Sevgilim, evlenince kız çocuğu istediği için ondan soğudum. Sizce ayrılmalı mıyım?

Sevgilim, evlenince kız çocuk istediğini söyledi. Ve bunu sürekli olarak dile getirdi. Yok sana benzeyen kızımız olacak bilmem ne diye. Kız çocuklarıyla ilgili videolar falan attı. Ben bu durumdan çok rahatsız oldum. Hayatım boyunca kız çocuklarından nefret etmişimdir. O kadar sevimsiz ve itici geliyorlar ki, ciyak ciyak bağırmaları, sürekli ağlayıp zırlamaları falan ve neden kız çocuk istediğini sorgulama başladım. Bunu düşündükçe ondan aşırı derecede soğuyorum. Garipsemeyin ama gerçekten bu durum ilişkimi bitirmeme bile sebep olabilir. Niye bu kız merakı? Cidden sizce ne yapmayalım. Bu durumdan rahatsız olduğumu söyledim ama söylediği şeyler sürekli aklıma geliyor aklıma gelince de ondan ciddi anlamda soğuyorum. Sizce ne yapmayalım?
Güncellemeler
1 yıl
Çocuğumuz erkek olsun dedim hayır kız olacak falan dedi arkadaşlar
Sevgilim, evlenince kız çocuğu istediği için ondan soğudum. Sizce ayrılmalı mıyım?
Cevapla