Türkiye de herkes bu yandanmaddi zorluklardan bahsederken neden bir yandan da sürekli doğuruyor?

Söyle bakıyorum da yok asgari ücret çok düşük de açlık sınırının altında yaşıyoruz da yok et bile alamıyoruz da bilmem ne derken neden bir yandan sürekli doğurma çabasında içinde siniiz

Türkiye de herkes bu yandanmaddi zorluklardan bahsederken neden bir yandan da sürekli doğuruyor?
Cevapla