Okulda her gün zorbalık gören çocuğuma öğretmen normal olduğunu söylüyor ne yapmalıyım?

Kızım anaokulunda ve erkek çocuğu her gün vuruyor ama öğretmen ailesiyle konusturmuyor, çocuğa zorba demeyin lütfen diyor kızınız kendini savunmayı öğrensin diyor rehberlikle görüşün diyor, ben niye rehberlikle görüşeyim sorunlu olan benim çocuğum değil ki! Ne yapmalıyım başka bir yolu yok mu bu işin

Okulda her gün zorbalık gören çocuğuma öğretmen normal olduğunu söylüyor ne yapmalıyım?
Cevapla