Okuldaki bir çocuğu falaka yapıldığı halde çocuğun hiç biryere şikayet etmemesi ve razı gelmesi nedir?

Lisede bilirsiniz abiler falan vardır bunlar genellikle 12. sınıfdır neyse bizim sınıfa o abilerden biri geldi elinde sapı kalın bir tahta olan süpürge ile geldi ve falaka yapılacak kişi razı geldi kabul etti hiç bir şey demedi ve biz kızları sınıfdan çıkardı. Geldiğimizde o falaka yapılan çocuk ayağı çıplak bir şekilde duruyordu ve dedi ki ben nasıl yürüycem dedi. Ve hiçbir yere şikayet falan etmedi razı geldi yani kendi rızasıyla falakaya yatmıştı. Peki sizce bu çocuk neden böyle bir şey yaptı neden istemiyorum yapmayın falan demedi. Benim aklıma tek bir şey geliyor o da o abilerin arasına katılmak yani abi olmak için falakanın şart olduğu için falaka yaptırdığını düşünüyorum. Siz ne düşünüyorsunuz? (Bu arada bu olay olduğunda boş dersteydik herkes sınıflardaydı. )
Okuldaki bir çocuğu falaka yapıldığı halde çocuğun hiç biryere şikayet etmemesi ve razı gelmesi nedir?
Cevapla