Bebeğimi bakıcıya bırakmak istemiyorum ama sosyalleşmek de istiyorum çok bunaldım?

Eşim sürekli çay ocağında ya da işte. Duşa girecem çocuğun yanında dur diyorum ben evde duracak adam değilim diyip kaçıyor. Allah'ın zoruna gidicek diye korkuyorum. Anne olmayı çok isteyen biriydim. Allah nasip etti ama bunaldım. Kimsem yok, arkadaşım yok. Koca desen öküz. Böyle bir öküzden çocuk yaptığım için ayrıca pişmanım. Bakıcıya verip işe başlamayı düşündüm. Daha bir yaşında. Alacağım asgari ücret vereceğim bakıcı parasına denk gelicek. Olan çocuğuma olacak. Akıl verecek var mı?

Bebeğimi bakıcıya bırakmak istemiyorum ama sosyalleşmek de istiyorum çok bunaldım?
Cevapla