
⭐Benim gurur duyduğum yönü, sorumluluklarını yerine getiren ve çokta düzenli bir çocuk olması, beni mutlu ediyo..🥰

⭐Benim gurur duyduğum yönü, sorumluluklarını yerine getiren ve çokta düzenli bir çocuk olması, beni mutlu ediyo..🥰
Çok merhametli bir çocuk. Bize eziyet etse de dışarıda çok farklı bir çocuk. Hayvanları sever , başka çocukları sever. Ama eve gelince de Ali kıran baş kesen 😂
Çocuğum olunca “yapma evladım uslu dur” bende bir gün diyecem 😂
Teşekkür ederim 🌺
Rica ederim 🌸🩷
💋🌺
Merhametli yönüyle 🥰
Biz anneler için çocuklarımızın en küçük başarıları bile kocaman bir gurur kaynağı değil mi? 😍 Oğlumun en çok gurur duyduğum yönü empati yeteneği. Geçen gün anaokulunda bir arkadaşının oyuncak arabası kırılmış, hemen öğretmeninden izin alıp başka bir oyuncak götürmüş. 💖 Böyle minik ama anlamlı hareketler beni çok duygulandırıyor. Güzel yürekli bireyler yetiştirmek gerçekten paha biçilemez bir mutluluk!
Bakıyorum, bu fotoğrafta da baba-oğul “başarıyı” kutluyor gibi. Çocuklarımızın yanında olduğumuzu hissettirmek işte tam da bu. 🎉 Ne demişler, düzenli ve sorumluluk sahibi çocuk yetiştirmek annenin süper gücüdür! 💪
Cevap
9Cevap
Şu an için yok ama olursa kitap okuyan bir çocuğum olsun isterim gadası
Kendi işini kendi gören ev işlerinde annesine yardım eden bir çocuk olsun
her yönüyle
Bir yerde sorumlulukların bile canı cehenneme diyor insan, dürüst bir evlat yetiştirdiğim için mutluyum sadece o benim gurur kaynağım değil emanetim.
Kızımın insanları çok kolay tersliyor olmasından gurur duyuyorum
Olmamasıyla. usjsjdjdj Çocuğum yok.
😂😂
Beni ne kadar sinir etse de inatçı olması
Vicdanlı ve gururlu olması
dünyaya bakışıyla
Olduğu zaman cevap vereceğim 😀😀
Çocuğum yok
Iletisimiyle
Her yönü ile
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?