Evlatlık olduğumu öğrendim detaylar kısmını okuyun lütfen?

Ben 22 yaşındayım 2 aylıkken beni evlat edinmişler bu yaşıma kadar getirmişler. Allah onlardan razı olsun gözlerinden sakındılar el bebek gül bebek büyüttüler , onları çok seviyorum ama kendimi cok kötü hissediyorum yabancı gibi hissediyorum sürekli aklıma geliyor ve sürekli ağlıyorum kendimi çok yalniz hissediyorum :( şöyle bi düşününce etrafımda öz kimse yok yapayalnızım 🥺 Bir anne evladını neden bırakır ki çok mu çirkindim çok mu ağlıyordum veya istem dışımı oldum :( bunları düşündükçe daha da kötü oluyorum. Hadi diyelim ki beni doğururken öldü eee hiç mi bi akrabası yok eşi yok kimsesi mi yok neden kimse bana sahip çıkmadı ya neden 🥺 Öğreneli neredeyse 2 3 ay olacak ama ben hala ilk günkü gibiyim hala daha atlatamadım. Gün geçtikçe acım geçer diyorum ama gün geçiyor acım hala aynı 🥺 daha da kötü oluyorum ben bu durumu nasıl aşıcam bilmiyorum çok kötüyüm 🥺
Evlatlık olduğumu öğrendim detaylar kısmını okuyun lütfen?
Cevapla