Beni çok seven adam bebeği istemeyip aldırdım diye benden vazgeçti. Saygı duyması gerekmez miydi?

Bana saygı duyması lazımdı tamam cocugu ıstıyor olabılırdi ama son kararı bana bırakması lazımdı. Ben aldırdım dıye benı ne aradı ne sordu vazgectı benden sevgısı cocugamı baglıydı yani?

Beni çok seven adam bebeği istemeyip aldırdım diye benden vazgeçti. Saygı duyması gerekmez miydi?
Cevapla