Sizce evliliklerde çocuk ne denli önemli? Evlendiğiniz kişinin çocuğu olmasa ondan ayrılır mıydınız?
Ayrılırım
Ayrılmam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sizce evliliklerde çocuk ne denli önemli? Evlendiğiniz kişinin çocuğu olmasa ondan ayrılır mıydınız?
Çocuk önemli ama olmaması ayrılık nedeni olamaz. O kadar yaşanmışlıklar aşklar harcanan ömür ne olacak. Çocuk veremedin hadi yallah demek büyük bir gamsızlık ister. Hayat her zaman her istediğimizi vermez bunu herkes biliyor.
herkes bu olgunlukta düşünemiyor maalesef
Bazen olay çocuk değildir. birbirlerine sadık birbirlerinin çocuklarına anlayışlı olurlarsa çocuklarda kendilerde mutlu olur ve ayrıca dış etgenlerin sözlerinide duymamak aynı zamanda çok önemli yoksa çocuk psikolojik olarak kendine vaskı yapar ce bu onu kötü etkileye bilir rbeveyinlerde aynı şekilde teşekkürler.
Ben teşekkür ederim
ben enne olmak çok istiyorum çocuk sahibi olmak anne baba duygusunu tatmak tabiki güzel bir şey ama evlendiğim adamı bu yüzden asla bırakmam ayrılmam evlat ediniriz en kötü birbirimize anne baba oluruz bu sebepten ayrılmak bence çokta mantıklı bir sebep değil benim şahsi düşüncem bu yönde
Senin gibi düşünen biri çıkar karşına umarım
Bir insan tabiki evladı olsun ister ama ben evleneceğim adamla evlat için evlenmem onu sevdiğim için evlenirim sadece evlat için evlenen varsa zaten çok üzücü, o insanın duyguları var sonuçta çocuğumuz olmasın birbirimizi seviyorsak gerçekten çocuk olmasada olur, masrafsız oluruz hem 🤭
Cevap
25Cevap
Benim için çocuk önemli değil
Yav çocuk illa bir zorunluluk mu Allah isteyenlere nasip etsin ama ben şahsen illa çocuk ta çocuk demem kendi hayatını bir kenara bırakıp başka bir insanın hayatına sadece odaklanmaya başlıyorsun hem ekonomik hem psikolojik açıdan insanı ister istemez zorlayan bir durum dolayısıyla eşimden hamile kalamazsam çokta lafını etmem olmaması daha hayırlıymış der geçerim
Ben onu eşim olarak aliyorum gerisi imtihan, çocuğu nasip eden Rabbim ona dua ederim hayırlısını o bilir
🤲
Yanlız, bura çocuk istemeyen taraf ben oluyorum, çocuk asla istemiyorum. Hem aşık olduğum için evlendikten sonra evliliğimi çocuk için değil, aşk için devam etmem gerek. Hem çocuk gereksiz zaten, çocuk isteyen biri ile zaten evlenmem
Çocuk olduğu için boşanmayan tipler en çok çocuğa zarar veriyor.
Aynen öyle çok doğru
Kimse bu yüzden ayrılmaz bence. Çocuk güzel şey fakat şart değil.
Ayrılanlar var ya da sürekli bu durumu başa kakanlar
Bundan 25 sene önce ablam evlendi, onunda olmuyor fakat ayrılmıyorlar.
Yine bir akrabamız çocuğu olmadı, gittiler bir çocuğu evlat edindiler 20 sene önce.
Köyde yaşıyoruz üstelik, şehirliler neden medeni değil anlamıyorum.
çocuk şart değil ki evlilik sadece evlat için yapılmaz maalesef ülkede anormal görülüyor dışlama hissinden bazıları tüp bebek tedavisine gidiyor
İllaki çocuk diye tutturmam. Belki benim çocuğum olmaz. Bunu kim bilebilir ki? En fazla gidip evlat ediniriz.
Hayır tabiki kendi adıma söyliyim zaten çocuk sevmiyorum ama normalde de çocuk için mi evleniyorsunuz yoksa birbiriniz için mi.
İlk önce ben eşimi sevdiğim için evlenmişimdir çocuk meselesi nasip tabi ama olmuyorsa çocuk imtihan deriz
Ayrılma sebebi kadar bir önemi yok ama olsa güzel bir şey illaki tıp bir çare bulmazsa evlat edinme denen bir şey var misss
Evlilik çocuk yapmak değildir / Hayatı iyi kötü her anını paylaşmaktır yaşam boyunca
Hayır tabii ki, bu durumla asla üzmem, o benim bebeğim olur bir bebek yeter.
Genelde çocuğu olan ve olmuş olan kişiler gereksiz görseler de olmayanların çoğu çocuk ister
Bu onun elinde olan bir şey değil. Mutlu isek ve evlatlık almayı kabul ederse ayrılmam.
Cocuk tabiki onemli ama sirf cocugu olmuyor diye ayrilmam cozum cok
Eşimin sağlığı yerinde olup çocuk istemiyorsa ne diyr evlendik derim yani ama sağlık problemi varda çocuğumuz olamayacaksa sıkıntı olmaz.
Arkadaşımın çocuğu olmayınca dünya turuna çoktılar..
Bir insanin çocugunun olmayacak olmasi evlilige mani degildir. Bence asil sorun boyle bir sıkıntı bilindigi halde saklanmasi ve o sekilde evlenilmesi. Bu da bosanma sebebidir.
Ayrılmam çocuk yapmayız olur biter zaten çok istediğim bir şey değil 😅
Yemeğin tuzsuzu yenir mi buda öyle bişey tadı tuzu olmaz o evliliğin
Önemli değil ben çocuk istemiyorum ayrılmam
Beylerin %38i üzdü.
Ben tabiki ayrılmam. Çok isterim çocuk sahibi olmayı ama olmuyorsa da olmaz, bu bir zorunluluk değil. Evlat ediniriz. Bir dünya çocuk var anne baba bekleyen ♥️
Sana soracak değil kimse
olmuyor ise zorlanmamalı, hayatta her şey var
Evlilikte her şeyden önce eşim önemli
Adamm
ayrilmam. cocuk tabiki isterim ama olmuyosa zorlamaya gerek yok.
Önemli olan kesinlikle aşkı bulmak diyorum.
Ayrılmanın yurttan alabiliriz
Ayrılmam onunla çocuk için evlenmedim.
Ben ayrılmazdım
hayır bu ayrılmak için sebep değil
Evlenmem 1, çocuk olmaması daha iyi 2.
Önemli değil, ayrılmam
Evlat edinirdik , taşıyıcı anne denerdik
Beraber yola çıkmışız ne çıkarsa bahtimiza
Ayrılmam zaten ben de çocuk istemiyorum
ayrılırım yoksa ne işime yarıcak
Önemsiz
Ayrilmam
ayrilmam
Ayrılmam
Karımda karım 😅
Kısır kadını kim ne yapsın
Ayrılmam
Ne alaka
Neden ayrılayım
Çocuk için evlenilmez mutlu olmak için evlenilir
Ayrılırım
Ayrılmam.
Ayrılmam
Evet
Hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?