Merhaba arkadaşlar yaklaşık iki senedir evliyiz ve 1bucuk senedi çocuk istiyoruz o kadar denemize rağmen hiç tutmadı?

Eşim sperm testi oldu sonuçları çok iyi geldi ben düzenli adet görüyorum ona rağmen neden olmuyor beş kız üç ablam da çocukları var üç tane dört tane ve bizde neden böyle sürüyor… kendimi aglamamak icin zor tutuyorum…

hayatımda hiçbir zaman bir şey düz gitmedi bir şey istediğimde hep aksilikler çıkıyor… off

Merhaba arkadaşlar yaklaşık iki senedir evliyiz ve 1bucuk senedi çocuk istiyoruz o kadar denemize rağmen hiç tutmadı?
Cevapla