Ben maddi durumlardan dolayı 2 yıl nişanlı kaldım şimdi 8 aylık evliyim. Evim kira ve her şey borçla alındı eşim taksit ödüyor bileziklerimi bile verdim borç yüzünden ama alacağım dedi. Neyse, konuya gelelim, eşimin ailesi ve eşim bebek demeye başladı. Ben istemiyorum çünkü maddi olarak zorlanırız çok korkuyorum. Öyle diyince de kısmetiyle gelir diyorlar. Ben istemiyorum, eşime borçların bitsin altınlarımı al hala bebek yaparım diyorum. Sizce de haklı değilmiym? eşim 37 ben 22 yaşındayım.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılEşin çocuk istemekte haklı çünkü onun yaşı geçip gidiyor. Erkek için 45 yaşa kadar çocuk yapma ihtimali var. Seninse kaybedecek birşeyin yok. Çok zamanın var. Borçlar taksitle azar azar ödeninir kapanır. Onları çok dert etme. Çok insanın borcu var, tek sizde olan bir sorun değil. Bana altınlarımı al demek bencillik, aç gözlülük gibime geldi. Evlilik paylaşmaktır. Sen altınlarını sattığında ödünç vermiş gibisin şimdide onları iyade etsin. Yenileri alınsın istiyorsun. Bu kadar materyalist olma.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen burada iki tarafı da suçlu buluyorum. Adam neden 37 yaşına kadar bir birikim yapmamış , muhtemelen ailesi yemiştir veya işi gücü iyi değildir kazancı yetmiyordur.
Sen neden 20 yaşındayken kendinden 15 yaş büyük biriyle evleniyorsun? Üstelik adamın 5 parası yok düğün bile yapacak durumda değilken. Parayı hiç önemsemiyorum diyorsan neden çocuk yapacakken parayı önemsiyorsun? Sende de var sorun dengeli değilsin ya da söylemediğin şeyler var.
O adam bu yaşta çocuk istemekte haklı çünkü yaşı ileri, sen istememekte haklısın çünkü yaşın çok genç. Gençliğini de yaşamak istiyorsun, çocuklu hayata geçtikten sonra gençliği unut. Aynı ihtiyaçlarda ve aynı kafalarda değilsiniz. Çünkü aynı kulvarda değilsiniz.
Kendini yakmışsın bundan sonra çıkardığın sıkıntılar evliliğini de bitirebilir. Çocuktan evvel geçimsizlik yaşayanlar daha kolay daha çabuk boşanır.
Durumun zor. Sen de haklısın çok fakirlikte çocuk yapmak da akıl işi değil. Ama çocuk için altınlarını geri istemek de bana çok masumca gelmedi.
20 Yorumla
Eşin yaşça büyük olduğu için bir an önce baba olmak istiyorum ama sen daha çok gençsin 4.05 sene sonra bile bebek yapabilirsin. Bence durumlarınızı düzeltmeden yapma
01 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
37
Cevap
54Cevap
+1 yılÇok yanlış evlilik yapmışsın 37 yaşında adamın bir evi bir birikimi olmalı amacı cocukmus seni kapının önüne koyar o emin ol o altınları da asla almaz sana önce altınları yap sonra bebek de bakalım napacak yapamayacak erkeklerin ömrü analarının g. Koklamakla geçiyor yanmissin kızım sen çek cizgini sakin çocuk yapma net ol lafını geciremezsen ananı s. Bunlar bı abla demişti dersin
314 Yorumla- +1 yıl
Ablayı üzmüşler😔😔
Soran+1 yılZaten dediğini dedim önce altınlarımı alacaksın sonra çocuk dedim bu seferde altın için çocuk yapacaksan yapma dedi
Soran+1 yılBende tamam dedim
Soran+1 yılYapmam dedim
- +1 yıl
Seni hep alt etmeye çalışacaklar sakin izin verme her fırsatta laf sokacaklar ailene şikayet edecekler ailende onlardan yana olacak çevre baskısından ama sakin çocuk yapma bu seni bosayacaksa cocuksuzken bosasin gençsin kız gibi tekrar düğünle gidersin ama çocukla ugrasirsin sakın aldanma taviz verme köy tavrını adam olsaymista 37 kadar anasına vercene kendine biriktirseymis zoruna gidiyordur ama burada kendini koruyabilecek tek kişi sensin lafa bak ya altın için yapacaksan yapma sende de çocuk için evlendiysen kusura bakma de ben herşeyden değerliyim de geç kendine korunma yöntemi bul bu seni tongaya düşürür yakında haberin olsun
- +1 yıl
Bu arada ben evli değilim bu tarz ana kuzularina hep tekme koydum anasız s. Bile gitmez bunlar benim çevremde evlenenler oldu şimdi koppek gibi pismanlar onları gördükçe benim yağlarım eriyor tabi
- +1 yıl
Kadını yanlış yönlendiriyorsun. bu ülkede kaç tane 37 yaşındaki adamın evi var.. adam çocuk istemekte haklı.
- +1 yıl
Haklıymış.. Pardon beyefendi 2 sene önceye kadar yani bu adam 35 yaşındayken evler 150 bin tlydi ev alacak bir sorumluluk yok adamda. Çocuk istemekte haklı değil çocuk da giyinmeli yemeli içmeli rahat etmeli eve bulaşık yıkamamalı
- +1 yıl
Erkeklerin ömrü.. dediğin kısımda surata tükürmelik nett şu akla, vicdana, zihniyete yazık.
- +1 yıl
Cidden üç kuruşluk adamların her türlü pisliğini çekmeyi hak eden bir zavallısın görüş sahibi şu düşünceler zihniyetinle dilerim öyle birini bile bulamadan ömrünü tamamlarsın.
- +1 yıl
Öyle birini koluma takmaktansa bekar ölurum daha ii aklımız eriyor çok sukr siz neden aliniyorsunuz çünkü hakliyim, afedersiniz ama anneleri cinsel arzularını da giderse bazıları asla onlardan kopmamakta niyetli bır tek o mecburiyetten evleniyorlar oda afistelere para yetmediği icin nede olsa kadın onların mali bunların hepsi dinini bilmemekten ileri geliyor ben çirkin laf etmişim çok mu az bileeee
- +1 yıl
Kadını siz nereye koyarsanız kadın sizi oraya koyar olay artık net çile çekene madalya takmiyorlar hiçbir memlekette
- +1 yıl
Millette altınlara takmış neden kız istiyor diye altınları yapabilirse çocuğunada bakabilir net ama yapamaz altınları çocuğu yapar kariyi yollar anası bakar çocuklara TV'ye çıkar sonra kız izleriz kesin ve net adam gelmiş burada gecenin bir yarısı beddua ediyor birde bana artık o saatte teheccude mı kalktı yoksa karı avına mi sen seç burdan da sadece yuhalar 😉
- +1 yıl
Çok haklısın. Çocuklarına 5 TL harçlık veren aileleri görünce kahroluyorum! Özellikle bu ülkede dünyaya gelecekse, doğduğu andan itibaren devlete borçlu büyüyecek. "Canı veren rızkını da verir" deyip geçiyorlar.. Sorgulama yok! Düşünce yok. Senin evladın kuru ekmek yerken, elalemin çocuğu senin ülkende pasta yiyor!
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl1. si sen daha çok gençsin çocuk için.
2. si çocuk rızkıyla falan gelmiyor. O çocuk hep bebek de kalmayacak. Çocuğa büyüyünce rahat bi yaşam sunamayacaksanız yapmayın. Her gününde keşke hiç olmasaydım diyecek bi insan getirmeyin dünyaya yazıktır.
Ayrıca seni kandırmaya çalışıyor çocuk yapıp kendine mecbur bırakacak çünkü ondan çok daha gençsin boşanma ihtimalinden korkuyor olabilir altınlarını falan da yapmaz zaten10 YorumlaRızkıyla gelir diyenlere lafım arkadaşlar bakamıcagınız çocukları kendi hayatınıza dahil etmeyin sefalet çekmek zorunda değiller şu an illegl yola bulaşan çoğu genç yoksulluk içinde büyüdüğü içindir onun için az akıllı olun
10 Yorumla
+1 yılkesinlikle haklısın. ondan cok daha olgunsun demek ki. ailesi de hangi akla hizmet istemesini destekliyor acaba. de ki anne-baba olmak, kendinden once cocugu dusunmekle baslar. onun iyiligi icin dogru zamani beklemek zorundayiz
00 YorumlaKendinden 15 yaş büyük adamla evlenerek hata yapmışsın. Seni dinler umarım insanlar ne meraklı borç harç içinde çocuk yapmaya
04 Yorumla
Soran+1 yılErkek milleti işte
- +1 yıl
Erkek milleti diyen kadın benle yaşıt olmasına rağmen 37 yaşında adamla evlenen kadın eli eleştirene bak
Soran+1 yılOlabilir ben yaşıma göre olgunum yaşantılar var
- +1 yıl
Hepimizin var ben çocukken de olgun olmak zorundaydım
Sen niye o kadar büyük adamla evlendin geçmiş olsun büyük hatalar yapmışsın bence çocuk yapma yakında boşanırsınız zaten
111 Yorumla- +1 yıl
Met gayet haklı
+1 yılMaddi anlamda çocuğa bakmayacak durumdaysaniz asla getirmeyin dünyaya
17 Yorumla
Soran+1 yılMaddi olarak kötü değiliz ama borçlar var borç olmasa bakarız ama borç var ve korkuyorum
- +1 yıl
Borçlar varmış borç harç çocuk masrafı mama vs bunlar büyük seyler
- +1 yıl
Severek mi evlendin
Soran+1 yılSeverek evlendik başta çocuk demedi ailesi söyleyince millet çocuk yapıyor gibisinden kocamda artık istiyor
- +1 yıl
Ailesinin onun bunun sözüne bakan adamdan sana hayır gelmez kaldı ki 15 yaş var aranızda neden evlendin kuzum bu adamla kafa yapınız aynı değil bir kere
Soran+1 yılEvet kafa yapımız bir değil ama anlaşıyoruz ben uyuyorum sürekli eşime en azından Türkiye standartlarında bir erkekten iyi şiddet yok evine bakıyor eşine değer veriyor önemsiyor önemli olan bunlar
- +1 yıl
Anladım hayırlısı.
Eğer çocuğuna bakmakta kendine güveniyorsan bence çocuk yapmalısın maddiyatı boş ver borçlar her zaman olucak
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılErken, evliliğiniz otursun iyice bir düzeninizi kurun, borçlarınız bitsin. Sağlık sorununuz yoksa elbet olur vakti geldiğinde acele etme bence. satılan bileziklerin geri gelmeyecek bu arada onu da söylemeden geçemicem🤭😅
00 YorumlaAynı ben 😂 kesin evlendiğimin ertesi günü ağlamaya başlarım benim neden bebeğim olmuyor diye 😂😂
00 Yorumlabencede erken bebek için maddi durumun iyi olması lazım bazı aileler kafalarına göre çocuk yapıyor ihtiyaçları tam karşılanmıyor çocuğun
00 YorumlaBeklenmesi gerek eşin yaşından dolayı acele ediyordur ama kısmetiyle gelsede allah akıl fikir vermiş düşünmek lazım
00 Yorumla
+1 yılhttps://youtu.be/Cs6gjgiZM-U
Hoca olarak beğenmiyor olabilirsiniz ancak ayeti değiştiremezsiniz.00 YorumlaYeni evlisiniz biraz birlikte vakit geçirseniz iyi olmaz mi eşin bunlari muhakeme edecek yaşta oysa
00 YorumlaHm tabi dediğin de mantıklı o da bı yandan yaşı geçmeden istiyor sanırım ama borç varken zorlanacaksaniz tabi beklemek bence de mantıklı
00 Yorumla15 yaş büyük biriyle evlenip iyi yapmışsın afferin sana
02 Yorumla
Soran+1 yılÖyle daha kıymetli oluyoruz ama genceck karısı var değerini bilir
- +1 yıl
Sen 30una geldiğinde başka genç mi arayacak
+1 yılÇok erken bekle önce borçları kapatın rahat nefes alın ondan sonra düşünürsünüz.
Acelesi yok zaten çocuk yapmanın
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇok yanlış bir evlilik yapmışsın. 15 yaş farkı çok. Adamın yaşı 40’a gelmiş tabiki de çocuk isteyecek. Ne bekliyorsun ki 50 yaşında baba olmasını mı?
00 Yorumla
m +1 yılBen de bazen herşeyi boş verip çocuk yapmak istiyorum. Oda öyle bir dönemdedir 😂
00 YorumlaBebek kısmeti ile gelir.. korkma onun rızkı ayrıdır sizden.
00 Yorumla
+1 yılFoto çok güzeldi de soruya tıklayınca kayıp oldu
00 Yorumla
+1 yılKnk adam bekleyeceği kadar beklemiş yaş geçiyor onun yap gitsin 🤣
00 YorumlaYani onun yasinda göre normal anlayabiliyorum ama senin yasin cok gencsin bilemedim
00 YorumlaHiç sorun değil bence bebek demek o abartılmış korku ve masraf yığını aklına geliyor belki ama olduktan sonra öyle olmadığını görürsün net
00 YorumlaYapma bencr cunku butun hepsini toplayinca bi sure sonra bosanacaginiz cok ortada. ne yazikki
00 YorumlaSakınnn hem yaşın genç daha 30 olsan belki diyicwm çünkü o yaştan sonra çocuk sahibi olmak zor oluyor diye biliyorum. Çocuk doğar doyarda ama daha iyi imkanlarda yaşatmak varken niye yani
03 Yorumla
Soran+1 yılBaşta istemezdi borç bitsin hala diye anlaştık şimdi sürekli yüzüme vuruyor aileside bir bebek ver bize diyor ben istemiyorum hayat çok pahalı olmuş korkuyorum ama bakarım diyor
Soran+1 yılSöyledim dediklerini bu sefer kırılıyor sen bana güvenmiyorsun diyor ben bakabilirim diyor bu sefer kırıldığı için bana laf atıyor sen iyi bir anne olamazsın diyerek laf atıyor empati yapmamı istiyor
Gizli Üye(25-29)+1 yıl37 yaşında biriyle evleneceksem maddi durumuna bakarımmm
10 Yorumla
+1 yılMaddi durumu ayarlamadan çocuk yapmayın önce maddi manevi hazirlanin bu çocuk size çok yük olabilir. Benim borcum yok ama bende ev alana kadar çocuk istemiyorum
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKendini hazır issetmiyorsan yapma. bütün sorumluluk sana kalacak. Çocuk büyük sorumluluk.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen konuyla alakasız bir şey sormak istiyorum. Özel bir soru olacak ama ailen eşinle olan yaş farkını nasıl kabul etti? Yanlış anlama erkek arkadaşım benden 12 yaş büyük ve ailem kesinlikle onunla evlenmemi istemiyor, bundan dolayı soruyorum.
03 Yorumla
Soran+1 yılAnnem babam ayrıydı babamla konuşmuyorum küçüklükten gelen baba sevgisi eksikliği var kendi yasitlarimla anlaşamıyorum ailemin vermediği ilgiyi eşimde görüyorum
Soran+1 yılBabamla zaten 10 yıldır konuşmadığım için düğünüme gelmedi annemde zaten bişi demedii kısaca kendi kararmla evlendim ailem saygı duydu
Soran+1 yıl5 kardeşiz sürekli 2 yıl arayla doğduk annem babam sorumsuz ben hiç anne baba sevgisi görmedim küçükkken yokluk çok çektim o yüzden biraz korkuyorum çocuktan Allah'a şükür benim eşim babam gibi değil ama yinede korkuyorum
Gizli Üye(18-24)+1 yıl37 yaşında bir adamla evlenerek büyük hata yapmışsın zaten
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBirsey soracam, yaş aranızda hiç sorun oluyormu yani mutlumusunuz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl37 yaşına kadar bir evlilik parası biriktirememis mi üç yıldır taksit ödüyor
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılCiddi anlamda çok erken
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yıl40 yasasında birini bulamadın mi? 37 nedir ya senin için çok küçük değil mi?
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılEsin yaşından dolayı haklı. Niye bu kadar büyük biriyle evelniyorsunuz ki şaka gibi
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKendi denginle evlenseydin 3 yıl sonra eşin yatakta seni doyuramıyacak
00 Yorumla22 yaş erken. ama kocanin yaşı geciyor. Ortasini bulun
00 Yorumla
+1 yılSen akıllı bir davranış sergiliyosun en doğrusu o biraz daha borçları ödeyin sonra olur sağlıkla inşallah
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAdam yasli oldugu icin seni dinlemeyip kendi derdini dusunuyor bencilce yazik ya.. nerdensin sen
00 YorumlaBebek ile seni kendine bağlayacaklar sakın öyle bi hata yapma
00 YorumlaEğer istiyorsan sen bilirsin istemiyorsan eğer açıkça belirt
00 Yorumla
+1 yılAbi hem yaşlı hem fakir hem de çocuk istiyor:/
10 YorumlaErken ama seviyorsan eşini kırma yap bence
00 Yorumla
+1 yılEvlenmeden önce nedne konusmadınız ki
00 Yorumla
+1 yılBnce yap borç bitene kadar eşin yaşlanır
00 YorumlaErken hemde çok erken
00 Yorumla
+1 yılÇok erken en az 2 yıl bekleyin
00 YorumlaErken daha evliliğinizin tadını çıkarın
00 Yorumla
+1 yılSizin karariniz bize. sormayin
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılçok çok erken bence de
00 Yorumla
+1 yılBorç yiğidin kamçisidir yeğen. eş 37 sen 22 . Hmm
00 Yorumla
+1 yılYapmasanız daha iyi olur sanki
00 Yorumla
+1 yılGeç kalmış napsın
00 YorumlaYok bi 20 sene bekle sonra yaparsın
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGeç olmuş bile ben ilk ayda yaptım
011 Yorumla
Soran+1 yılÇocuk yapmak masrafımı
Soran+1 yılMasraflımı yani
Cevap sahibi+1 yılAllah onunda rizkini beraberinde gönderiyor eve bereket geliyor
Soran+1 yılSizde öylemi oldu
Cevap sahibi+1 yılAynen öyle oldu hiç öyle masrafı falan olmadı
Soran+1 yılşu an özelde doğum 5 binden başlıyor her ay kontrol ve daha bir çok şey
Cevap sahibi+1 yılKontrole normal hastaneye git ayda bir doğumu da orada yaparsın
Soran+1 yılDevlette hayvan gibi davranıyorlar ben özel hastanede yaparım
Soran+1 yılPeki ilk ayda bebek yaptınız sıkıntı olmadı mı yani sırf bebek için evlilik olmaz direk sorumluluğa girmek erkek için zor olmalı
Cevap sahibi+1 yılDoğrudur develet hastanesi öyle baştan savurma ama özel daha rahat bende tavsiye ederim özeli
Cevap sahibi+1 yılElebette bebek için evlenilmez biz istedik aramiza bebek girsin sevelim onu ve mutlu olduk ta
+1 yılyaşı daha fazla geçmesin istiyordur
00 Yorumlayaşı gelmiş kemale
00 Yorumla
+1 yılAz daha hikaye oku
00 Yorumla- Devamını Gör (31)
Devamını Gör(76)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer