak etmiyor çünkü çocuğun da psikolojisi olumsuz etkilenir
Olması gereken şey bu zaten.
Belli bir IQ altındaki kişilere doğum izni verilmemeli.
Kesinlikle olmalı, herkes çocuk getirmesin.
Hahaha hayır tabiki de
Ben olayım
Bence uygulanmalı testin sonunda görüşmeyen gerçekler gün yüzüne çıkar.
Kesinlikle zorunlu olmalı.
zorunlu olmali
kesinlikle bi test ve ya simülasyondan geçmeli herkes çocuk sahibi olmamalı
Eşler bile çocuk olacağından habersizken nasıl bu durumun önüne geçebilirsin ki?
Olabilir kuzum🙂
Bence olmalı
Olsa iyi olur
Kesinlikle evet
Evet bence olmalı
Olmalı
Olmalı.
Katılıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?