Hamileyim, kocamla ayrıyım ve mutsuzum. Doğumdan sonra konuşmalı mıyım sizce?

Merhaba evliyim 30 yasindayım, hamileyim eşimle ayriyiz o İstanbul'da yasiyor bazen arkadasca resmi bir sekilde bebek hakkinda konusuyoruz. Amniyon sıvısında artış oluştuğu için 2 3 gun icinde sezeryanla dogum yapacağım, doktorumdan haber bekliyorum gün saat için, normal sartlarda bi kac haftam daha vardı aşırı stresteyim , uyuyamiyorum ne gece ne gunduz kalp carpintimda basladi beklemektem keske ani olsaydi korkuyorum.. Eşime haber vermedim vermeyi dusunmuyorum ancak dogumdan sonra ama annem konuş diyor bilmiyorum kararsizim. Ailemin yanindayim ailem maddi manevi yanimda destekler bi an olsun yalniz birakmiyorlar ama ben yine de kendimi cok yalniz hissediyorum. Moralim cok bozuk..

Hamileyim, kocamla ayrıyım ve mutsuzum. Doğumdan sonra konuşmalı mıyım sizce?
Cevapla