Evlatlık olduğumu öğrendim. siz olsanız napardınız?

Evlatlık olduğumu öğrendim. 25 yaşında öğrendim. Bu güne kadar tek çocuktum. Kardeşlerim varmış. Anne babam da yaşıyor. . Ben bebekken verilmişim. Siz yerimde olsanız ne yapardınız?
Evlatlık olduğumu öğrendim. siz olsanız napardınız?
Cevapla