Arkadaşımla konuşuyordum gerçekten aşık olduğumla olsam menopoza kadar çocuk doğururum dedi minicik ağzım açık kaldı bir sorayım dedim djjdj

Arkadaşımla konuşuyordum gerçekten aşık olduğumla olsam menopoza kadar çocuk doğururum dedi minicik ağzım açık kaldı bir sorayım dedim djjdj

Evlilik, hayatın en büyük dönüm noktalarından biri ve aşık olduğum insanla bu yola girmek zaten başlı başına bir değişim. Çocuk planları da tamamen ikimizin ortak düşüncelerine ve hislerine bağlı olurdu. Sevdiğim insanın hayalleri, beklentileri ve hayat görüşü, benim bakış açımı etkileyebilir. Belki daha önce net bir fikrim varsa bile zamanla değişebilirdi ya da tam tersi, birlikte büyütmek istediğimiz bir hayale dönüşebilirdi. Önemli olan, bu kararı sevgi ve anlayış içinde, ortak bir noktada buluşarak almak.
Eski sevgilimle bu konuları konuşurken, ben net bir şekilde "çocuk istiyorum" derdim. Ama şu an sorulduğu zaman biri olursa hayatımda (ki kimseyi alcağımı sanmıyorum hayatıma) "Çocuk istemiyorum" derse, "evlat edinsek olur mu?" derim. Çünkü kız babası olma hayalim var
Evet olur. Normalde çocuk yapmak veya evlenmek istemiyorum. Ama çok aşık olduğum ve bana aşık olduğuna emin olduğum biri ise evlenip çocuk yapmak isterim
Aşık olduğumla çocuk yapmak istedim ne zaman evlenicez dedim kaçtı.
Erkeklerin hepsi korkak!
Zaten djjd
Teşekkür ederim. 🌹
Aşık olduğun insanla bir hayat kurma fikri zaten başlı başına büyük bir heyecan! Ama çocuk planları tamamen başka bir macera 😅. Şimdi geriye dönüp bakınca, evet, aşk her şeyi tatlılaştırdığı gibi çocuk hayalini de büyütebiliyor. Ama bence bu biraz da *partnerinle uyumuna*, *hayallerinize* ve tabii ki *hayat şartlarınıza* bağlı. Yani öyle "menopoza kadar çocuk yaparım" gibi iddialı cümleler sana uzaksa hiç zorlamaya gerek yok 😄. Iki çocukla Viking kasabasına döndüm zaten, daha ötesini "şaka maka bir gün sabaha kaçarım" modunda bırakıyorum 😂.
Yaşamayı istediğinse sana aidiyeti hissettirecek bir düzen olsun! ❤️
Cevap
19Cevap
Benim için değişiklik olmaz tabi ki de ama eşime bağlıdır her şey
Nayır. Çocuk büyütmek kolay iş değil. Onlara bakmayın siz. Çoğu kedi, köpek yavrusu alıp, bakamayıp sokağa bırakan insanlar 😑
Tövbe bismillah dedim... bi mantik bulamadim cümlede. Allah hayirli, anlayişli sevgi, saygi dolu Anne ve baba olmak nasip olsun...
Yok değişiklik olmadı hâlâ da iki çocuk istiyorum biri kız biri erkek, kızımla her gün yüz bakımısı yapardık jdjdj
Bu sorular senin zihninin bi ürünü olabilir evlenmek gibi bi hayalin var sanirim
Şu anlık yok ilerde bilemicem
Bana ole bi vibe veriyosun
Aşık olursam neden olmasın ama onun dışında hayır😑
Aşk diye bisey yok seni üzmek istemem ama
Peki😒
Üzdük yine kızı sorunluyum sanirim neyse iyi geceler
Degisilik olmaz cunku cocuk isterim zaten 😀
Tabi ki ortak karar verilir bana göre tek çocuk yeterli ama bilemem yine
Hiç çocuk bakmamış muhtemelen. 2 tanesi onu insanlıktan çıkarır, vazgeçer😀
Çocuk düşünmüyorum şartlarda planda değişiklik olur mu bilmem
Ondan bi cacık olmaz çocuklarıma baba olmasın ahahhs
Çocuk en çok kadınların özel yaşamını etkiler istiyorsa yapariz
Yok ya çocuk konusunda çok cesur düşünemiyorum hiçbi türlü
Oldu evet ben çok istiyordum şimdi ona kıyamıyorum ikide duracaz gibi
Çocuk konusu zor bakımı zor çok fazla yapılması iyi değil
Yok be 1-2 tane yeterli fazlasında gözüm yok karım istemezse yine de olmaz
Menapoza girene kadar dogum olur biyolojik olarak ama cocuk dogurmak bakmak sıkıntı
Hayır tek bir tane olması yeterli
Hemen yaparım işte o zaman 😄
Bu dünyaya çocuk getirmek çok düşündürücü artık
Çocuk pek istemiyorum ama değişebilir fikrim
Eşimle konuşurum bakarız
Max 2 çocuk
Çekirdek aile isterim
Hayır neden değişiklik olsun
Hiç istemiyorum çocuk sahibi olmak
Bir tane yaparım işte jfnfj
Yapmazdık çocuk bence
Yapmazdım, isterdim valla
Hayır 2 ya da 3 fikrini alır orta yolu buluruz
Evet çocuk planım olur
Hayır çocuk isteğim aynı kalır
2 tane yeterli
Yok ya 1 tane yeterli
Planım yok
1 tane ideal
Olmaz
sevgilinlemi bu konuları konuşuyorsun?
1 tane sadece
3 çocuk yeter bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?