AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
98Cevap
Baktın duzelmiyor yol ver çocuk için hayatını mahvetme
yorumlarda cok aydınlık insanin yuva kurası gelio dkdjdk
bir kere olmadıysa sonradan olmaz bence deneme kendi hayatını kurmaya bak
Yani daha önce de denediysen olmadıysa bence deneme, çocuk da öyle bir ortamda ne kadar sağlıklı büyüyebilir bunu da düşün şu an kücük tabiki babasını da ister ama babası onu ve seni düşünüyor mu
Eşin de seninle aynı karardaysa dene canım. Aynı kararda değilse bırak arkanızdan o üzülsün
Tartışmalar tek taraflı olmaz biri susup idare etmediği sürece kriz buyur
Ne bosanmasi hemen
Ne yaşadın ki
Az sakin ol
Yuva yıkmak kolay ki öyle
Çocuk için evli kalınınca, çocuk o huzursuz, mutsuz ve çoğunlukla kavga dolu ortamda büyüyor.
İkinizle ayrı ayrı huzurlu ve mutlu zaman geçirmesi daha iyi olmaz mı?
Ayrılma sebebi nedir?
Deneme çocugunun gözü önünde de saygısızlık yapar sık sık görüşaünler
Asla ama asla deneme sakın bu kararı defalarca almış ve her defasında bir öncekinden çok daha fzla yorulmuş kırılmış ve en sonunda vazgeçip daha önce neden yapmadım bunu diyerek kendime yakınmış biri olarak söylüyorum
Aynı şeyleri ben de hissediyorum şu sıralar inanır mısın..
Çok zor yani, resmen bıktım artık..
Aynen çok var
Sana saygisi yoksa durma bosan gitsin cocuk var diye kendini mecbur hissetme
Sen istemiyor isen zorla tekrarina gerek yok. Bebegin ile yaşamaya bak, kucuk baska birinede baba diyebilir.
Ama sana bağlı.
Elbette denemelisin eşinin kötü huyu olduğu gibi iyi huylarıda vardır iyi yönlerine duygusal bir bağ kurarak yaklaşırsan ALLAH'da sana yardım eder ve eşinin sana olan bağı artar diye düşünüyorum hayırlı günler
Gerçekten zor bir süreçten geçiyor olmalısın, ama bebeğin sana güç veriyordur... Sorunlari tanimlayabilirsin, degistirilebilecek seylerse kucuk kucuk degismlerle sorunlari cozebilirsiniz. Inanin bosaninca isler hic kolay olmayacak.
Hayır. Babalık ayrı koca olmak ayrı. Babası ile sık sık görüştürün o çocuğa yeter. İleride seni anlayacak çocuğun merak etme.
Çocuk için evlilik sürdürmek çok saçma, zaten sağlıklı bir ortamda da büyümüyor sürekli tartısma saygısızlık olan yerde, kucukken ayrılmak daha mantıklı çünkü büyüyüp aklı erdiginde daha zorlaşacak
Hayır. İlerde büyüdüğünde daha zor olur. Şimdiden kes at. çocuğu da gösterme. Hatırlamaz o. Senin zaafın için çocuk acı çekmek zorunda değil
Onun için namaz kılıp dua edebilirsiniz ama eğer sizi dövüyorsa ve dayanılacak gibi değilse çektiğiniz durum bu dediğimi boşverin.
Yemin ederim aynı durum bizde 1 ay sonra boşanıyoruz çocuğum 1 buçuk yaşında eminim sen çok iyi bir kızsındır erkekler iyi kızların kıymetini bilmiyor kötü davranıyorlar genelde
Çocuğunuzun babasız büyümesi kötü olur ancak diğer türlü sizin için daha zor olacak o yüzden ayrı kalıp ancak çocuğunuzu sık sık babasıyla görüştürmeniz daha iyi olacaktır
Yaşın için çok geç değil de çocuk biraz zorlanır ama baba sıkıntılıysa boşan
Bir süre ara verin, saygı istediği söyle eşine 👍saygı duymazsa ayrılık sebebi bu durum de.
Boşanmakla hata yaparsın çocuk annesiz sadece büyür ama babasız nefes alamaz, benim gibi serseri mayın gibi dolaşır durur
Emin misiniz
Kendimden biliyorum bende de var aynı şey şu an çocuk 1.5 yaşında ne beni daha hiç görmedi
Niye ayrildiniz ki
burada mı anlatayım onu
Dene kanka bir tane daha yap ondan sonra bir daha dene sen akıllanmayan bir insan :D
Bırak gitsin sen çocuğuna annede olursun babada sen sevmiyorsan bir önemi yok çocuk için diyorsun, çocuğun sorumluluğu senin üstüne değil unutma
Eğer ev içinde çok kötü kavga falan ediyorsanız bu çocuğu daha çok olumsuz etkiler.☹️ Aile bireyleri mutlu olursa çocuklarda mutlu olur.
Bu tamamen senin kalbinden geçenle vereceğin bi karar ama mutsuz olursan mutlu bi anne olmak çok zor
o aşamaya gelmiş ve kurtulan evlilik pek duymadım. bir kere sınır aşıldı mı hep aşılıyor maalesef
İyi düşün dua et iyi düşün hemen kestirip atmayınız nazik ve kibar bir şekilde anlayışli olarak konuşup anlaşınız yuvanizi yikmayiniz
Denemelisin çocuk olunca işler çok zor gerçekten. Ama süreci ne değiştirebilir iyi düşünüp ona göre ilerle herkes şansı hak eder
Bebisim sana saygi duymayan bir adamla yasayamazsin hem çocuk da kötü etkilenir. Sonuçta siz onun rol modellerisiniz kadinlara saygisi olmaz
Buraya ne yazsam içime sinmeyecek ama yazmadan geçmek de istemedim... Bebek için devam eden binlerce kadın var.. ve çözümsüz bir şey bu konu
Hayır abla sakın barışma daha kötü olursunuz bak sakın
Sakın deneme daha kötü olur bak dönersen seni ezik beller daha kaba davranir '(
Olmadıysa olmıyor.. zorlama bencee.. bu saate kadar olmadıysa bundan sonrada olmaz
Kavga ortasında mı büyüsün anne/baba olmadan mı
daha küçük zaten başkasını bul baba diye çokta lazım değil baba
ben okul çağında bu tartışmaya maruz kaldım anne babam konusunda. duydum yani sözde çocuk için falan diye. annemlerin arası iyi oldu bana düşman kesildiler
Bekara boşanmak kolaydır çocuk ana baba ayrı adam olmaz iyi değerlendirmek lazım
dene ve son denemen oldugunu soyle saygısını yıtırdıgı an gıderım dıceksın
Konu sadakatsizlik değilse terapiste gidilmeli bence
Şöyle söyliyim ne yaparsan yap ama hayatı kendine xindan etmme karar senin
Çocuk daha çok zarar görür düşünüyorsan boşan bence
Bence dene o cocuk ilerde psikolojik sıkıntilara sahip olur yoksa belki esin de duzelir hem
Hakkinizda anali cocuklu hayirlisi olsun inşallah
Boşanmış ebeveynlerin çocukları anlaşamayan ebeveynlerin çocuklarından çok daha sağlıklı bir evde büyür.
Inşallah dedigim gibi haklarinda hayirlisi olsun ama anne baba ozlemi ceken cocuga sormak lazim bunu aslinda kesin konuşmain yine de
Ben huzursuz bir evde büyüdüm annemle babam birbirinden nefret etti kavga dövüş her şey vardı şiddet dolu bir evdi. Ben bebekken boşanma aşamasına gelmişler ama benden dolayı ayrılmaktan vazgeçmişler. Üstelik suçlanan da ben oldum benden dolayı evli kalmaya devam ettikleri için. Ben 20 yaşındayken ayrıldılar keşke daha önce ayrılsalarmış diyorum. Özlem çekmek nedir ki tüm bunların yanında. Keşke annesiz ya da babasız büyüseydim gerekirse ikisinden birini hiç görmemiş olsaydım ama böyle bir evde büyümeseydim.
Klasik Türk saçmalığı sonra çocuklara yazık oluyor seksi özel yap ne gerek var bebeğe
Sen hazır değilsin boşanmaya bence tekrar dene. biraz zaman ver ama. o süreçte de kendine ve çocuğuna odaklan. Ondan sonra bakarsın duruma tekrar
Çift Terapi. destegi almayı ikna etsen esine
İstemiyor
boşanma sebebiniz nedir
Aldatma şiddete eğilim sürekli tartışma
çocuğun öyle bir ortamda yetişmesi iyi olmaz eşin boşanma durumuna nasıl karşılık veriyor
İstemiyor boşanmak ama aile desteğiyle hareket ediyor
sancılı bir durum daha önce kaç defa şans verdin
3
yine şans versen pek farklı olacak gibi değil ve şunu öneririm özgür bırak biraz ve sorumlulukları yokmuş gibi hissetsin aile kurmak ağır gelmiş olabilir ve çok diyalog kurma
Diyalog derken çocuğumu gösteriyorum iste
Yanimizda olmak istiyo ama hatalari boyundan büyük
çok sık konuşma gerekmedikçe ve o bişey demedikçe şu an aynı evde yaşamıyor musunus
hatalarından dolayı kendine kızgın ve bu kızgınlığı sana yansıtıyo
Hayir ben onun ailesinin ust cati katinda yasiyorduk tartışma esnasında beni kovdu ailesi o evden ailesinin yaninda boğazımı sktı ben kendime ev tuttum daha yeni
çalışıyorsun maddi özgürlüğün var yani
Hayir yok ailem destek oluyor
Ben ise giricem kizkardesim cocuga bakicak
Zaten sorumluluk almıyordu
Eşim
öyleyse bu şekilde devam et anladığım kadarıyla pasif bir kişiymiş sizden uzak kalsın çocuğu göstermemezlik yapma ama gerekmedikçe diyaloğa girme şansı ne zaman destek olmaya başlar o zaman iyice düşünüp karar verirsin
Çocuğu babasına ver ve bosan
aldatma ve şiddet yoksa denenebilir
Hayır bence kesinlikle denenmişi deneme
Bu ne ya herkes boşanıyor çok iyi biseymiş gibi
Yani bir şans daha ver
bi yardim alin...
Yani o diyor mu artık düzeleceğim falan diye
Sebep önemli sebebi bilmeden yorum yapamayız ki
Dene yuva yıkılmasın yazık vallahi
Tartışma sebebine bağlı bir durum
Hiç boşanmayın o çocuğa çok yazık günah