1.5 yasinda bebegim var bosanma asamasindayim baba baba diyip duruyor icim gidiyor eşim sürekli tartsiiyor bana saygisi yok cocugum icin tekrar denemeli miyim
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
1 yılFiziksel şiddet yoksa diğer konular için konuş düzelme olacaksa dene yazık babasız büyümesin birazda sen idare et bir lafın eksik olsun aynı şeyleri tekrar tekrar ısıtıp önüne koyma sen kendinde ara suçu biraz tek taraflı olmaz. Bazen kadınlar sinirlendiriyor sonra ben bir şey demedim yapmadım sen ateşi yaktın oda kömür odun atıyor üzerine
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)1 yılTek taraflı değil bence seninde hataların kusurları vardır.
Biraz çuvaldızı kendine batirip neden bana bu şekilde davranıyor diye sorgulayabilirsin.
Sorunun yanıtına gelince; bazı şeyleri gözden geçir ve buna etraflıca düşünüp karar ver.
Çocuğun için 1 şans daha verebilirsin, ancak bu boyle devam ederse bazı evlilikleri çocuk bile kurtaramaz.00 Yorumla
Boşanmak çözüm olmamalı. Sana olan saygısını kaybettirecek ne yaptığını çözmelisin. Ondaki sorunu tespit etmelisin. Buna göre hareket etmelisin. Kısacası önce sorunun ne kadar basit olduğunu görmek. Ve ona göre hareket etmek gerekir. Saygı hak edilecek 1 şey sonuçta...
00 Yorumla
Tartışmalı aile de büyümesi daha sağlıksız oluyor çocuğa rol olduğunuzu unutmayın ileride evlendiği kişiye rol aldığı kişiler gibi davranacaktır. onun için en sağlıklı ortam hangisi ise onda büyümesi daha sağlıklı olur. Çocuklar için biz birer rol modeliz.
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Öncelikle, yaşadığın durumun ne kadar zorlayıcı olduğunu tahmin edebiliyorum. Senin ve çocuğunun mutluluğu her şeyden önemli. Çocuklar, anne ve babalarının mutlu olup olmadığını hissedebilirler. Eğer evlilik içinde sürekli bir huzursuzluk varsa, bu çocuğunu da etkileyebilir. ❤️
Eşinle ilişkiyi tekrardan denemek isteyip istemediğini detaylıca düşünmek önemli. Ancak, bu süreci denemeden önce ikinizin de mutluluğunuzu ve sağlığınızı değerlendirmelisin. Aile terapisi gibi seçenekler denemek, doğru yolda olup olmadığınızı anlamanıza yardımcı olabilir. KızlarSoruyor üyeleri olarak her zaman burada destek olmak için varız. Unutma ki, hayat bazen zorlaşır ama biz anneler her zaman bir çözüm buluruz! 🍼
Bir anne sözüyle bitirelim: "Anneler, zoru kolay yapar; bazen de sadece bir fincan kahveyle mucize yaratır!" 🍵💕04 Yorumla
Soran1 yıl2 gun sonra mahkeme var terapiste gitsek nolck ki
Soran1 yılKalbim onu istiyor ama mantigim istemiyor
- 1 yıl
Bu mantık gelmedi evlişiğin kötüyse bunu neden yapmayı düşündüğünüz önemli çocuk için bh kararı siz verebilirisiniz.
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
77
Cevap
94Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 12b cevap paylaştı.
u 1 yılboşanmak doğrudur bence
00 Yorumla
1 yılBen şunu söylemek istiyorum kimse değişmez. Bu yüzde 99 böyledir. Arada ender kendini düzelten biri olur. Eğer size saygısı yoksa aynen devam edecek hatta ileriye gidecek diye düşünüyorum. Ben mutsuz bir ailede büyüdüm ve çocukken anneme ayrılmaları için ağlayarak yalvarırdım. Bence çocuğunuzun öyle bir evde büyümesindense sizinle babasını belirli zamanlarda görerek büyümesi daha iyi derim.
Ama tercih sizin hayat sizin siz yaşadıklarınızı biliyorsunuz siz eşinizi herkesten iyi tanıyorsunuz. Değişeceğine inancınız varsa iyilik varsa içinde gördüğünüz siz bilirsiniz şans verip vermeme konusunu.
Ama dediğim gibi ben kavga gürültü mutsuz bir aile ile büyümüş biri olarak keşke ayrı olsalardı dediğim çok oldu.21 Yorumla- 1 yıl
Mutsuz annem veya babam olacağına hiçbirinin olmamasını isterdim
1 yılAnnesine hic saygi gosterilmeyen bir durumu normal gorerek mi buyusun diyorsunuz yani?
Bir iliskide bir taraf digerine saygi gostermiyorsa etrafa ancak mutsuzluk ve ugursuzluk yayarlar. Cocugunuz da boyle bir ortamda buyusun istemezsiniz bence.10 Yorumla
1 yılCanım bunu en iyi bilecek kişi sensin. Sevgin bitti mi sevgisi bitti mi bunları sor kendine. Bebeğin için belki babasızlık daha iyi olacak. Senin ömründen giderken bebeğine ne kadar faydalı olabilirsin. Eğer yolun sonu her türlü boşanmaya çıkıyorsa yol yakınken ayrıl.
10 Yorumla
1 yılKarşılıklı saygıyı kaybettiyseniz bu evlilik yürümez. Sadece o kibir budalası zeka özürlü yaratığa şunu söyle; "çocuğun için nana saygı göster" Bunu söyle ve geri çekil. Saygı göstermeyi beceriyorsa eliliğine devam ettir saygı göstermeyi beceremiyorsa koy kapının önüne defolup gitsin. Evlilik gibi büyük bir nimeti elinin tersiyle iten zeka özürlü nankör yaratıklar midemi bulandırıyor
11 Yorumla- 1 yıl
Aşağıda bir cümleni okudum Sana Sen kapıda köpeksin demiş Bu cümleyi Kuran it adam olmaz boşan kadın boşan bu cümleyi Kuran itten koca olmaz baba hiç olmaz bırak kibirinde boğulsun dönüp dolaşıp seni bulacak Fakat o gün sen olmayacaksın Bunu da yaz bir yere
Bu tamamen senin vereceğin bir karar. Kim ne derse desin kendi kalbinin ve vicdanının sesini dinlemelisin. Eğer olumsuz yönleri ağır basıyorsa , çocuğuna iyilikten çok kötülük yapmış olursun. Sürekli kavganın olduğu bir ortamda bebek şu an yaşça küçük olabilir ama her şeyi hissederler.
10 Yorumla
1 yılİyi düşünmek lazım. Çocuk sorumluluk ister. Yanyana olmadan paylaşılamaz. Çocuğun geleceğini de düşünmek lazım. Sorunlarınız çözülebilecek gibiyse oturun konuşun. Ok yaydan çıkmışsa da yapacak bir şey yok artık çocuk için daha fazla sorumluluk almalınız gerekecek.
00 Yorumla
1 yılBöyle durumlarda karşılıklı oturup konuşmak en doğru çözüm birbirinize kusurlarını söyleyeceksiniz ve ortak bir çözüm bulunacak boşanmak ayrılmak bence pes etmektir kaçmaktır. Eşinin karşına al tek tek konuları detaylıca konuşun neden biz bu duruma geldik neyi değiştirebiliriz vesaire vesaire çünkü olan anneye babaya olmuyor herkes bir tane bulur evlenir oğlan sadece çocuklara oluyor baba sevgisi eksik anne sevgisi eksik sağlıklı düşünemiyor. Çocuk için bunu yapmalısın
00 Yorumla
1 yılİmkanların varsa ekonomik anlamda denememeni tavsiye ederim. Fiziksel şiddet harici durumlarsa ve ekonomik imkanlar yoksa en azından çocuk kreş yaşına gelene kadar. Kadın sığınmaya gitsen çocuklada kopacaksın daha da kötü olacak.
40 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBir çocuğa yapılabilecek en büyük kötülük, anlaşamayan ebeveynlerin "çocuk" için beraber olmaya devam etmesidir. Emin ol bu durum senden ya da eşinden çok çocuğunuza zarar verecek. Hiçbir çocuk huzursuz bir ortamda büyümeyi hak etmez. Tek ebeveynle büyümesinden çok daha kötü bir durum bu. O yüzden esas çocuğunu düşündüğün için ayrılmalısın.
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılÇocuğun babanın ne demek olduğunu bile bilmiyor eğer bunun için üzülüyorsan. Öyle bir adamın ne sana ne de çocuğuna faydası olur hatta tam tersine zararı olur. Bundan sonra ipler senin elinde hem annesi hem babası olup güzelce büyüteceksin çocuğunu. Eğer o adamı affedersen hem kendine saygısızlık yapmış olacaksın hem de hep muhtaç bir hayat yaşayacaksın. Mutsuz olacaksın bir kere ya değer mi? Dünyanın sonu değil çocuğun anneden başka kimseye ihtiyacı yok.
10 Yorumla
1 yılŞu an bende aynı durumdayım mahkeme gibi adıma gitmedik ama saygı yok sevgi yok gönlüm istiyor adım atsa bi sarılsa her şey geçecek ama hep benden bekliyor ya da beklemiyor bilmiyorum biizimde iki çocuğumuz var insan çocukları düşünüyor önce seni anlıyorum kendin olsan katlanmazsın aynı şeyler işte niye böyleler anlamıyorum ya iki güzel söz söylemek çok mu zor ulan maddi bişey de istemiyoruz
24 Yorumla- 1 yıl
@maviboncukkimdedirr çoğu erkek odun gibi ne yapsan da düzelmez. Kadını açlık değil ilgisizlik öldürür bunu bilmeyen biri asla duzelmez
- 1 yıl
Ayrıca özelden yazarsan bi dua var sana atayım onu bugün ayrılık konuşacaktık ama konu kapandı bilmiyorum belki etkisi olmuştur kalbi yumuşar sende dene yani bişey kaybetmezsin
- 1 yıl
@Hassas_Dokunuşlar ne istiyorsun kardeşim istek atıp duruyorsun?
Soran1 yılEkledim sizi
Boyle bi ailenin cocugu olarak soyluyorum ki asla yapma. O adamla kendi hayatini da zehir edersin cocugunun da. Hazir bosanma asemasindayken sakin dusunme boyle bir sey. Duzelir diye asla asla bakma.
02 Yorumla
Soran1 yılGidip çalışıp çocuğuma kendime bakmam dogru olan dimi
- 1 yıl
Oyle, kendi ayaklarin uzerinde durmalisin. Eger bosanmazsan ilerde gercekten cok pisman olursun. 20 yil oldu annem o hatayi yapali ve simdi nasil bosanicam diye cabalayip duruyor. Mutsuz boyle igrenc bi ailede buyumektense babasiz buyumeyi bin kere tercih ederdim. Belki cougun biraz seni suclar kucukken ama seni anladiginda gercekten cok tesekkur eder emin ol.
1 yılAyrı ebeveynlerle büyümek mutsuz bir ailede büyümekten dah iyidir 💜
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBence denemelisin baksana 1.5 aylık bebeğiniz varmış, o psikoloji çok kötü bir şey. Çünkü büyüyünce sürekli dalga geçen çocuklar olacak haa senin baban yok annen baban ayrı diye bir sürü saçmalıklar ve bu saçmalıkları duyan çocuğun da psikolojisi bozulacak yani demem o ki düzelme umudu varsa düzeltmeye bak ama düzelmiyorsa da nafakaya bağlandır kökünü kurut.
046 Yorumla- 1 yıl
Saygısız babayla, kavga gürültü eksik olmayan aileyle büyümektense babasız büyümesi daha iyi.
Ki artık çocuklar daha bilinçli yetiştiriliyor bu tür konularda, kimse gidip de birine senin baban yok demiyor diyemez de. - 1 yıl
hiçte öyle bişi olmuyor
Cevap sahibi1 yılDemiyor diyenler siz hayata -1 öteden geliyorsunuz sanırım, öyle bir dışlanıyor hatta kavgaya bile karışıyor ki çocuklar ama siz nereden bileceksiniz iç gerçekleri anca böyle konuşursunuz. Ama evet bir fikriniz de ben de hem fikirim, bilinçli yetiştirilince hiç bir sıkıntı kalmıyor ama o bilinçli yetiştirme işini de her anne baba yapamıyor.
Cevap sahibi1 yılSana fikrim var diye bir şey söylemedim klemen için bu vurguyu yaptım, belli oluyor babasız büyüdüğün saygısızca yav yürü git demen..
Cevap sahibi1 yılDemenden*
- 1 yıl
saygı hak edene verilir önüne gelene değil
- 1 yıl
saygısız bi babanın çocuğun büyümesini isteyen biri saygıdan bahsetmesin
Cevap sahibi1 yılBen saygısızlık olarak ne söyledim ki ya da neyi hak etmedim ki? Ama işinize geldiği gibi yaşayan sizlersiniz. Ayrıca ben öyle bir şey demedim ben düzelme şansı varsa deneyin dedim cümlemi iyi okuyun anlamama probleminiz varsa bilemeyeceğim iyi günler.
- 1 yıl
bunca zaman düzelmemiş bundan sonra mı düzelecek insanlar değişmez bunu kafanıza sokun artık yol ortasında öldürülse evlenmeseydi gitmeseydi diyip duyar kasmasını bilirsiniz ama dimi
Cevap sahibi1 yılAyrıca bir görüşe de yazdığın cevap da çok manidar, kaçır birini. Bu zihniyete sahip olan birisine neyi anlatmaya çalışıyorsam ben..
- 1 yıl
gay birine yapacağım tek yorum o
Cevap sahibi1 yılBenim duyar falan kastığım falan yok öyle bir insan hiç olmadım Allah'a şükür, sizler kendinizle karıştırıyorsunuz herkesi.
Cevap sahibi1 yılNe gayı be aptal mısın sen mala bak ya sabah sabah neyin içine düşürdün beni 18'lik velet
- 1 yıl
hee hee biliyoruz biz erkeklerin nasıl şeytan olduğunu istediği zaman nasıl kendini haklı çıkarmaya çalışmak için her yolu dendiğini
Cevap sahibi1 yılBir yorum yazdım ne gerek var bu kadar uzatmana herkes kendi bildiği doğrulara baksın
- 1 yıl
kes sesini ya yaşlı ucube
Cevap sahibi1 yılİyi günler küçük
- 1 yıl
ayn yaşlı
Cevap sahibi1 yılBenim nasıl bir insan olduğumu bile bilmiyorsun
Cevap sahibi1 yılSaygısız seni
- 1 yıl
çözümünden belli hayalperest birisin
Cevap sahibi1 yılAnca böyle herkesi aynı kefeye koyarsınız sonra da vicdan meselesi dersiniz,
Cevap sahibi1 yılSenin gibi sapıkça kız profilleri koymuyorum en azından profilime benimkiler Allah'ı anmaktan vazgeçmeyen kişilerin profiline koydukları fotoğraflar seninkiler ise aynı isminle çelişen şeyler.
- 1 yıl
profilimden sana ne ki konu o mu
- 1 yıl
ben müslüman değilim yalnız
Cevap sahibi1 yılBen Müslümanım yalnız o yüzden müslüman olmadığın için anlaşıldı şimdi neden bu zihniyete sahip olduğun. O zaman profilinden bana ne ise beni başka saçma sapan pisliği meşru normalmiş gibi görenlerle bir tutamazsın iyi günler
- 1 yıl
müslümanlar sizden daha pis her anlamda ama en iyi örneği de müslüman ülkeler neyseki burası lâik ülke ona rağmen sözde müslümanlar herşeyi berbat ediyor
- 1 yıl
seninde neden böyle düşündüğün belli oldu klasik müslüman düşüncesi
Cevap sahibi1 yılSenin de klasik kâfir düşüncesi
Cevap sahibi1 yıl@KızlarSoruyor
Bir görüşe yorum yapmak istedim beni resmen sapık gibi görmeye çalışan şu istilacı kullanıcıyı yorumumdan uzaklaştırabilir misiniz rica etsem üyeleri hedef alan paylaşım yapıyor kendisi.
Cevap sahibi1 yıl@KızlarSoruyor
- 1 yıl
klasik süslüman yorumu
- 1 yıl
üyeleri hedef alan paylaşım yapan sensin iftiracı profilime dinime laf eden sensin
Cevap sahibi1 yılBana müslüman deyip de dalga geçen de sensin
- 1 yıl
başta dalga geçen sensin çünkü
Cevap sahibi1 yılAllah ıslah eylesin sen ve senin gibileri, çünkü yok olacaksınız eğer kâfir olarak ölürseniz yok olmaktan kastım da cehennemde asırlarca yanacaksınız kudursanız da cehennem yok deseniz de inanmasanız da bir gün kıyamet koptuğunda bunların hepsi olacak o zaman inkar ettikleriniz yüzünüze çarpacak.
- 1 yıl
aferim güzel dalga geçtin mi dicektim ne bekliyorsun zaten müslümanlar hep böyle başka dinlere saygı göstermesi kendisi olunca saygı bekler
- 1 yıl
benim dinime görede siz yok olucaksınız utanmaz seni
Cevap sahibi1 yılHadi oradan ben dalga geçmedim, ilk kim gay dedi ha?
Cevap sahibi1 yılYeter artık hadi hayırlı günler
Cevap sahibi1 yılSenin dininin bir hükmü yok Allah katında tek din vardır o da İslâmdır bunun haricindekiler yok olacaktır.
- 1 yıl
onu sana demedim hesabımı araştırıp yorum yapan sensin o yorumu da o yüzden yazdığımı söyledim
- 1 yıl
ben Allah'a değil Tanrıya inanıyorum aynı din değil benim dinime görede tek din var sizinki yok
- 1 yıl
sizin inandığınız peygamberin naptığını dünya alem biliyor
Cevap sahibi1 yılEvet biliyor herkes onu anıyor 1400 yıldır, sizler ise leş olmaya devam ediyorsunuz yazık halimize.
Cevap sahibi1 yılHalinize*
Sadece şunu diyebilirim.

Eğer çocuğun babasını istiyor ise belirli vakitlerde çocuğunu yollayabilirsinx sakın yollamamasızlık yapmayın.
10 Yorumlaabla benim annem de çocuğum çocuğum diye boşanmamış şu an 18 yaşındayım inan bana boşanman daha iyi sana saygısı olmayanın çocuğuna da olmaz çocuğum iyi olsun üzülmesin diye daha çok üzer psikolojisini mahvedersiniz çünkü o çocuk ilerleyen zamanlarda sizin kavgalarınıza şahit olduğunda babasının saygısızlıklarını gördüğünde ve olgunlaştığında kendisi bile keşke boşansaydın anne diyecek ha ama boşanamam dersen de aile terapisine git derim
20 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 553 cevap paylaştı. Antinatalist (Doğum-Karşıtı) insanlar dünyanın en mübarek insanlarıdır. (Ancak sen hızlı kaçan atın b💩ku seyrek düşer önceden yaşatmışsın veya yaşatmışsınız, Yani doğurmuşsun önceden bir organizma.)
00 YorumlaBir ilişki terapistine mutlaka gitmenizi öneririm, ama hala olmuyorsa boşanmanız en iyisi olur.
Bebeğiniz babasını sık sık görmeye dayanabilecek ama sık sık kavga görmeye hiç bir zaman alışamayacak. 🙂00 YorumlaYaşınız daha genç. Çocuğunuz küçük eger esinizde istiyorsa tekrar bir deneyin çok cok onemli sebepleriniz yok is aldatma siddet küfür vs gibi. Ufak tefek anlasmazlık normal. Ama sizi psikoloji olarak sömürüyor ise bu çocuğunuza büyük haksızlık olur
00 Yorumla
1 yılAynısını annem benim için yaptı gençliğini feda etti çok pişman oldu olduk hayatımız zindana çevrildi sana saygısı olmayan bir insanın çocuğuna hiç saygısı olmaz ne kendine ne çocuğuna bu kötülüğü yapma kendi ayaklarının üzerinde dur daha çok küçük elbet geçer baba diye sayıklaması
10 YorumlaOlmuyor. Sadcee biraz daha beraber zaman geçirmiş oluyorlar. Gün geçtikçe daha da çok soğuyorsun.. Tek çocukken ve daha küçükken bitir yoluna bak derim ben
10 Yorumla
1 yılMadem geçinemiyosunuz niye aceleci davranıp iki zevk uğruna çocuk yapıp hayatını zehir ediyosunuz insanlar çok bencil çocuğunuz ilerde belki hiç mutlu aile tablosu göremeyecek
13 Yorumla- 1 yıl
@Betülcüm bi insanı tanımadan evlenmek onun sorunu ideal bir eş olarak değil acaba çocuğumun babası olabilecek kapasitede mi diye bakmak gerekiyor evet kimse yaşamadan bilemez ama yaşayıp yaşamamak benim elimde gidip huyunu suyunu bilmeden hemen çocuk yaparsan olur böyle sonuçlar
Çocuk. icin değişmez bir şeyler o çocuk büyüdükçe daha çok üzülecek her tartistiginizda. Boşan diyemeyiz sana ama bunu bı düşün..
21 YorumlaCocugun için son bir şans ver. Boşanmak kolaydır ama boşandıktan sonraki süreç zordur bence. O yüzden hemen yuvanı dağıtma son kez savret evladın için
02 Yorumla
Soran1 yılŞikayeti geri çektim
1 yılMutsuz bir evde çocuk büyütmeyin..
İlişkilerin rutini bu sanıp.. İlerde kendi ilişkilerinde sorun yaşar.. Bunu ne kendinize nede çocuğunuza yapmayin :)
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılSüreci iyice düşünün. Sorunlu bir baba düzelir düşüncesi varsa sizde affedin derim. Ancak, düzelmez diyorsanız bitirin derim.
05 Yorumla
Soran1 yılDüzelmez aileden yardim istiyo
Soran1 yılBenim ailemden kira destegi istiyo
- 1 yıl
Bu durumda çocuğunuzu kendiniz yetiştirin. Aile ve kişisel sorumluluğu olmayanlar biri sadece zarar verir.
Soran1 yılBorcum var diyo yari kirayi senin ailen versin yari kirayi benim. Ailem versin diyo 5-6 ay
- 1 yıl
Bu kişi asalak düşünce sistemine sahip biri. Ailesinin böyle birine yuva kurdurmaya çalışması bile büyük bir hata.
1 yılSadece bebeğini değil kendini de düşünmelisin. Eğer tartışmacı bir insansa zaten bebek sağlıklı bir ortamda büyümez ve bu onun için daha kötü olur. Umarım güzel bir hayatınız olur
00 Yorumla
1 yılHayır sana saygısı olmayan adamın yetiştirdiği çocuktan da hayır gelmez. Her zaman söylemişimdir kötü bir baba veya anne olacağına hiç olmasınlar daha iyi.
00 YorumlaO kavganın ortasında çocuk kötü büyür. Babasıyla hep görüştür. Babasıyla çocuğun yannda kavga etmeyin. Son olarak bosaninca nasıl geçireceksin çocuğun küçük nasıl çalışacaksın aile evinde zor
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 676 cevap paylaştı.
s 1 yılÇocuğun için ayrılmalısın zaten. Eşin sürekli tartışıyorsa o adamla hayat geçirip çocuğunun psikolojisini mahvetme.
10 Yorumla Sana saygısı sevgisi olmayanın çocuğuna olur mu sanıyorsun? Çocuk bu alışır. Varlığını bilmezse yokluğunu da anlamaz.
10 YorumlaÇocuğu öyle ortada bırakmayın en azından onun hayatı benim ki gibi olmasın anne baba görsün sonra çok kötü olur...
11 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 2,4b cevap paylaştı.
1 yılEvli biri olarak boşan derim. Çünkü sana saygısı olmayan biri. İle sadece zaman öldürürsün. Boşa zaman harcama
10 Yorumla HAYIR! ASLAA BU HATAYI YAPMA LÜTFEN! Ben böyle bir anneden büyüdüm hayatımı kararttı ailem yapma yazık çocuğa! Öutsuz büyüyeceğine babasız büyüsün!
11 Yorumla- 1 yıl
Katılıyorum babasız olması kötü bir babası olmasından bin kat iyidir
1 yılCan cikar huy cikmaz demisler. Terapiste gidelim bide oyle deneyelim dersen is baska tabi. Birlikte gidin o zaman hersey farkli olabilir
00 Yorumla
1 yılDenesen düzelecek mi bişeyler? Buna inanıyorsan dene tekrar ama inanmıyorsan devam etmek hata olur
012 Yorumla
Soran1 yılİnanmıyorum
- 1 yıl
Ozmaan devam etmek seni daha fazla üzer hanımefendi. içinden neler geçiyor senin?
Soran1 yılKalbim barismak istiyor mantığım hayir diyor bi kizim var
Soran1 yılSorumsuz babasını cok seviyor
- 1 yıl
Yani boşanmak sanki daha dogru gibi. şu an ayrı mısınız? Ailenin yanında mısın
Soran1 yılAilemin yanındaydım abim uyusturucu bagimlisi oldugundan ayri kiraya çıktım ailem kirayı ödicek ben calisicam kizkardesim kızıma bakicak
Soran1 yılAma yeni birini hayatıma alamıcam kızım olduğundan
- 1 yıl
Kızın olunca yeni birisi olmuyor mu? Neden olmasın
Soran1 yılNe bilim üzülüyorum ona
- 1 yıl
Tabiki üzülmen normal ama hayat devam ediyor. yanlış mıyım
Soran1 yılDoğru
- 1 yıl
Yani kendine yeni bir hayat kurmak en dogrusu. detaylı konuşmak ister misin
1 yılŞiddet uygulamıosa dik başlılık yapma alttan al tatlı dilli ol yılanı deliğinden çıkar boşanma en son raddede olacak şey hemen direk o yola koşma
00 Yorumla
1 yılGene de dene istersen ama ben değişen bir şeyin olacağına inanmıyorum. Terapiste gidebilirsiniz tabii eşin şans istiyorsa 😕
00 YorumlaEşinizin size saygısı yoksa ortada evlilikte yoktur lütfen kendinizi ve bebeğinizi böyle bi ortama maruz bırakmayın
00 Yorumla
1 yılTartışma sebebiniz nedir? Ortada çocuk var. Bir aile danışmanından yardım almayı düşünebilirsin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBende narsist bir eş ile beraberim son ayda hamileyim cocuk var hemde ayrılamoyorum kalben sanki ama mantık ise bırak diyor her şey o kadar zorki seni cok iyi anlıyorum eşin peki düzelirim felan diyor mu yoksa bitsin mi diyor
00 Yorumla
1 yılBak boşansan bile cocuk yuzunden yine görüşeceksin Cocuk olmasa boşan derdim ama cocugu olan insanlar tam anlamıyla boşanımıyorlar Bence terapiste gidin ya da aile büyükleriyle konuşun
00 Yorumla
u 1 yılAslında sakince konuşup çözmeye çalışsanız süper olur.
06 Yorumla
Soran1 yılSakinlik yok adamda bana hakaret ediyor
- 1 yıl
Ne konuda
Soran1 yılSen kapidaki köpeksin diyor ailesi ne dese ailesini susturmuyor hep ailelerden konu aciliyo tartisma cikiyo
- 1 yıl
Çok kötü biliyor musun hiç karşılık verme hatasını anlasın. Samimi davranma.
Soran1 yılHatasını anlamiyor hep bana suç arıyor
- 1 yıl
Bir tavsiye ister misin hiç aldırış etmeyın bırakın cehenneme kadar. Kavga dahi etmeyin kavganızı bile özlesin jklşjklşşş
1 yılEvliliği dizilerdeki gibi zannedip evlenip boşanan okadar çok insan var ki olan çocuklara oluyor ana baba sevgisinden mahrum kalıyorlar
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılCocugun icin denememelisin. Ama kendi kalbinden geciyorsa dene. Cocuk unutur gider alisir. Zaten babasini da gorucek. Ayrilicaksaniz da bu yasinda ayrilmaniz daha iyi alisir. 4 5yasinda ayrilirsaniz zor olur. Psikolojik olarak onun icin.
00 Yorumla
1 yılAldatilma gibi bisey varsa boşan direk zaten saygisizlik varsa aşk bittiysede bence ayrilabilrisjn ablacim sakın yok belki duzelir diye cocugunda psikolojisini bozmayinn
10 Yorumla
1 yılSakınnnnn annemde aynisini yapmis hayatım igrenc gidiyo
10 Yorumla
1 yılDevam edersen çocuğun sağlıksız bir ortamda büyümesine neden olursun
10 Yorumla
1 yılDene bence ama önce bir psikologa gidin derim
00 YorumlaSürekli baba diyorsa ver babasına baksın tek yapmadın ya çocuğu
00 Yorumlasiz öncelikle bir terapiste bir hocaya görünün hemen kesip atmayın
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılçok zor bir durum keşke böyle bir durumu hiç yaşamasaydın çok mutlu olsaydınız ve bebeğiniz musmutlu anne babasıyla büyüseydi ama umarım tüm sorunların çözülür ve çok mutlu olursunuz 💝
00 Yorumla
1 yılAynısını yaşadım. Karar vermek çok zor. Allah yardımcın olsun
00 Yorumla
1 yılKesinlikle denemelisin yuva kurmak zor yıkması kolay
00 YorumlaBiraz öteler, aylar sonra yine ayrılık çanları çalar
00 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 323 cevap paylaştı. Dene. Ama sonuç yine değişeceğini düşünmüyorum
00 Yorumla
1 yılKendisinde ümit varsa bence değer. değişmeyecekse hiç uzatma. Vakit kaybetme
00 Yorumlatabi ki... lan bebek yapana kadar aklın nerdeydi? o çocuğu doğurmuyacaktın!
00 YorumlaDeneme bence saygi yokmus ne kadar dayanabilcenki birgun bir yerde patliycan
00 Yorumla- Devamını Gör (111)
Devamını Gör(156)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer 