Ben ilk çocuğumun erkek olmasını isterdim. Ama ikizlerde çok tatlı oluyor🤣
Kız
Erkek
İkiz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben ilk çocuğumun erkek olmasını isterdim. Ama ikizlerde çok tatlı oluyor🤣
Hiç bir hesap yapmadım, oğlum oldu. Ancak erkek olsun diyenlere kız, kız bebek isteyenlere de genelde erkek olması takdiri ilahi olabilir diye düşünüyorum 🤭 kız veya erkek ayırmam, sağlıklı olsun yeter.
Hiç fark etmez ya. ✨
Teşekkürler 😬✨
Fjfjfkfkfkf Sen niye sıkıyorsun dişlerini
Her yaptığımı yapacak mısın kgdfj
Dişli yüz ben şirin buluyorum diye yapıyorumm
Cevap
8Cevap
Ben tabi ki de kız çocuğum olsun isterdim benim her zaman hayalim bir kız çocuğumun olması daha zeki ve tatlılar.
Bir tane kız çocuğum olsun isterdim sanırım.. ama ikiz bir kız bir erkek de olabilir. Allahım sağlıkla nasip etsin herkese
çocuk istemiyorum kanka, yeğenim yetti bana
haftada 1 görüyorum ve büyütmesi çok zor. Allah isteyene versin kardeşim, ben istemiyorum
Sağlıklı Ve Bereketli Olsun Yeter
Kız ya da Erkek Fark Etmez Benim İçin
Sen nerden biliyor sun sağol teşekkür ederim
kız istemiştim kız oldu ama oğlan olsaydı üzüllür müydüm yoo
Şaka mı bu kız nedir abi
Sağlıklı olsun
Erkek olsun
Bence kız çocuğu şahsen ben kız çocuklarına daha çok seviyorum ama tabii bir erkek evladım da olsun isterdim
Erkek olsun isterdim kız olursa benim gibi güçsüz olacakmış gibi geliyor
İlki erkek olsun ikincisi kız. İki çocuk yeterli
Kız olsun isterdim erkek oldu ona da şükür tabi
hayalim kız çocuğu kız kız kız
Kizzz.
Bi zahmet olmasın
Kız olmasını isterdim
Kesinlikle kız
Uzaylı
evlenmeyi düşünmüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar