8 aylık evliyim, eşim bebek istiyor. Çok erken değil mi?

Ben maddi durumlardan dolayı 2 yıl nişanlı kaldım şimdi 8 aylık evliyim. Evim kira ve her şey borçla alındı eşim taksit ödüyor bileziklerimi bile verdim borç yüzünden ama alacağım dedi. Neyse, konuya gelelim, eşimin ailesi ve eşim bebek demeye başladı. Ben istemiyorum çünkü maddi olarak zorlanırız çok korkuyorum. Öyle diyince de kısmetiyle gelir diyorlar. Ben istemiyorum, eşime borçların bitsin altınlarımı al hala bebek yaparım diyorum. Sizce de haklı değilmiym? eşim 37 ben 22 yaşındayım.

8 aylık evliyim, eşim bebek istiyor. Çok erken değil mi?
Cevapla