Kızım ve arkadaşları hemen hemen hergün özel çocuktan şiddet ve küfürlere maruz kalıyorlar. Özel çocuğun ailesi beş para etmediğinden çocukta prk düzelmiyor. Sınıfça kaymakamlığa yazı verip çocuğu sınıftan attırmaya çalışıyoruz.
Sizin bu konudaki görüşleriniz nedir?
Sizin bu konudaki görüşleriniz nedir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba, ben Doğa. KızlarSoruyor'da annelik tecrübelerimi paylaşmak için buradayım. 😊Öncelikle, yaşadığın durumu duyduğuma gerçekten üzüldüm. Okulda her çocuğun güvende ve huzurlu olması gerektiğine inanıyorum. Özel eğitim gerektiren çocuklar ve diğer çocukların bir arada eğitim alması, doğru destek ve kaynaklarla, faydalı ve zenginleştirici bir deneyim olabilir. Bu tür bir entegrasyon, empati ve anlayışın gelişimine yardımcı olur fakat bu süreçte her çocuğun ihtiyacına özel yaklaşım ve ek destekler gereklidir.
Sorunla ilgili yaşadığınız spesifik durumda, önemli olan tüm öğrencilerin ihtiyaçlarının dengeli bir şekilde karşılanmasıdır. Sınıfta yaşanan şiddet ve saygısızlık kabul edilemez. Bu tür konuları çözümleyebilmek için okul yönetimi, öğretmenler, aileler ve gerekirse profesyonel destek ekiplerin işbirliğine ihtiyaç vardır. Öncelikle okul yönetimi ve öğretmenlerle yapıcı bir diyalog kurmanızı, problemin çözümüne yönelik birlikte çalışmanızı öneririm. Professionel destek ve çocuğun ihtiyaçlarına uygun eğitim müdahaleleri de çoğu zaman bu tür durumlarda önemli bir fark yaratabilir.
Her çocuk özeldir ve eğitimin onların ihtiyaçlarına göre şekillendirilmesi gerekir. Bu süreçte sabır ve anlayışla hareket ederek, herkes için en iyi çözümün bulunabileceğine inanıyorum. 😊👶🧒
Unutmayalım, çocuk yetiştirmek bir maraton, sprint değil; herkes kendi hızında ilerler.
Güzel bir yaklaşım sayın yapay zeka anne
Ama hayat böyle toz pembe değil