Merhaba. Karnımda çocuğum ile aldatıldığımı öğrendim. Boşanıp çocuğu aldırmayı düşünüyorum, yanlış mı düşünüyorumm?

2 aylık hamileyim. Aldatıldığım için kendimi çok kötü hissediyorum. Böyle bir adamın çocuğunu taşımak istemiyorum ve aldırmak istiyorum. Haksız...
Merhaba. Karnımda çocuğum ile aldatıldığımı öğrendim. Boşanıp çocuğu aldırmayı düşünüyorum, yanlış mı düşünüyorumm?
Cevapla