
Alırım
Almam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Evlat edinmenin iyi yönleri olsa da sakıncalı yönleri de oluyor , Sanırım Dinimiz de evlat edinmeyi uygun görmüyor. Bunun yerine bakımını üstlenmek daha doğru olur.
Zor konu, olmayanlar için alternatif olabilir. Ben duygusal insanım, zor gelirdi sanırım.
Zor gibi.
Cevap
13Cevap
Evet evlat edinirdim ama eşimle karar verirdik. zaten ben sevdiğim kadınla çocuk için evlenmem aşk için evlenirim
Merhaba,
Evlatlık almaya sıcak bakıyorum. Çocuğum olmazsa eşimde isterse eğer, olur, neden olmasın ki! 😅
Sende kanka sende sjdjd
Buna şimdi karar veremem bilmeden yaşamadan yorum yapamam
Düşündüğm bir konu. Aslında mantıklı bakılırsa insanlar doğurmak yerine evlat sahip edinmeli ama olmuyor işte illa bi biyolojik bağ isteniyor
Çocuk osturuk gibidir herkes kendisinkine tahammül edebilir
Olmaması bu devirde daha hayırlı🤔 çok lazımsa çocuk hazırını alırız😂
Evet edinirdim kesinlikle düşünmeden çünkü anne baba olmak sadece biyolojik bir hal değil
Evlat can demektir olsada /Evlat edinemeyiz kanunen/
Çocuğum olsa da bir çocuk evlat edinmek veya koruyucu ailelik yapmak istiyorum
Çocuk hiçbir türlü istemiyorum bro, dertten başka bir şey değil.
Heekes bağlatsın tüplerini bu dünyaya cocuk getirmeyin
Ben geldim kaldım o zaman
Çocuklar ailede büyümeyi hakeder travma lı çocuk olmasın hiç gülmek en çok onlara yakışıyor
Bence evlat edinmek daha mantıklı
Büyük konusmam ama edinmem
Yok sanmıyorum hiç düşünmediğim bir
hiç düşünmeden yaparım
Almam sanırım O zamanki düşünceme bağlı
Alırdım herhalde
evet..
Alağırım🙂
Olsada alırım hayalim o çünkü
Alirim
Olabilir
almam benim kanımdan olmalı
olabilir evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?