• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Çocuk & Ebeveyn

1,5 aylık evliyim, çocuk istiyoruz. Sizce erken mi?

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
38
Yapay Zekaya Sor
Çocuk için zaman gerekli mi?
Çocuk yapmak icin belli bir dönem var mi? Ve evli arkadaşlar bir kac tüyo verir misiniz?
1,5 aylık evliyim, çocuk istiyoruz. Sizce erken mi?
Cevapla
Çocuk Soruları Evlilik Soruları Tüy Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
11 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Deniz Unay
    Deniz Unay Takip Et
    Sosyal Medya
    +1 yıl

    İstenilen zamanda çocuk sahibi olabilirsiniz

    Bu soru evli çiftler arasında son 20 yılın en çok sorulan sorusudur desek yeridir. Bu konuda ile ilgili psikolog ve aile danışmanları kendilerince 2-3 yıl gibi zaman aralıkları vermektedir. Ben bu süreleride doğru bulmuyorum. Çünkü günümüz dünyasında kadın ve erkek için evlilik çok zor karar verilen bir süreç. Eskiden insanlar kısa sürede görüşür karar verirlerdi ya da görücü usulü ile evlilikler yapılırdı.

    Şimdi ise eşler birbirini görüyor arkadaş oluyorlar ve genellikle uzunca bir süre sevgili oluyorlar. Gerçekten bunca zahmetten sonra evlenen insanlar aslında kendilerine ve topluma şunu söylüyorlar. "Biz artık birbirimizi çok seviyor ve güveniyoruz, bu sevgi ve güvenimizi evlenerek resmileştiriyoruz."

    İşte bu evlilik sürecinden sonra birazda çevresel ve yaşamsal faktörler devreye girip her kafadan bir ses çıkıyor. "Biraz gezin sonra çocuk yapın" "Hayatınızı yaşayın sonra çocuk yapın" "Kariyeriniz önemli acele etmeyin" gibi bitmek bilmeyen akıl vermeler eşlerin aklını karıştırmaya yetiyor. Sanki çocuklu bir yaşam bütün özgürlüklerin elinizden alındığı bir yaşammış gibi görünmeye başlıyor. Çocuk bir ailenin neşesidir huzurudur tadıdır. Çocuk birbirini seven iki insanın sahip olabileceği en değerli varlıktır. Çocuğa bir problemmiş gibi yaklaşmak düşüncesi gerçekten çok üzücü.

    Tabii ki çocuğun kendisi ile gelen sorumlulukları olacak ama onun yuvaya kattıklarının yanında ne kadar büyük bir problem olabilir ki?

    Bana göre bu sorunun tek bir kıstası olabilir. Eşler birbirini seviyor ve güveniyorlarsa diledikleri zaman çocuk sahibi olmalılar.

    5
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • SentinelAli
    SentinelAli Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 94%
    +1 yıl

    bence çok erken emin olun aşırı erken önce bir gençliğinizi yaşayım kendinize biraz daha alışın en önemlisi eşin hamile iken onun stresini kaldırmak zordur o yüzden çocuk her zaman evlilikte öncelik olmamalı eşin ile beraber vakit geçir ve hayatta yapmak istedikleriniz ve hedeflerin var ise beraber ilk önce onları başarın kendi hayatınızı başarılı bir düzene soktuktan sonra çocuk düşünün daha faydalı emin olun

    1
    0 Yorumla
  • everythingisok
    everythingisok Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Çocuk sahibi olmak çok büyük sorumluluk ve efor gerektiren bir iş. Uykusuzluk, yorgunluk, geleceği ile ilgili kaygılar bir yana, herhangi bir sağlık sorunu ile karşılaştığınızda yeterince güçlü değilseniz dünyanız başınıza yıkılabilir ve çocuğunuza yetemeyebilirsiniz. Mutlaka hepimiz sağlıklı ve mutlu çocuklar dileriz ama hayatta ne ile karşı karşıya kalacağınız belli olmuyor mlaesef. Her koşulda güçlü durabilecek asla yılmadan onu koruyup kollayabilecek, problemleri çözebilecek ve ona huzurlu bir aile hayatı sunabilecek güçte olduğunuza eminseniz ebeveyn olmak tabi ki çok güzel bir duygu.

    1
    0 Yorumla
  • NeyyyyMıstaamNeyyyy
    NeyyyyMıstaamNeyyyy Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 94%
    +1 yıl

    Erken. Her evli çift çocuk yapmak zorunda değil ayrıca bunu gereklilik olarak görmemek lazım gerçekten hazırsan çocuğuna birşeyler katabileceğini iyi bir ebeveyn olabileceğini düşünüyorsan karar vermelisin. İnsan hayatını iki kişi olarakta idam ettirebilir yoksa bitmiş bir evliliği çocukla taçlandırmak kurtarma çabasına girmek gerçekten yanlış bir davranış olur.

    2
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

95

Cevap

78

Cevap

  • MrSakal
    MrSakal Takip Et
    FenomenBilge Yaş: 35
    +1 yıl

    Çiftin yaşına, ekonomik durumuna kaç yıldır birlikte olduğuna göre değişkenlik gösterir bu. Eğer genç yaşta evlenen bir çiftse bence 1,5 ay çocuk sahip olmak için doğru bir süre değil. Önce bir evliliğinizi yaşayın, aynı evde yaşamanın nasıl olduğunu bir ölçüp tartın. Hemen çocuk yapmaya karar vermek hatalı bir karar olabilir. Bence evlendikten sonra en az 1 yıl beklenmeli.

    0
    0 Yorumla
  • lumos_01
    lumos_01 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 62%
    +1 yıl

    Siz düşünüyorsaniz, hazir hissediyorsanız bize düşecek bir Söz yok. Benim erken dediğim size tam zamanı, şimdi zamanı dediğim ise çok geç olabilir hem manevi hem maddi açıdan. Ömür boyu bundan olumlu, olumsuz etkilenecek olan sizsiniz, biz yorum yapıp çıkıyoruz sorudan. Her İlişki dinamiği çok farklı. Tek tavsiyem, bizce olana değil sizin kendinize göre karar verin.

    3
    0 Yorumla
  • saçmabirkişilik
    saçmabirkişilik Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 81%
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 455 cevap paylaştı.

    Çocuk istemeniz güzel ve doğal bir şey. Nacizane bir tavsiye verecek olursam, ilk bir seneyi kendinize ayırın, gezin, görün, öğrenin, birbirinizi iyice tanıyın, hesaplayın, sorumluluklar hakkında hemfikir olun derim ben. Gerçekten henüz oturmamış bir evliliğe çocuk iyi gelmiyor.

    2
    0 Yorumla
  • Bizamaninmeleki
    Bizamaninmeleki Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Yaşlar kaç? Ne zamandır birliktesiniz? Bunlar önemli yine de bence ilk 1 yıl evliliğin oturması beklenmeli. Sonuçta iki kişilik bir düzene geçtiniz, hayatınız değişti önce bu değişime adapte olmanız lazım. Zaten öyle yapalım deyince de olmuyor çocuk. Maddi sorumluluğu da var bu işin. Yani mantıklıca etraflıca düşünün ona göre karar verin. Hayırlısı olsun.

    1
    0 Yorumla
  • melikedeseen
    melikedeseen Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 50%
    +1 yıl

    Bence evliliğin tadını çıkarmak da bi o kadar gerekli olan bir şey. Biliyorsunuz ki ekonomi de son zamanlarda çöküşte geçim zorlaştı. Çocuk yapmak biraz güç istiyor. Eğer haliniz vaktiniz durumunuz yerindeyse istediğiniz zamanda yapabilirsiniz elbette. Ama ben henüz çok erken olduğunu düşünüyorum.

    1
    0 Yorumla
  • HaveANiceDay2021
    HaveANiceDay2021 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27 , eic 90%
    +1 yıl

    Kendinizi ne zaman hazır hissediyorsanız o zaman yapmalisiniz. Kaç cocuk istiyorsunuz bu da önemli cunku kadinlarin 35ten sonra hanile kalmalari pek tavsiye edilmiyor, 2 3 cocuk istiyorsaniz aralarinda yas olsun istiyorsaniz, maddi durumunuz elverisliyse, kendinizi hazir hissediyorsaniz ve cocuk istiyorsaniz bence zamani. Zaten cocuk dogdugunda evliligin uzerinden 2.5 sene gecmis olacak. Hayirlisi olsun, insallah yardimci olabilmisimdir

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Gezin karı koca biraz, birbirinizi tanıyın, anılar biriktirin. Üremeye evlenmiş gibisiniz. Ya dinci ya doğulusun muhtemelen

    4
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yas geçiyor. Ikiside değilim. Zaten evlenmeden once cok gezdik simdide geziyoruz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evlenince gezmek de güzel. Nikahlı karın istediğini yaparsın. Çocuk harika bişey ama daha yaparsınız, bi kere yapınca bi daha başbaşa kalamazsınız geri dönüş yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama çocuk ayri bi dünya. Teşekkürler

      Yorumla
    • ExecutionerX
      ExecutionerX
      +1 yıl

      Dinci mi? Bu nasıl bir ayrım böyle

      Yorumla
  • Decepticonn
    Decepticonn Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 91%
    +1 yıl

    evliliğin oturma süreci en az iki yıl. beklemelisiniz. evliliklerin yüzde 70 i artık çatırdıyor çocuk ta ortada kalıyor. evliliği hazmetmeden çocuk işine girişmeyin olan çocuğa olur. ( şimdi her şey iyi gidiyordur eminim. tüm evlilikler böyle başlıyor )

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Çok erken tabii ki. En az bir 5 yıl bekleyin, durun bakayım ne olacak ne bitecek.. Kendinize, kariyerinize doyasıya zaman ayırın. 5yıl sonra problemler çıktı diyelim ve ayrılma kararı aldınız, e noolucak çocuk? Anne baba olmak çocuk oyuncağı değil. Ciddi sorumluluk ister, sevgi ister.. Sosyal medyada düğün postlarını paylaşmak için evlenen kızlar gibi, ebeveyn olduk demek için olunmaz ki. Ya da aileniz/çevreniz istiyor diye bla bla..

    3
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Dislike atan kızlar savunun fikrinizi de aksisini görelim?

  • FantastikKovboy
    FantastikKovboy Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 55%
    +1 yıl

    Senden ama geçimli biriyle mi evlendin. Bence acelen yoksa 2 yıl bekle eşinle iyice anlaş sonra çocuk olayına geç. Aksi halde boşanmalar oluyor ve olan çocuğa oluyor

    2
    0 Yorumla
  • oceonografya
    oceonografya Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Hocam ben sizin yerinizde olsam bir süre beklerim. Çünkü ne kadar evlilik gibi ciddi bir birliktelik yaşıyor olsanız bile partnerinizi tanımanız mümkün değil, hele ki bu kadar tazeyken evliliğiniz. Tavsiyem 1-1.5 sene beraber zaman geçirip, birbirinize vakit ayırıp iyice tanıdıktan sonra karar vermeniz.

    1
    0 Yorumla
  • Gencooo19
    Gencooo19 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Kanka bana biraz erken gibi geldi adet donemi bittikten sonraki 5 gun gun asiri iliski oneriyolar cocuk icin

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Kimseyi aldırış etme evlenmeden sayen tanıştınız gezdiniz yapacabizi yaptınız artık neslinizi üretme zamanı bunca zaman beraber olduysanız bundan sonrada olursunuz merak etme bas çocuğa gitsin emin ol pişman olmazsın nebeginlede gezersin çok güzel bir duydu

    0
    0 Yorumla
  • Yazmayınevliyim
    Yazmayınevliyim Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    +1 yıl

    Bi iliskide çocuk yapılacaksa bence sevginin doruk noktasına ulaşmış ve artık o ilişkide herşeyin tadına varılmış olması lazım. Çünkü hamilelik süreci ve lohusa dönemi artık eski heyecanlı günlerin geride kaldığını gösterir. Doğan çocuk ilişkideki bağın kopmaması için şart

    2
    5 Yorumla
    • yalnizliklimani577
      yalnizliklimani577
      +1 yıl

      Tecrubelisn

      Yorumla
    • Yazmayınevliyim
      Yazmayınevliyim
      +1 yıl

      Hayır hiç tecrübeli değilim. Sadece geleceğe dair plan yapmayı seviyorum.

      Yorumla
    • yalnizliklimani577
      yalnizliklimani577
      +1 yıl

      Ama bilgilisin

      Yorumla
    • Yazmayınevliyim
      Yazmayınevliyim
      +1 yıl

      ☺️gözlem yapmayı severim diyelim o zaman

      Yorumla
    • yalnizliklimani577
      yalnizliklimani577
      +1 yıl

      Evlisin galiba

      Yorumla
  • SonÇomarBükücüsü
    SonÇomarBükücüsü Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Destur, önce evliliğine odaklanıp alışmaya başlayın. Çocuk şimdiden ağır gelir.

    2
    0 Yorumla
  • 65412
    65412 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 109 , eic 92%
    +1 yıl

    evliliğin ilk senesinde çocuk düşünmeyin tanıyın anlaşıp anlaşamadığını görün aileler evliliğine ne kadar etkiliyor bir görün çocuk olduktan sonra anlaşamama ya da aile faktörü girince çocuk arada kalır

    0
    0 Yorumla
  • KongFuZi
    KongFuZi Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 94%
    +1 yıl

    Merhaba,
    Gelecekte modern ihtiyaçlarını karşılayabileceğinizi hissettiğinizde çocuk yapın. Allah rızkını verir elbet ama rızık bir lokma ekmektir. Çocuğunuz bundan fazlasını hak ediyor. Maddi durumunuz iyi değilse uğraşmayın.
    Işıkla kal.

    0
    0 Yorumla
  • Canmehmet2133
    Canmehmet2133 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43 , eic 94%
    +1 yıl

    Yaşınız küçük ise yani 20 ve 25 araligindaysaniz henüz erken ama u yaşın üstü ise bence zamanıdır çünkü çocuklarınız büyüdüğünde sizin de çok yaşlı olmamanız gerekiyor onlara o yaşlarında daha ciddi destekte bulunmak için

    0
    0 Yorumla
  • Banker_Bilo
    Banker_Bilo Takip Et
    Master Yaş: 51 , eic 100%
    +1 yıl

    Acele etmeyin kardeşim, hele 2-3 yıl bir geçsin, başbaşa olmanın tadını çıkarın, sonra. Çocuğunuz olunca evliliğiniz başka bir boyuta geçecek çünkü. Kadın-erkek ilişkisine anne ve baba rolleri eklenecek. Gezin, eğlenin, sevişin bol bol.

    0
    0 Yorumla
  • deadalus
    deadalus Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 50%
    +1 yıl

    Duruma göre değişir eşinle birbinizi ne kadar tanıyorsunuz birlikte yaşama konusunda durum ne şimdi daha birlikte yaşamaya bile alismadan birbirinizi tam tanımadan çocuk yapıp sonra ayrılmaya karar verecek olursanız çocuğa yazık olacak

    0
    0 Yorumla
  • Soyersoyer
    Soyersoyer Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 51%
    +1 yıl

    her şey den önce sağlıklı bir çocuk dünyaya getirmek için gerekli tüm testleri yaptırın öyle çocuk yapın görüyorsunuz her gün TV de sma lı çocukların ve ailelerinin çektiği çileyi, erken diil tabiki çocuk ne kadar erken olursa o kadar iyi olur

    0
    0 Yorumla
  • Berivann6
    Berivann6 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 96%
    +1 yıl

    Ne bu aceleniz evliliğinizi yaşayın çocuk olunca bir çok şey duruyor bence sorumluluk iki kat artıyor

    3
    0 Yorumla
  • hellcatofneon
    hellcatofneon Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    Su yillarda, soyle bir dunyaya cocuk getirmek asiri bencilce bir hareket. Onun yerine evlatlik edinin mesela. Minnacik annesiz babasiz cocuklar var her yerde. Cocuk yapmak bu dunyaya bir eziyet cekecek kisinin daha gelmesi demek. Ne eziyeti derseniz; 30 yil icinde su savaslari baslayacak cunku su kaynaklari asiri azaldi, kuresel isinma ve iklim krizleri hat safhada, ve hayat artik gereginden fazla zor. Demem o ki bari cocuk istiyosanizda illa, bir tane evlatlik edinin en mantiklisi.

    1
    0 Yorumla
  • Herseyseninleguzelx
    Herseyseninleguzelx Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 94%
    +1 yıl

    Bence çocuk sahibi olmak, kendini hazır hissetmekle alakalıdır. Kendinizi hazır hissediyorsanız, sorumluluk almayı göze aldıysanız tamamdır. Ee daha ne olsun! 🎈😊

    1
    0 Yorumla
  • Ismimbileyok
    Ismimbileyok Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Bu zamana kadar ailelerle yaşadınız. Birbirinizle olmanın tadını çıkaracağıniza hemen yeni sorumluluklar arıyorsunuz. Bence biraz hayatın tadını çıkarın. Çocuk sorumluluk ister. Acelesi yok.

    1
    2 Yorumla
    • yalnizliklimani577
      yalnizliklimani577
      +1 yıl

      Sen evlimsn

      Yorumla
    • Ismimbileyok
      Ismimbileyok
      +1 yıl

      Ne yapcan?

      Yorumla
  • kemalplus
    kemalplus Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 50%
    +1 yıl

    burda tek snein değiş eşiyinde heves isteği olmalı ilişkide

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Çocuğu yap sonra boşan ee kadın bakmak zorunda. Erkek gitsin hovardalık yapsın. Tabi ki söz meclisten dışarı ama önce birbirinizi tanıyın böyle bir durumla karşılaşmayınn.

    4
    2 Yorumla
    • kirpikkız1
      kirpikkız1
      +1 yıl

      Erkekler gercekten cok gaddarlar anne yüreği dayanamıyor yine bakıyor ama babalar öyle değil..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      1 hafta bakıp bu ne ben buna Bakamam diyorlar ayıp yani sanki tek başına kadın yapmış

      Yorumla
  • harrylinka
    harrylinka Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 95%
    +1 yıl

    Erken bence, tabi daha uzun süredir birbirinizi tanıyorsanız olabilir. 3 ayda tanışıp evlenen insanlar aynı hızla boşanıyor. İlişkiye ne kadar cok zaman ve emek verildigi onemli.

    0
    0 Yorumla
  • Xyz9554
    Xyz9554 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Çoçukları severim fakat hemen çocuk sahibi olmak zor olur gibi düşünüyorum. Bebeğinize iyi bir yaşam sunabilecek misiniz? Her anlamda düzgün bir biçimde gelişmesine yardımcı olabilecek misiniz?
    Çocuk psikolojisi çok önemli bence.
    Buna hazır mısınız oturup düşünün bence...

    0
    0 Yorumla
  • Vavelya_KıZ
    Vavelya_KıZ Takip Et
    Yoda Yaş: 43 , eic 98%
    +1 yıl

    erken. aynı evin içinde 1.5 ayda birbirinizi tam olarak tanımanız mümkün değil
    aynı evde yaşamadan önceki birlikteliğiniz ile tam olarak tanımanız da mümkün değil

    0
    0 Yorumla
  • esmaa42
    esmaa42 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 95%
    +1 yıl

    Buna kesin olarak sadece eşin karar verebilir. Hamileliğe hazır mı? Doğuma, emzirmeye, vücudunun değişmesine, hormonlarının alt üst olmasına?

    1
    0 Yorumla
  • sibeldogan06
    sibeldogan06 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23 , eic 50%
    +1 yıl

    En az iki yıl sonra çocuk düşünün daha yenisiniz sonradan anlasamayip ayrilicak olsanız çocuğa yazık oluyo

    1
    0 Yorumla
  • Obsesifpsikolog
    Obsesifpsikolog Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl

    Kardeşim eşine iyice alıştıktan sonra ve tamam ben bu kadınla bir ömür geçiririm dedikten sonra. Çocuk yapmaya karar ver. Çocuk yapmanın zamanı felan yok

    1
    0 Yorumla
  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    Mentor Yaş: 34 , eic 52%
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Erken olabilir. Daha bir ilişkiyi yaşayıp çok rahat olunca çocuk yapmak maddi, manevi daha doğru görünüyor bu zamanda

    0
    0 Yorumla
  • Ateşejderhasıı
    Ateşejderhasıı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 85%
    +1 yıl

    Erken tabi. Ayni evin icinde yasamayi ogrenmeden bi birey daha gelmesi evliliginizi yorabilir. Sizle beraber cocugunuzda yorulur.

    0
    0 Yorumla
  • myboi
    myboi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Evlilik öncesi aynı evin içinde yaşamadıysanız önce birbirinizi tanıyın. Çünkü insanlar aynı evin içine girince başkalaşırlar.

    0
    0 Yorumla
  • Wierdo
    Wierdo Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 48%
    +1 yıl

    Hemen yapma, gez toz eşin ev içinde nasıl biri öğren. Anlaşabilecek misiniz uzun vadede biraz keşfet, biraz zaman geçirin.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Daha evliliğe, birbirinize alışmadan cocuk yapmak doğru değil bence. sevgililik süreniz uzun sürmüş bile olsa evlilik başka. acele etmeyin derim. tabii kendin bilirsin hazırlım diyorsan kimseye söz düşmez

    0
    0 Yorumla
  • arda5151
    arda5151 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 48 , eic 44%
    +1 yıl

    Aslında ikinizden birinde sorun yoksa çocuk olması gerekli ama gene erken 2 ayda ha bekleyin sonra Dr gidin

    0
    0 Yorumla
  • Ghostshooterr
    Ghostshooterr Takip Et
    Bilge Yaş: 41 , eic 75%
    +1 yıl

    Erken. Biraz kendinize vakit ayırın tadını çıkarın. Mesela biz sinemaya gidemiyoruz. Yalnız kalamıyoruz.

    0
    0 Yorumla
  • cukur69
    cukur69 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 80%
    +1 yıl

    Bence tam zamani daha ne kadar beklemeyi dusunuyosunuz yapin biran once cocuk buyusun geciktirincede siz yaslaniyosinuz😊

    0
    0 Yorumla
  • selmma44
    selmma44 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 88%
    +1 yıl

    Yani eğer eşinde istiyorsa ve kendinizi hazır hissediyorsanız neden erken olsun ki.
    Önemli olan ikinizin ne istediği.

    0
    0 Yorumla
  • PİRESES
    PİRESES Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Bence erken. En azından evliliğiniz biraz otursun, birbirinize alışın. Birlikte güzel vakit geçirin çünkü çocuk olduğu zaman birbirinize vakit ayıracak vaktiniz olmayacak.
    Bir yıl sonra belki düşünülebilir.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    4 senedir evliyim ve hala çocuğum yok bir ilişkinin ilk 4-5 senesi çalkantılı geçiyor malesef ki şu an mesela boşanma aşamasındayız o yüzden biraz daha ertelemenizi öneririm

    1
    0 Yorumla
  • 7gunel
    7gunel Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 95%
    +1 yıl

    Erken değil bence Anne-Baba olmaya hazırsanız zamanıdır

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Çok erken bence. Siz bilirsiniz yinede ama bende evliyim 1 senedir ama daha yeni düşünüyoruz çocuk yapmayı. Evliliğin tadını çıkarın biraz bence başbaşa

    1
    0 Yorumla
  • miroveteene_
    miroveteene_ Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 93%
    +1 yıl

    Çocuğunuza ev ve araba alıp özel okula gönderme paranız yoksa doğurmayın

    1
    0 Yorumla
  • ExecutionerX
    ExecutionerX Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    +1 yıl

    Evlenmeden cinsellik sevgililik falan oldu mu uzun süre? Muhtemelen olmuştur yoksa istemezdin daha çocuk

    0
    0 Yorumla
  • SabriiAbiii
    SabriiAbiii Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl

    Anaaa sen hangi ara evlendin jcjccjckc

    2
    13 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sen kimdin :)

      Yorumla
    • SabriiAbiii
      SabriiAbiii
      +1 yıl

      Biri değilim sadece sitede görüyordum seni hjckc hayırlı olsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sağolasın :) ara ara takılıyorum ya :)

      Yorumla
    • SabriiAbiii
      SabriiAbiii
      +1 yıl

      Eyi eyi 😅 soruya cevap olarak da bence erken yani en azından ilk seneyi kendinize ayırın gezin tozun çocuk olunca bunlar çok zor oluyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evli gibi konustun be abi :) ya hep geziyoruz evlenmeden once de gezdik ama bilemedim. Yas geviyo

      Yorumla
    • SabriiAbiii
      SabriiAbiii
      +1 yıl

      Evli değilim ama abim yeni evlendi onlardan gördüm evliliklerinin 1. yılına çocukla beraber girdiler 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      He yeter iste 1. Yil gayet ideal :) yaşlanıyoruz ya

      Yorumla
    • SabriiAbiii
      SabriiAbiii
      +1 yıl

      Ama doğmuş haliyle 😅. Yengemiz kaç yaşında

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ayni yas canim :)

      Yorumla
    • SabriiAbiii
      SabriiAbiii
      +1 yıl

      Hımm yani siz bilirsiniz tabi 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok yok sen bil dhhahaha

      Yorumla
    • SabriiAbiii
      SabriiAbiii
      +1 yıl

      😧😧😧😧😧😧😧😧😧😧 Çok saçma bişey demişim jvkdjck

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sgahahah demi demi :)

      Yorumla
  • DeathlessMonk
    DeathlessMonk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39 , eic 76%
    +1 yıl

    Erken ama istiyorsanız olur tabii önemli olan mutlu olmak

    0
    0 Yorumla
  • efkardağıtan
    efkardağıtan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 67%
    +1 yıl

    Bence erken hayatınızı yaşamadan daha sorumluluk almak zor.

    0
    0 Yorumla
  • derm0
    derm0 Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 92%
    +1 yıl

    Neye göre erken kime göre erken? Siz hazır hissediyorsanız yapın buraya sorman saçmalık

    0
    0 Yorumla
  • Fth37
    Fth37 Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 35%
    +1 yıl

    Biraz daha hayatınızı yaşayın derim, çocuk olunca birbirinize bile vakit ayıramazsınız

    0
    0 Yorumla
  • Elif9559
    Elif9559 Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 81%
    +1 yıl

    İki tarafta hazirsa ve istiyorsa bu sorumluluğu omuzlariz diyorsanız erken değil bence.

    0
    0 Yorumla
  • İlhann06
    İlhann06 Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 96%
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 323 cevap paylaştı.

    Evliyseniz zamanı yok çocuk yapmanın hemen yapın bence

    0
    0 Yorumla
  • efekentli91
    efekentli91 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 81%
    +1 yıl

    Ortak karar alınması gereken bşr konu ve kendınızı hazır hissediyorsanız..!

    0
    0 Yorumla
  • adrenalin64
    adrenalin64 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 39%
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 348 cevap paylaştı.

    En iyisi 3 sene beklemek ama sen yine de abartma yap geç.

    0
    0 Yorumla
  • EmirAdakul
    EmirAdakul Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 59%
    +1 yıl

    Biraz erken. Tam anlamıyla kendinize alışamamışken çocuk yapmak biraz saçma.

    0
    0 Yorumla
  • handeirl
    handeirl Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    +1 yıl

    yeni evlisiniz yani ne gerek var hemen çocuk yapmaya birbirinizin tadını çıkarın ilk önce çocuktan sonra ilginizin çoğu çocuğa gidecek eğer bakıcı kreş o bu ile olmazsanız ki sağlıklı olan zaten sizin sevginizle büyüyen çocuktur

    1
    0 Yorumla
  • meison
    meison Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Bence burada bu konu hakkında yazılan yorumları çok kâle almayın. Eşinizle oturun ve planlayın nasıl birbirimize destek oluruz nasıl üstesinden geliriz diye düşünün. Sonuç olarak bu sorumluluğu siz alıyorsunuz burada bulunan insanlar değil.

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (113)
Devamını Gör(158)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > 1,5 aylık evliyim, çocuk istiyoruz. Sizce erken mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

8 aylık evliyim, eşim bebek istiyor. Çok erken değil mi? 94 cevap verildi
2 aylık evliyim çocuk için erken mi? 44 cevap verildi
Eşim çocuk istiyor ama ben erken olduğunu düşünüyorum kararsız kaldım? 13 cevap verildi
Eşim çocuk istiyor ama ben korkuyorum, benim için erken mi? 97 cevap verildi
Yeni evlendik çocuk için erken mi? 11 cevap verildi
Çocuk yapmak için erken mi? 28 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Saçlarınızın doğal rengini seviyor musunuz?
  • Renklerin cinsiyeti var mı, pembe kız rengi mavi erkek rengi mi gerçekten?
  • İnstagramda tatile çıkıp belgesel çeker gibi her yeri çekip anlatan storyler atan kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz😅?
  • Yasadıgınız yerde deniz var mı?
  • İnsanlarda ilk dikkat ettiğiniz özellik nedir?
  • Sağlıklı içecekler içince kendinizi sağlıklı hissediyor musunuz?
  • En kolay ev işi nedir?
  • Bir insanın size neler kattığına mı neler götürdüğüne mi bakarsınız?
  • Aşk için savaşmak mı, vazgeçmek mi?
  • Ne sıklıkla karpuz yiyorsunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨