2 aylık bebeğimle ayrı eve çıktım. Tek yaşamak çok zor alışamıyorum. Nasıl düzen kuracağım 😔?

Henüz bosanmadik ama ayrı yaşıyoruz. Bosanma asamasindayiz. Tek başıma bebek bakmak çok zor. Bazen artık yapamıyorum diyip hüngür hüngür ağladığım bile oluyor. Sütüm zaten kesildi. Ona ayrı canımı sıkıyorum. Gece evde tek kalinca korkuyorum. Uyuyamıyorum. Uykusuzluktan göz altlarım morardı. Gerçekten hayat çok zor..
2 aylık bebeğimle ayrı eve çıktım. Tek yaşamak çok zor alışamıyorum. Nasıl düzen kuracağım 😔?
Cevapla