AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
99Cevap
Bu kişinin olgunluğuna ve sorumluluk alabilmesine göre değişir ama 25 sonrasını daha uygun buluyorum.
Değişir.. Zorla evlendirildiysen erken.. Ama keyfi yaptıysan zamanın gelmiştir. Her insanın zamanı vakti jfarklıdır.. Kiminin içine çocuk sevgisi 23 te kiminin ise 34 de gelir
Yok öyle şey söz konusu bile değil kendi isteğimle evlendim
tamam o zaman evlilik çocuk işleri vs içine gelince olacak şeyler çocuk istiyorsan zamanı yok.. evliysen yap gitsin beraber büyürsünüz :) ben de 34 yaşındayım eşimi çocuk yapacak kadar sevmiyorum o yüzden benim için de yanlış zaman olur yaparsam
Neden boşanmıyorsun ki o zaman
Yapıcammmm hajshsha oğlan azcık büyüsün
Çok genç tabii gençliğini çocuk peşinde dolaşmakla geçirmek istiyorsan sen bilirsin
Çocuk varken gençliğimi yaşayamam mı anlamadım
Yaşayamazsın tabii çocuklarla mı ilgilencen kendinle mi ilgilencen zor biraz. Yaşıtların gezip tozarken hayatını yaşarken sen çocuğa yemek yedircen altını değiştircen bakıcılık yapcan
Öyle konularda rahatım ailem cok kalabalık oldugu ıcın tabıı oglumla ılgılenıyorum ama hayatımı da yasayabılıyorum cok sükür
İyi bari ben yeni anne olcan sandım anneysen yaşamını ona göre şekillendirmişsindir zaten
Vay be soruya gelen yorum sayısına bak
😅😅😅😅
eğer bir anneysen bunlara takilma söylenenleri de ciddiye alma fakat bir anne değilsen bu çok erken, ne kadar anaç olursan ol bu basit bir sorumluluk değ kendine zaman tanı.
Takmamaya calısıcammmm
halledersin biraz büyüsünler iyi ki dersin faydalari çok oluyor çunkü
buralarda falan hiç zaman kaybetme bana soracak olursan bebişe selamlar 😊
Yok sadece soeu sormak icin hesap olusturdum hahahahah kapatırım aksamm 🫶🏻
💖😊
Eşim 23 ben 25 olduk çok güzel çocuklarla beraber büyüyüp enerjisini yakalıyorsun
Bence de 23 yaşındaki biri çocuk değil artık sonuçta bana bi kaç kişi çok genç her şey için falan dediler sinir oldumö
Saçmalamışlar kardeşim gayet normal bir yaş kendine güveniyorsan ben askerî personeldim kendimiz büyüttük anne baba kimse yoktu yardım edecek ama eşin çok önemli bir faktör
Yok be benim annemde bana hamileyken o yaşlarda olmustu bence çok genç degil
Yoo bence ideal yaşlardan biri hem çocuğunun neslini yakalayabilirsin böylece
Hayattan beklentilerine göre değişir kimisi için erkendir kimisi için geç. Hayatına bağlı
Cahil olmayın çok erken bir yaş 28 ve sonrası ıdeal evlilik zaten akıl işi degılde neyse
Millet eskidn 13 ila 14 yaşında annne oluyordu
Yo kanuni döneminde 15 yaşında anne oluyorlarmış hatta güneydoğu da hala bu vakalar var 23 küçük değil eşşek kadarsin kim dedi küçük diye
Hahshahaha bi kaç kişi ya
Hmm Sen dikkate alma onları
İnsablar ne ara büyüyor ne ara yetişkin olduklarını hissedip üstünw bir çocuk isteyebiliyor bir ben mi daha kendimi çocuk gibi görüyorum
Ben de küçük bi kızım hala 🥹
20 yaşımdayım hamileyim 2 yıllık evliyim ilk bebeğim düşmüştü erken değil kendini hazır hissediyorsan bence
Çok üzgünüm kaybın için başın sağ olsun aşkım inşallah sağlıkla kucağına alırsın bebişiniii
Biraz genç ama daha da genç yaşta hamile kalanları bile gördükçe bu yaş aralığı da tuhaf durmuyor.
Değil gayet güzel bir yaş
Kişiye göre değişir üni okuyorsa birey bence çok erken ama lise terkse gayet normal
Üni okuyorum ben halaa
O zaman erken olabilir ama gerekli şartlarınız varsa olabilir normaldir
Durumunuz varsa mesela hayata erkende atıldıysanız hayatinızdaki insanıda iyice tanıdıysanız normsl bence
Yapabilene mesleği olana erken değil
Yapabildiğimi düşünüyorum
Erken değil tam zamanı
Hayir neden çok erken olsun
Mutluysan sevişirken zevk aliyorsan meyveni beklemek için neden erken olsun
Zaten oğlum var ama çok patavatsızsın ya ahahahahah üslubuna dikkat et yorum yazarken
Tabii
Sen de hiccc buralarda takılma
Ne de olsa bilen var bilmeyen var
Bence fazla çocuk olmadığı sürece sıkıntı olmaz genç yaşta anne olan kadınlar için
Ben de bi tane var işte oğlum 😁
İyiymiş Allah bağışlasın 😁
Tam ideal bence, 23'ten aşağısı çok genç
23 az değil tam yaş bence
Yoo gayet normal, niye çok genç olsun
Genç bir yaş evet ama tecrübe erken kazanılır.
Kalbine sevgi koyarsanız olur bence erken değil hem önceden kaç yaşlarında dogruyorlardi
20 yaşındayım ve daha hazırlık okuyup çizgi film izleyen biriyim. Bence çok erken.
Baba olmak için yani annelik için değil vgjxhnvfj
Ben de hala çizgi film izliyorum tek fark şimdi oğlumla hahahahah
Allah analı babalı büyütsün
Annene bak, o yaşta kaç çocuğu vardı, gençken anneliği tadın yaşlanınca kafa kaldırmıyor
Bende 24 yaşında anne oldum bence iyi bir yaş
Bence değil bende 24 yasinda anne oldum 2 yaşında oğlum var
Erken bence ya o yaşta biri tamda olgunlaşmış sayılmaz, çocuk büyütmekte zor olur,25 en iyisi
çalışmıyorsan eğer normal çalışmak istiyorsan çok erken
Çalışmak istiyorum okuyorum da şu an
hmmm erken canım
Çok iyi enerjikken
Kaza falan mı
Yani hesaba katmamıstık
Ama dikkat etmezse 3 4 gider böyle
Bundan sonra istemem bi ksç sene diye düşünüyorum
İstemene bağlı değilmiş sanki pek
ahahahajsj yok yaa istiyorduk ama Şu an öyle bi planımız yoktu diyeliö
Sonuç olarak geri çekilme yapamamış öğrenmeli bence
Rahat rahat gezip dolaşabilirdin mesela eşinle ama tabiki tercih meselesi bu
Eşimle yine geziyoruzzzz dolaşıyoruz
Halinden memnunsan sorun yok
Evet 27 sonrası idealdir bence
27 de biraz büyük bence
Biraz genç sanki 28 29 ideal
Oda biraz geç bana göre
cok erken 27den sonraya dusun cocugu
Neden peki
Var ki zaten çocuğum 🥹 ben zaten genç anne olmak istiyordum 27 benim için çok geç
Evet canim
Bende biran önce e olmak istiyom
@Betülulaşcan gencliginizi cocuk bakarak harcamak mi istiyorsunuz
Genç ama kafaca hazır olmak lazım
Hayır, 35 - 40 yaşında anne olan bile var
Çok erken bence
Yooo genç değil cocugunla beraber buyursun iste
Genc bu devirde
22 -23 yaş anne olmak için çok genç sayılır.
Çok erken geliyor bana
İstediğim bişeydi ama nasip olmadı
Aynen bende 18 yaşında evleneyim dedim yaş 26 oldu 😅😅
İnşallah olur
Hala istiyor musun
Hayır eskiden yaş 14 Muş
Kişiye göre değişir benim için çook erken
Çok genç değil ama genç
Kız erkek kankaliginin sonu sevismeye gider 😊
Kendini bilmeyen bi birey cocuk yetiştiremez
Cok sukur biliyoruz 🤲🏻🤲🏻
Tam tersi erken bence
Biraz erken ama çok da değil bence
Bence iyi ya genc anne
Hayir hinter 😇
hiçte*
Çocuğun ile büyüyor olman bence çok güzel
Genç ama güzel berabwr büyüyorsunuz
Yani kişiden kişiye değişir bence
Bana kalırsa çok genç,
Bence genç. Birlikte buyursunuz☺️❤️
19 yasında anne olmustum
Vay bee
Yaaaa bende anne olayımm ayooool
Genç ama güzel bence
💛💙