1,5 yıllık evliyim. 1 yıldır bebek istiyoruz, neden olmuyor?

1,5 yıllık evliyim. 1 yıldır bebek istiyoruz. Benim bütün her şeyim normal gozukuyor doktora gittim tetkikler yapıldı. adetim çok düzenli ancak yumurtlama görmüyorum. yani evde yaptığım ovulasyon testlerinde hiç çift çizgi olmuyor. araştırdım adet düzensizliği varsa polikistik overdan dolayı yumurtlama görülmez diyor. ama benim adetim çok düzenli, hiç günü şaşmaz. tüylenmem vs. de yok. sizce bu nedir arkadaşlar? nedendir? yaşayan var mı aynı durumu? 😥
Güncellemeler
+1 yıl
Kadınlar, bilenler, yaşayanlar, çevresinde yaşamış tanıdığı olanlar lütfen bir yardımcı olun..
1,5 yıllık evliyim. 1 yıldır bebek istiyoruz, neden olmuyor?
Cevapla