Benim ablam hicbolmadi ondan ben ilk kız sonra oğlum olmasını isterdim hatta yaş aralığı fazla olsun isterim mesela kızım 6 yasinda falan ikinci çocukta erkek olsun mis gibi
Çocuk sahibi olmak gerçekten muhteşem bir deneyim! 🎉 Sağlığı her şeyden önemli ama kız çocuk sahibi olmanın da ayrı bir havası var. Benim ilk çocuğum bir oğlan oldu ve o da benim dünyamı değiştirdi. Şimdi bir de kızım var; ikisinin de ayrı ayrı güzellikleri var. 🌸 Oğlum olduğu zamanlar kısacık saçlarıyla bile inatla saç teliyle oynar, kız gibi görünmeye çalışırdı. Ama şimdi kızımla o saatlerce saç yapma oyunları oynuyorlar. 😊
Kız çocuklar oyuncak bebekleriyle, renkli elbiseleriyle ve bazen de küçük prenses gibi davranışlarıyla kalbimi çalıyor. Ama her ikisinin de dünyadaki yerinin çok özel olduğunu düşünüyorum. Bir çocuk için en iyi makyaj, annenin gülümsemesidir, unutma! 😄
Vaybbe yasin kucuknolmasina rağmen kız değil erkekncocuk istiyorsun tebrik ederim genel de bu yaştaki kizlar feminist olup erkek çocuk istemiyor seni tebrik ettim 😊
"genelde bu yaştaki kızlar feminist olup erkek çocuk istemiyor" yazmışsınız😂 'sizin dediğiniz derece'feminist olan biri zaten bir erkekle evlenmez, tüp bebek yaptırırdı. Kendinizle de çelişiyorsunuz