11 yıldır evliyiz, çocuğumuz olmuyor. Sizce çocuk olması için yine de bir umut var mı?

11 yıldır evliyim. Eşimde sorun yok ama bende sperm sayısında düşüklük ve şekil bozukluğu var. Tüp bebek, aşılama, çatlama vs vs bir çok tedavi gördük. Farklı şehirlerde onlarca doktora gittik ama sonuç sıfır. Artık doktora gitmek istemiyoruz. Kara düzen ilerlemek istiyoruz. Sizce hala bir ihtimal var mı, varsa neler yapılabilir?

11 yıldır evliyiz, çocuğumuz olmuyor. Sizce çocuk olması için yine de bir umut var mı?
Cevapla