Sevgilim, evlenince kız çocuk istediğini söyledi. Ve bunu sürekli olarak dile getirdi. Yok sana benzeyen kızımız olacak bilmem ne diye. Kız çocuklarıyla ilgili videolar falan attı. Ben bu durumdan çok rahatsız oldum. Hayatım boyunca kız çocuklarından nefret etmişimdir. O kadar sevimsiz ve itici geliyorlar ki, ciyak ciyak bağırmaları, sürekli ağlayıp zırlamaları falan ve neden kız çocuk istediğini sorgulama başladım. Bunu düşündükçe ondan aşırı derecede soğuyorum. Garipsemeyin ama gerçekten bu durum ilişkimi bitirmeme bile sebep olabilir. Niye bu kız merakı? Cidden sizce ne yapmayalım. Bu durumdan rahatsız olduğumu söyledim ama söylediği şeyler sürekli aklıma geliyor aklıma gelince de ondan ciddi anlamda soğuyorum. Sizce ne yapmayalım?
Güncellemeler
1 yıl
Çocuğumuz erkek olsun dedim hayır kız olacak falan dedi arkadaşlar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, seni anlıyorum. Bir ilişkiyi gerçekten etkileyebilecek ve içini kemiren konular olabiliyor. 🌸 Öncelikle şunu söyleyeyim, sevgilinle çocuk konusunda aynı fikirde olmanız çok önemli. Birinin kız ya da erkek çocuk istemesi elbette ilgi çekici bir durum olabilir ama senin hislerini ve neden böyle düşündüğünü de anlaması gerekiyor. Eğer bu durum seni gerçekten rahatsız ediyorsa, aranızda açık ve dürüst bir şekilde konuşmanız şart. Unutma, iletişim ilişkilerin temelidir. 💬
Bir esprili anne sözüyle bitirecek olursam: "Hayatta iki nefes arasındayız, biri iç çekerken diğeri dış çekiştir. Hangi nefesle mutluysan, orada kal!" 😊