• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Çocuk & Ebeveyn

Çocuk istemiyorum diye bencil oldum. Eşim düşüncesinde haklı mı? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
70
Yapay Zekaya Sor
Çocuk istemiyorum diye bencil oldum. Eşim düşüncesinde haklı mı?
Cevapla
İş Soruları Çocuk Soruları Evlilik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
8 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

58

Cevap

44

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • DrEmre35
    DrEmre35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    çok haklısın. hazır olmadan çocuk yapıp hem kendi hayatını hem de çocuğun hayatını çöpe atma.

    0
    18 Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      konu o değil yani hazırlık süreci değil konu... ilk cümlesi "istemiyorum bu kadar basit" diyor... yani benim krarım bu ben istemiyorum eşimin de çocuk sahibi olma hakkını elinden alırım demiş oluyor... şu an için erken demek başka bir şeydir ben istemiyorum ileride belki fikrim değişir demek farklı

      Yorumla
    • DrEmre35
      DrEmre35
      +1 yıl

      @feri99 herkes çocuk sahibi olmak zorunda değil. herkes hayatını anne baba olarak yaşamak zorunda değil. insan kendi ile ilgili çocuk sahibi olup olmamayı seçebilmeli. özellikle de kadın, çünkü çocuk doğana kadar 9 ay doğduktan sonra en az 3 yıl çocuğun bakımından sorumlu olan kadın olacak. herkes çocuk sahibi olmaya senin gibi bakmak zorunda değil, hiç cocuk sahibi olmadan hayatını daha rahat yaşamak isteyen insana saygı duymak zorundasın.
      sadece sen değil kocası da duymak zorunda. ben birlikte olduğum insanla bana çocuklar doğursun diye birlikte olmuyorum. aşık olduğum için birlikte oluyorum. aşık olduğum insan hazır değilken onu çocuk yapmaya zorlamak gibi bir hakkım olduğunu da düşünmüyorum.
      eğer çocuk benim için ilişkiden daha önemliyse ve kendisi ile bu konuda hiç anlaşamayacaksak, onu çocuk yapmaya zorlamaktansa ayrılmayı daha doğru buluyorum.
      kimsenin kocasını baba yapmak gibi bir yükümlülüğü yok bu dünyada.

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Bu seçimini evlenmeden önce eş adayına söylediyse tamam haklıdır ama evlenmeden önce sesini çıkarmayıp evlendikten sonra "ben çocuk istemiyorum" demek ahlaken sorunlu bir tutum

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Erkek veya kadın fark etmez; evlilik kararı alınırken özellikle çocuk sahibi olmama kararında olan biri varsa diğerine bunu evlenmeden önce söylemelidir; söylemedi ise onu kandırmış ve aldatmış sayılır..
      Kimse çocuk sahibi olmak zorunda tutulamaz ama evlilik kararı tabi ki zımnen çocuk sahibi olmayı kabul anlamına gelir

      Yorumla
    • DrEmre35
      DrEmre35
      +1 yıl

      @feri99 insan evlendikten sonra çocuk sahibi olmaya kendini hazır hissedip hissetmeyeceğini nereden bilecek. evlenmeden önce söylemedim diye her an anne baba olmaya hazır olmak zorunda mıyım? çocuk doğurmaya veya büyütmeye kendini hazır hissetmeyen birine manevi olarak zorbalık yapmakla neyi amaçlıyorsun anlamıyorum. kimse kimseye evlense de çocuk borçlu değil.

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Konu hazır hissetme konusu değil. Kullanılan kelimeler konunun bir hazırlık süreci olmadığını gösteriyor. 4 ay içinde mi bu kadın çocuk için hazır olmadığına karar verdi acaba? Burada "bu konunun son sözünü ben söylerim ve bunu evlenmeden önce belli etmek zorunda değilim" şeklinde bir despot tavır var ve bu despot tavrı meşru göstermek için eşini kötülemek amaçlı soru açmış...
      Bu gayet açık...
      Evlenmek ve hatta kadın-erkek ilişkilerinin var olma sebebi en öncelikli olarak üremedir tabi ki...
      Hiç kimsenin çocuk sahibi olma hakkı bir başka insanın kararına bırakılamaz

      Yorumla
    • DrEmre35
      DrEmre35
      +1 yıl

      @feri99 ben de onu diyorum hiç kimsenin çocuk sahibi olma ya da olmama hakkı bir başka insanın kararına bırakılamaz.
      9 ay o çocuğu kadın taşıyacak karnında, en az 3 yılda çocuğa tam zamanlı mesai harcayacak kadın, tabi ki bu durumda son karar kadının olacak.
      burada senin yaptığın despotluk.
      yarın evlendin, kocan senden 10 çocuk yapmanı istese yapacak mısın? yoksa kocanın 10 çocuk yapma hakkını elinden mi alacaksın?
      cevap versen de cevap vermeyeceğim artık, senden ricam kendi düşüncelerini sorgulamayı öğren. sen de haksız olabilirsin.

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Ama evlilik kararı zımnen bu konuda karşı tarafa çocuk konusuna prensip olarak "evet" dediğiniz anlamına gelir; ondan sonra iyi niyet çerçevesinde zamanlama konusunda tabi ki kadının taşıyıcı olması dolayısıyla bizim hazır olmamız daha önemlidir ama evlendikten sonra çocuk için prensipte "evet" demiş olduğunuz gerçeğine uygun hareket etmeniz icap eder.

      Yorumla
    • DrEmre35
      DrEmre35
      +1 yıl

      @feri99 ne anlatıyorsun ablacım sen. evlenmenin karşı tarafa çocuk yapma zorunluluğu verdiği saçmalığına seni inandıran ne? ne prensip anlaşması ne zımmi? iki insanın ilişkisinin bekçisi misin sen insanların ilişkilerindeki temel kurallara karar verebileceğini düşünüyorsun? şirket mi kuruyoruz burada prensipte evet diyormuşuz. git kendi hayatını yaşa , varsa.

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Bunun aksine sizi inandıran nedir? İnsanlar ve diğer hayvanlar neden karşı cinsle ilgilenmiş ve insanlar bu ilgilerini yasal çerçevede bir çerçeveye oturtmak için evlilik müessesesini icat etmiş? Bunun cevabı tabi ki de üremektir... size Bunun aksini düşündğrten nedir çok merak ediyorum abicim...

      Yorumla
    • DrEmre35
      DrEmre35
      +1 yıl

      .

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Karşınızdakini askerlik arkadaşı gibi görerek oluşturduğunuz laubali bir üslubunuz var...
      Yani çocuk sahibi olmayı istemeyen prensipte bunu kabul etmeyen vir insanın bunu dışa vurmadan evlenmesini ahlaki bulmanız kadar etik bakımdan sorunlu bir üslup...

      Yorumla
    • DrEmre35
      DrEmre35
      +1 yıl

      @feri99 .

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Doktor numarası yapan Emre

      Yorumla
    • DrEmre35
      DrEmre35
      +1 yıl

      @feri99 ..

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      @doktorcukEmre

      Yorumla
    • DrEmre35
      DrEmre35
      +1 yıl

      @feri99 ...

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      ...

      Yorumla
  • İyiinsanlarhalavar
    İyiinsanlarhalavar Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 77%
    +1 yıl

    Sen haklısın istememek de hakkın

    1
    6 Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Kocası baba olma hakkını nasıl elde edecek?

      Yorumla
    • İyiinsanlarhalavar
      İyiinsanlarhalavar
      +1 yıl

      Seni ilgilendirmiyor.

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      O zaman neden burada soruluyor?

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      ayrıca ne tür bir kadın evli olduğu adamın baba olma hakkını savunanlara verdiği tepkiyi "SEN, İİN KOCAN VAR YA TAM YATIRIP MİKMELİK" diye iğrenç bir paylaşıma vermez ve o paylaşım için "bunu görmek istemiyorum" seçeneğini kullanıp silmez... demek kocası için böyle bir paylaşımın orada durmasını istiyor

      Yorumla
    • İyiinsanlarhalavar
      İyiinsanlarhalavar
      +1 yıl

      Uzatma artık kendinle ilgilen🤣

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      bu benim bileceğim bir şey

      Yorumla
  • Yakışıklı0763
    Yakışıklı0763 Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 91%
    +1 yıl

    Değil neden bencilsin istemeyebilirsin

    1
    3 Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Kocasının baba olma hakkını yok varsaydığı içün

      Yorumla
    • Yakışıklı0763
      Yakışıklı0763
      +1 yıl

      Ne alakası var insanlar hazır hissetmeye bilir kendini

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      konu o değil... konu hazır olmama konus değil... ilk cümlesi "istemiyorum bu kadar basit" diyor... yani benim krarım bu ben istemiyorum eşimin de çocuk sahibi olma hakkını elinden alırım demiş oluyor... şu an için erken demek başka bir şeydir ben istemiyorum ileride belki fikrim değişir demek farklı

      Yorumla
  • asami9999
    asami9999 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 20
    +1 yıl

    Tabikide hayır bu senin kendi kararın saygı duymak zorunda

    0
    1 Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      yani kadın kocasının baba olma hakkını kendi kararıyla elinden alabilir ve erkek baba olma hakkının gasp edilmesi durumuna saygı duymak zorunda öyle mi?

      Yorumla
  • Erycahs31
    Erycahs31 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21
    +1 yıl

    Evlilik kararini ortak aldığınız için bunada ortak karar vermeniz gerekiyor

    0
    0 Yorumla
  • theprofessional10
    theprofessional10 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Bana biraz zaman vermelisin dersin. Kendimi bu sorumluluğu almaya hazır hissetmiyroum

    0
    1 Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      konu o değil.. yani konu zamanlama konusu değil. ilk cümlesi "istemiyorum bu kadar basit" diyor... yani benim krarım bu ben istemiyorum eşimin de çocuk sahibi olma hakkını elinden alırım demiş oluyor... şu an için erken demek başka bir şeydir ben istemiyorum ileride belki fikrim değişir demek farklı

      Yorumla
  • aysencexx1
    aysencexx1 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Bence o bencil sadece kendisini düşünüyor ve senin kararına saygı duymuyor

    0
    1 Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      evet baba olma hakkının elinden alınmasına saygı durmak zorunda; neden acaba sorana "bunu evlenmeden önce neden söylemedin" diye sormazsınız?

      Yorumla
  • deryakilincc
    deryakilincc Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23
    +1 yıl

    Ya kızım sen canım geri@zekalimisin dubek misin nesin ya zeka i kullanıp cevabını bulamiyonmu

    0
    9 Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      bilmece mi bu? adama önceeden "çocuk istemiyorum" demeyip evlenmiş şimdi de "çouk istemiyorum şu an için kararım senin babalık hakkını elinden almak; belki ileride kararım değişir ama kararım değişmezse baba olmadan ölürsün" diyor adam da "bencilsin" diyor... ne gibi bir cevap bulsun?

      Yorumla
    • deryakilincc
      deryakilincc
      +1 yıl

      İnsanların kararları degisir

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Çocuk oyuncağı değil bu... 4 ay içinde "ben artık çocuk istemiyorum senin de baba olma hakkını elinden aldım" diyemezsin

      Yorumla
    • deryakilincc
      deryakilincc
      +1 yıl

      Niye diyemiyirmus

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Evlilik bir anlaşma adam belli ki çocuk sahibi olmayı da bu evliliğin bir parçası olarak düşünmüş ve öyle evlenmiş... j
      Kimse kendi keyfine göre başka bir insanı çocuk sahibi olma hakkından mahrum edemez...
      Kadın da olsa erkek de olsa fark etmez...
      Düşünsene erkek diyor ki çocuk yapmayacağız senin anne olmayı istiyor olmanın bir önemi yok ben senin elinden bu hakkı almaya karar verdim

      Yorumla
    • deryakilincc
      deryakilincc
      +1 yıl

      Evlenmek çocuk sahibi olmak değildir

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Evlendiysen bu konuda bir itirazının olmadığı varsayalır... evlilik aile kurmak içindir...
      Kimse kimseyi ana veya baba olma hakkından mahrum edemez

      Yorumla
    • deryakilincc
      deryakilincc
      +1 yıl

      Aile kurmak için çocuk şart degil

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Aile demek çocuk demektir tabi ki...
      Aile deyince akla ana baba ve çocuklar gelir...
      Kadın ve erkek evli ise ona Aile denmez karı-koca geldi dersin...
      Mesela bir dükkandasın bir kadın ve kocası geldi müşteri olarak... soran olursa "bir karı koca geldi" dersin ama çocukları da varsa "bir Aile geldi" dersin...

      Amerikan filmlerinde mesela kadın hamile kaldığında "bir Aile kuruyoruz" derler "artık bir Aile olacağız" derler

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Birbirinizi iyice tanıyın sonra yapın bence ayrıca erken anne olmak daha iyi çocukla daha iyi ilgilenirsen ilerleyen yaşlar da insansın kafası götüremeye biliyor

    1
    1 Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      konu o değil... yani konu evliliğin oturması konusu değil... ilk cümlesi "istemiyorum bu kadar basit" diyor... yani benim krarım bu ben istemiyorum eşimin de çocuk sahibi olma hakkını elinden alırım demiş oluyor... şu an için erken demek başka bir şeydir ben istemiyorum ileride belki fikrim değişir demek farklı

      Yorumla
  • ZEOS12
    ZEOS12 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Evlenmeden önce bunları konuşmalıydınız.

    2
    1 Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Evlenmeden konuşursa belki de vazgeçecek adam baba olma hakkının elinden alınmasını kabul etmeyecek diye korkmuş belli ki... şimdi de millete linç ettirmeye çalışıyor belli ki

      Yorumla
  • Tutkuluromantik
    Tutkuluromantik Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 95%
    +1 yıl

    Habersizce icine bosalirsa hamile birakmak icin

    0
    12 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne diyorsun sen ya, çok mu film izliyorsun? İnanılmaz gerçekten kahkaha attım PUHAHDHSHFBDJFNDJDJ

      Yorumla
    • Tutkuluromantik
      Tutkuluromantik
      +1 yıl

      Sacmaliyorum gece gece

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Belli 🙄

      Yorumla
    • Tutkuluromantik
      Tutkuluromantik
      +1 yıl

      Senmi korunuyorsun omu

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Adam da kendisi gibi saygısız biriyse onu yapacak zaten

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      bir de şu yönden bakın: nasıl bir yaratık veya ne tür bir kadın evli olduğu adamın baba olma hakkını savunanlara verdiği tepkiyi "SEN, İİN KOCAN VAR YA TAM YATIRIP MİKMELİK" diye iğrenç bir paylaşıma vermez ve o paylaşım için "bunu görmek istemiyorum" seçeneğini kullanıp silmez... demek kocası için böyle bir paylaşımın orada durmasını istiyor

      Yorumla
    • Tutkuluromantik
      Tutkuluromantik
      +1 yıl

      Düşünüp Düşünüp mü yaziyrsun

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Evet dinlenip dinlenip dövmek gibi :)
      Ama hayır ben o iğrenç mesaj silindi zannetmiştim uzunca süre gözüme çarpmamıştı ama gördüm ki o orada duruyor ve soru sahibi kadın müsveddesi eşinin onurunu kendi onuru belliyip tepki vermek ve kaldırmak yerine orada tutuyor

      Yorumla
    • Tutkuluromantik
      Tutkuluromantik
      +1 yıl

      Anlamadim

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Neyi anlamadın?

      Yorumla
    • Tutkuluromantik
      Tutkuluromantik
      +1 yıl

      Benim yorumumu igrenc

      Yorumla
    • Tutkuluromantik
      Tutkuluromantik
      +1 yıl

      Bu soru zaten trolll bende dalga gectim

      Yorumla
  • Sesindekuşlaryaşıyor
    Sesindekuşlaryaşıyor Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 47%
    +1 yıl

    Evlilik kararı almadan önce konuşmadınız mi?

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yoo

      Yorumla
    • Sesindekuşlaryaşıyor
      Sesindekuşlaryaşıyor
      +1 yıl

      Evliliğiniz uzun sürmez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayat bu, boşanırız o zaman yani değil mi?

      Yorumla
    • Sesindekuşlaryaşıyor
      Sesindekuşlaryaşıyor
      +1 yıl

      Yani şöyle, evlilik kararını almadan önce hayatınıza yön verecek şeyler konuşulmalı diyorum. Ataerkil bir toplumun parçasıyız. Evlenen insanlardan neslin devamı için çocuk yapması beklenir. Sen hazır değilsin eşin istiyor. Ve bu konuda burada kendine destek arıyorsun. Haklısın veya haksızsın; bunun için demiyorum. burada birçok insan daha babasından harçlık alarak hayatın ciddiyetini kavramış değil ki burada sana destek olan veya karşı çıkan insanların hiçbirinin evliliğinin gidişatına etkileyemez. Eşinle çözmenin yollarını bulmalısın. Ama his diyelim. Uzun ömürlü bir evliliğin olmaz gibime geliyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Peki

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      bu konuyu daha öncesinde konuşmadıysanız "bencl" kelimesi sizin için iltifattan da öte bir şey

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Evet kocasına gram saygısı yok; hem kararını dayatmaya çalışmış hem de burada kocasını millete linç ettirmeye çalışıyor

      Yorumla
  • Pesimizm
    Pesimizm Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 55%
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 360 cevap paylaştı.

    Bunu en başta konuşmak gerekirdi.

    0
    0 Yorumla
  • Queenn2000
    Queenn2000 Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Olabilir ama senin isteğinde önemli

    0
    1 Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Adamınki önemli değil

      Yorumla
  • gariphikaye01
    gariphikaye01 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 53 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence de çocuk yapmayın

    0
    4 Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Bencillik yaoan biri üremesi iyi olmaz

      Yorumla
    • gariphikaye01
      gariphikaye01
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Eşini başka insanların önüne hakaret etsinler diye atan biri sonuçta

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      nasıl bir yaratık veya ne tür bir kadın evli olduğu adamın baba olma hakkını savunanlara verdiği tepkiyi "SENİN KOCAN VAR YA TAM YATIRIP MİKMELİK" diye iğrenç bir paylaşıma vermez ve o paylaşım için "bunu görmek istemiyorum" seçeneğini kullanıp silmez... demek kocası için böyle bir paylaşımın orada durmasını istiyor

      Yorumla
  • tt_Escape_tt
    tt_Escape_tt Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 97%
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 789 cevap paylaştı.

    senin hazır olman lazım

    0
    1 Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      konu o değil.. hazır olma olmama değil yani hazırlanma süreci de değil mesele. ilk cümlesi "istemiyorum bu kadar basit" diyor... yani benim krarım bu ben istemiyorum eşimin de çocuk sahibi olma hakkını elinden alırım demiş oluyor... şu an için erken demek başka bir şeydir ben istemiyorum ileride belki fikrim değişir demek farklı

      Yorumla
  • Çağhan2734
    Çağhan2734 Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Evlenmeden önce konuşmadınız mı

    0
    1 Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Evlenmeden konuşursa belki de vazgeçecek adam baba olma hakkının elinden alınmasını kabul etmeyecek diye korkmuş belli ki... şimdi de millete linç ettirmeye çalışıyor belli ki

      Yorumla
  • Aesir
    Aesir Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Evlenmeden önce söylemedin mi bunu?

    0
    1 Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Evlenmeden konuşöamış tabi ki konuşursa belki de vazgeçecek adam baba olma hakkının elinden alınmasını kabul etmeyecek diye korkmuş belli ki... şimdi de millete linç ettirmeye çalışıyor belli ki

      Yorumla
  • melekelif1992
    melekelif1992 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Ne kadar oldu evlendin ki

    0
    3 Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Yeni evliyiz biraz zaman geçsin demiyor...
      Ben istemiyorum bu kadar basit diyor

      Yorumla
    • melekelif1992
      melekelif1992
      +1 yıl

      @feri99 yeni evliyseniz iki tarafında buna müsade etmesi lazım. Herkes cicim aylarını gezmek dolaşmak ister

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Evet ama mesele o değil ki "çocuk istemiyorum bu kadar basit" diyor ve cicim ayı yaşamak isteyen bir kadına da kocası "bencil" demez zaten... bu dönemde baskı yaoan erkek de bencil kelimesini kullanmaz zaten manyak bir heriftir daha başka baskılar yaoar...
      Burada konu belli ki zamanlama değil

      Yorumla
  • Jakabo01
    Jakabo01 Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Erken yapmayın bencede

    0
    1 Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      konu o değil.. erken veya geç mevzusu değil ki. ilk cümlesi "istemiyorum bu kadar basit" diyor... yani benim krarım bu ben istemiyorum eşimin de çocuk sahibi olma hakkını elinden alırım demiş oluyor... şu an için erken demek başka bir şeydir ben istemiyorum ileride belki fikrim değişir demek farklı

      Yorumla
  • Normam
    Normam Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 55%
    +1 yıl

    Eşin kaç yaşında

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    evlenmeseydin o zaman

    0
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ay sus sen bi teyse

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Neden teyzem zoruna mı gitti senin 38 yaşında teyzen mi var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne zoruma gidecek pardonnnn? Evet var o yaşta teyzem

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bencil olmanı söylemem zoruna giden

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Saygı duyuyorum teyze💛

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Evlenmeden konuşmamış belli ki konuşursa vazgeçecek adam baba olma hakkının elinden alınmasını kabul etmeyecek diye korkmuş belli ki... şimdi de millete linç ettirmeye çalışıyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @feri99 sonra da biz yorum yapınca yok teyze bilmem ne güya kendince beni aşağılıyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Of sus artık ya

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Evet istiyor ki herkes kendisini haklı görsün kocasına saydırsın..
      Bir tanesi kocası için "senin kocanı yatırıp mikmek lazım" diye yazmış hem de büyük harflerle yazmış sana gösterdiği bana gösterdiği tepkiyi göstermiyor... belli ki amacı o

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @feri99 aynen öyle

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    kesin koç aslan veya yay burcusundur

    0
    25 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne alaka ya, başak burcuyum ben

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      sallama başaklar anaç olur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ayol astroloji bilen erkek de ilk defa görüyorum, 15 Eylül doğumluyum? Sallamıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      yükselen veya ay burcun ne?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bilmiyorum 🙄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      doğum bilgilerini yaz bana. saat ve tarihini

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      15 Eylül 1999, 15.30

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      doğum yerin neresi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne alaka ha

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      koordinat girilmesi de lazım eylem boylam için. yoksa hatalı çıkyo

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İzmir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Olmadı mı yaaaa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İlişkilerinde samimiyet ve yakınlığa ihtiyaç duyarsın ve karşı taraftan sadakat beklersin. Partnerinin her şeyini bilmene rağmen kendi iç dünyanı gizli tutmaya büyük özen gösterirsin. insanların içgüdülerini ve dürtülerini anlamayı gerektiren her türlü işte mükemmelsindir sen. doğuştan psikolog gibi, insanların neye ihtiyacı olduğunu sezebilme yeteneğine sahipsindir. İçgüdülerin ve 6. hissin o kadar güçlüdür ki, başkalarının gizlediği şeyler hakkında sezgilerin sayesinde bilgi edinebiliyorsun

      Yorumla
    • uyanangüzell
      uyanangüzell
      +1 yıl

      Lan bana da bak ya ajhslsls

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @uyanangüzell hangi burçsun? doğum bilgilerini yaz.

      Yorumla
    • uyanangüzell
      uyanangüzell
      +1 yıl

      01.04.1999 sabah saat 8.30 Tokat merkez

      Yorumla
    • uyanangüzell
      uyanangüzell
      +1 yıl

      Baktın mı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @uyanangüzell işim var şu an gelince bakayım sen yaz bildirim gelsin. unutmayım

      Yorumla
    • uyanangüzell
      uyanangüzell
      +1 yıl

      Olur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @uyanangüzell hatırlat bana

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Evet en bencil bırçlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @feri99 sen hangisisin

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Konu ben değilim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @feri99 ok

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      nasıl bir yaratık evli olduğu adamın baba olma hakkını savunanlara verdiği tepkiyi "SEN, İİN KOCAN VAR YA TAM YATIRIP MİKMELİK" diye iğrenç bir paylaşıma vermez ve o paylaşım için "bunu görmek istemiyorum" seçeneğini kullanıp silmez... demek kocası için böyle bir paylaşımın orada durmasını istiyor... sizce hangi burcun kadını bunu görmeye devam etmek ister?

      Yorumla
  • Asya_2275
    Asya_2275 Takip Et
    Mentor Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    sen haklisin

    1
    2 Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Ne hakkı bu?
      Nasıl bir hak?
      Bir insan tek başına "basitçe istemiyorum" diyerek eşinin çocuk sahibi olma hakkını ortadan kaldırabilir mi?

      Yorumla
    • Asya_2275
      Asya_2275
      +1 yıl

      kaldırabilir

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sen git zincirli kuyuda inersin ordanda

    0
    1 Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Aynen öyle bu devirde böyle sorumluluk sahibi adam bulmuş bir de millete hakaret ettirmeye çalışıyor

      Yorumla
  • denizisevenkiz123
    denizisevenkiz123 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    @feri99 sunu engellemenin bir yolu yok mu?

    1
    15 Yorumla
    • denizisevenkiz123
      denizisevenkiz123
      +1 yıl

      @feri99 yeter artık milleti rahat bırak

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Millet haksızlığı ve saygısızlığı savunmayı bırakmakta özgür... bunu savunmayana ben neden doğruyu anlatmak için vakit harcayayım

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Soran arkadaş
      -Evlilikte hiçbir tarafın "ben çocuk istemiyorum" şeklinde kendi fikrini dayatamayacağını yani bunu basitçe istemiyorum diyemeyeceğini çünkü evlenmenin çocuk sahibi olmayı baştan kabul anlamına geldiğini
      -Bu soru başlığına da yansıttığı üzere "ben istemiyorum ve istemediğim sürece de yapmam bu kadar basit" tavrının yanlış anlaşılmaya müsait olduğu için kocasının yanlış anlamasına kendisinin yol açtığını
      -Ve bu konuyu da yanlış şekilde dile getirerek kocasını haksız ve baskıcı gibi göstererek hataya düştüğünü halbuki kocasının en doğal hakkı olan babalık hakkını kullanmak istemek dışında bir derdi olmadığını
      -Hem kocasını yanlış aksettirdiği ve burada bazı kullanıcıların kocasına hakarete varan sözlerine mahal verdiği ve yeterli tepkiyi göstermediği için kendisinden özür dilediğini
      tüm bu unsurları güncelleme yaparak açık açık yazarsa samimiyetle yanlışını dile getirirse ben neden ısrar edeyim? o zaman konu otomatikman kapanmış olacak...
      Ben de hatasını anlamış birine ve hatalı kişiye hak veren idraksizlere laf anlatmak zorunda kalmayacağım benim de işim gücüm var sonuçta

      Yorumla
    • denizisevenkiz123
      denizisevenkiz123
      +1 yıl

      Kes sesini sana

      Yorumla
    • denizisevenkiz123
      denizisevenkiz123
      +1 yıl

      O kadar hakaret etmişler hala yazıyorsun utanmadan

      Yorumla
    • denizisevenkiz123
      denizisevenkiz123
      +1 yıl

      Utanmaz

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Utanmayan kişi ahlaksızca o kelimeleri kullananlar... hakaret edene teslim olmaktır asıl utanmazlık...

      Burada o soruyu soranın kocası için büyük harflerle "KOCANI YATIRIP MİKMEK LAZIM" diye yazdı bir tanesi... ona da sadece ben cevap verdim eşini hayat arkadaşını böylelerinin ağzına meze yapan kadın tek bir tepki vermedi. O utanmaz olmuyor da onun eşinin haysiyetini savunan ve o iğrençliği şikayet ederek kaldıran ben mi utanmaz oluyorum...
      Evet ben utanmam asla doğruyu savunmaktan utanmam

      Yorumla
    • denizisevenkiz123
      denizisevenkiz123
      +1 yıl

      Defol git kal tak

      Yorumla
    • kyalfeo1
      kyalfeo1
      +1 yıl

      Engelledim bunu yazamiyor daha sende engelle sunu hahahahahh

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Sen burada saygısızlığı savunmayı bıraksan ben daha ne vakit harcayacağım ki senle... yeni cevaplar oluyor bu saygısızlığı savunan onlara anlatırım işin doğrusunu

      Yorumla
    • denizisevenkiz123
      denizisevenkiz123
      +1 yıl

      O kadar küfur yedin hala yazıyorsun sg orp

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Ahlaksız küfür etti diye yanlışın savunulmasına nasıl göz yumayım...
      Ayrıca siz kimsiniz? Neden konuya dair cevap yerine doğrudan beni hedef aldınız?
      Herhalde aynı kişi ama birden çok hesap durumu var

      Yorumla
    • denizisevenkiz123
      denizisevenkiz123
      +1 yıl

      Ya bi sg hasta psikopat git hastaneye tedavi ol sapık orp

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Fikir bu sonuna kadar anlatmak zorundayım

      Yorumla
    • denizisevenkiz123
      denizisevenkiz123
      +1 yıl

      Pislik sapık yazma bana orp

      Yorumla
  • İstilacııTürİnsan
    İstilacııTürİnsan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    +1 yıl

    yüz verme bu tip erkeklere

    0
    0 Yorumla
  • AK__BEY__52
    AK__BEY__52 Takip Et
    Yoda Yaş: 48 , eic 96%
    +1 yıl

    Haksız

    0
    8 Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Sebep?
      Baba olma hakkı yok mu?

      Yorumla
    • AK__BEY__52
      AK__BEY__52
      +1 yıl

      Baba olup napacakki

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      İçgüdü işte genlerini aktarma içgüdüsü...
      Çocuğun varsa gerçek anlamda ölmezsin.

      Yorumla
    • AK__BEY__52
      AK__BEY__52
      +1 yıl

      Valla şimdi ki aklım olsaydı hiç evlenmezdim

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Herkesin kendi kararına saygı duymak lazım

      Yorumla
    • AK__BEY__52
      AK__BEY__52
      +1 yıl

      Kesinlikle katılıyorum

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      bu arada ne tür bir kadın veya ne tür bir yaratık evli olduğu adamın baba olma hakkını savunanlara verdiği tepkiyi "SEN, İİN KOCAN VAR YA TAM YATIRIP MİKMELİK" diye iğrenç bir paylaşıma vermez ve o paylaşım için "bunu görmek istemiyorum" seçeneğini kullanıp silmez... demek kocası için böyle bir paylaşımın orada durmasını istiyor

      Yorumla
    • AK__BEY__52
      AK__BEY__52
      +1 yıl

      O tip insanlar nasıl yaşıyor acaba

      Yorumla
  • Theguardy
    Theguardy Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Haklısın

    0
    1 Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Ne hakkı?
      Kocasının baba olma hakkını yok sayma hakkı mı

      Yorumla
  • seydayagmr924
    seydayagmr924 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Sen haklısın

    1
    1 Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Ne hakkı?
      Kocasının baba olma hakkını yok sayma hakkı mı

      Yorumla
  • meraklıbirpandaa
    meraklıbirpandaa Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 374 cevap paylaştı.

    Ne zaman evlendin

    0
    19 Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      konu o değil.. erken veya geç konusu değil yani evlilik oyurmadı filan demiyor. ilk cümlesi "istemiyorum bu kadar basit" diyor... yani benim krarım bu ben istemiyorum eşimin de çocuk sahibi olma hakkını elinden alırım demiş oluyor... şu an için erken demek başka bir şeydir ben istemiyorum ileride belki fikrim değişir demek farklı

      Yorumla
    • meraklıbirpandaa
      meraklıbirpandaa
      +1 yıl

      @feri99 sen neden kızdın soran kişi de değilsin

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      sorana kızdım zaten :)
      hem eşinin baba olma hakkına saygısız olduğu gibi bir de burada eşini linç ettirmeye çalışıyor

      Yorumla
    • meraklıbirpandaa
      meraklıbirpandaa
      +1 yıl

      @feri99 haklısın dobrasın

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      bu işin erkeği kadını yok; çoğusu ya kadın dayanışması ya da kadınlara yalakallık edeceğim diye saygısızlık yapana haklı deyip geçmiş

      Yorumla
    • meraklıbirpandaa
      meraklıbirpandaa
      +1 yıl

      @feri99 sen dobrasın kanki

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Teşekkürler

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      ve sorasarım size nasıl bir yaratık veya ne tür bir kadın evli olduğu adamın baba olma hakkını savunanlara verdiği tepkiyi "SEN, İİN KOCAN VAR YA TAM YATIRIP MİKMELİK" diye iğrenç bir paylaşıma vermez ve o paylaşım için "bunu görmek istemiyorum" seçeneğini kullanıp silmez... demek kocası için böyle bir paylaşımın orada durmasını istiyor

      Yorumla
    • meraklıbirpandaa
      meraklıbirpandaa
      +1 yıl

      @feri99 sakin ol

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      yok ya aklıma geldikçe sinirleniyorum

      Yorumla
    • meraklıbirpandaa
      meraklıbirpandaa
      +1 yıl

      @feri99 nasılsın iyi misin

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      değilim ya şu site de bir garip... bahsettiğim büyük harflerle yazılmış küfürlü cevabı bile silmemişler insaf

      Yorumla
    • meraklıbirpandaa
      meraklıbirpandaa
      +1 yıl

      @feri99 olur olmaz şeyi silerler normalde

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      ben şi, kayet bile ettim

      Yorumla
    • meraklıbirpandaa
      meraklıbirpandaa
      +1 yıl

      @feri99 seni t k p etsem olur mu

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Etme ya boş ver

      Yorumla
    • meraklıbirpandaa
      meraklıbirpandaa
      +1 yıl

      @feri99 neden

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Bir faydasını görmezsin

      Yorumla
    • meraklıbirpandaa
      meraklıbirpandaa
      +1 yıl

      @feri99 sen de edersin

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Sen haklisin

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Esin kac yasinda

    0
    0 Yorumla
  • f4tima
    f4tima Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21
    +1 yıl

    Evet bencilsin

    2
    1 Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      evet aynen bir de kocasını linç ettirmeye çalışıyor baba olma hakkını savunuyor diye

      Yorumla
  • forbiddenzone
    forbiddenzone Takip Et
    Guru Yaş: 110
    +1 yıl

    Erken daha

    0
    5 Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      konu o değil... ilk cümlesi "istemiyorum bu kadar basit" diyor... yani benim krarım bu ben istemiyorum eşimin de çocuk sahibi olma hakkını elinden alırım demiş oluyor... şu an için erken demek başka bir şeydir ben istemiyorum ileride belki fikrim değişir demek farklı

      Yorumla
    • forbiddenzone
      forbiddenzone
      +1 yıl

      @feri99 haklısınız. Bencillik lluyor
      Ve baştan soylemediyse sıkıntı

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      belli ki baştan söylemedi bu şekilde adamı ürkütmek istemedi

      Yorumla
    • forbiddenzone
      forbiddenzone
      +1 yıl

      @feri99 doğru değil ama

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Yanlışı bir değil ki... şimdi de kocasını burada aşağılatmaya çalışıyor

      Yorumla
  • Buseeyz
    Buseeyz Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Haklısın

    0
    5 Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      ne hakkı bu? kocasını babalıktan mahrum bırakma hakkı mı?

      Yorumla
    • Buseeyz
      Buseeyz
      +1 yıl

      @feri99 kadın hazır değilse ne yapabilir? İlerleyen zamanda olur demiş zaten.

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Hayır öyle değil... bakın şimdilik hazır değilim ama hazır olmaya çalışıyorum ve bu konuda k3ndimi geliştirince tabi ki çocuğumuz olacak demek başka bir şey ama soranın dediği "ben istemiyorum bu kadar basit. Bugğn çocuk yapmama kararım var bu karar bana ait yarın belki fikrim değişir" diyor... ikisi çok farklı şeyler...
      Birinde eşinin çocuk sahibi olmak istemesinin onun hakkı olduğu ve bunu kbullendiğini ifade etmiş oluyor ve konu sadece bir hazır olma süreci haline geliyor.
      Diğerinde ben çocuk yapacak donanımda değilim çocuk da istemiyorum bu ladar basit diyor... bu kadar basit dediğin zaman bunun anlamı şudur: bu tamamen beni ilgilendirir ve basit bir şekilde bu jararı ben veririm ve gerekçesini de kimseye izah etmek ve onay almaya da ihtiyacım yok. Bu kararımı değiştirmek veya değiltirmemek benim bileceğim iş diyor..

      Yorumla
    • Buseeyz
      Buseeyz
      +1 yıl

      @feri99 hazır olmadan çocuğu yapmak doğru değil çünkü çocuk bakım, sevgi, ilgi ister bunu verecek donanımı yoksa zaten çocuk olmamalı. Çocuğa yazık olur çünkü. Ayrıca ilerde olursa neden olmasın henüz yeni evliyiz demiş kendini hazır hissedince olur manasında.

      Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      Hayır onu sadece işte olayı yumuşatmak için söylüyor... bu kadar basit diyerek mesaja başlamasının anlamı çok açık. Tamamen sana ait olan ve kimsenin söz hakkı olamayacak kadar senle ilgili bir konuda sana baskı yapıldığı ve kararın sorgulandığı zaman bu ifadeyi kullanırsın. Konu senin istemene kalmış konudur ve birileri tatava yapıyordur o zaman kullanırsın bu ifadeyi.
      Yoksa daha 4 ay oldu evleneli biraz bir iki sene evliliğimiz otursun diyen bir genç kadına kocası "bencilsin" demez... eğer manyağın teki değilse bunu zaten anlayışla karşılar ama bar mıdır buna bile tepki verecek manyak? Vardır ama o da bencilsin demez. Daha ağır ieyler söyler ve gerçek anlamda baskı yapar. Bencilsin lafı kendi isteklerinin yok varsayıldığını hisseden insanın sitemidir. Zaten kadının sözleri de bunu destekliyor...
      Dahası burada kocasını linç ettirmeye çalışıyor. İnanır mısınız dün bu kışkırtıcı soruya bir hemcinsimiz büyük harflerle "KOCANI YATIRIP MİKMEK LAZIM" diye yazdı ve saatlerce o orada kaldı... kendisiyle aynı fikre sahip olmayan cevap verenlerle tartışmaya giren hanım kızımız "KOCANI YATIRIP MİKMEK LAZIM" diyene en ufak tepki vermedi

      Yorumla
  • gereksiiziimm
    gereksiiziimm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    +1 yıl

    daha erken bence

    0
    1 Yorumla
    • feri99
      feri99
      +1 yıl

      konu o değil.. yani konu zamanlama konusu değil. ilk cümlesi "istemiyorum bu kadar basit" diyor... yani benim krarım bu ben istemiyorum eşimin de çocuk sahibi olma hakkını elinden alırım demiş oluyor... şu an için erken demek başka bir şeydir ben istemiyorum ileride belki fikrim değişir demek farklı

      Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Çocuk istemiyorum diye bencil oldum. Eşim düşüncesinde haklı mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevgilimin çocuğu varken ben çocuk istemiyorum, bu düşüncemde haksız mıyım sizce? 11 cevap verildi
Çocuk istemiyordum ama eşim yaptı, çocuğa bakmak zorunda mıyım? 35 cevap verildi
Çocuk istememek için sebeplerim yeterli değil mi? 5 cevap verildi
Çocuk istememek hatalı tarafmı oluyor? 7 cevap verildi
Eşimden boşanıcam çocuğu doğurmak istemiyorum sizce kararım doğru mu? 26 cevap verildi
Çocuk sahibi olmayı istememek bencillik midir? 33 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • KS de sizi de viral videodaki birine benzeten oldu mu 🤪siz kime benzetiyorsunuz?
  • Abdülmuttalib İle size hangi tatlıyı ısmarlardık söyleyelim mi?
  • En sevdiğiniz Kadir İnanır filmi nedir?
  • Birden fazla kişiyle konuşabilir misin?
  • Renault nasıl marka sizce araba da?
  • Her zaman pozitif misin?
  • Aşk mı, karmaşa mı?
  • Nasıl sağlıklı kalırsın?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨