Her çocuk özel ve değerli olmalıdır. Fakat bazı ebeveynler çocukları arasında adaletsizlik yapabiliyor.

Her çocuk özel ve değerli olmalıdır. Fakat bazı ebeveynler çocukları arasında adaletsizlik yapabiliyor.

Babam oluyor kendisi sırf onun ayarlayamadığı sevgi yüzünden erkek kardeşimin bana koyduğu bir mesafe var. Yanlış bir tutum. Anneyse erkek çocuğunu, babaysa kız çocuğunu daha çok sevmesi çok saçma yaa
Hemde nelere rastladık bir oğlu çile çekerken çocuklarını dişi tırnağıyla okutmaya çalışırken diğer çocuğunu varlıktan şımarık ukala yapan insanlar gördüm
Allah esirgesin
Cevap
4Cevap
Evet çok denek geldim tabi ki de.. işte böyleleri zaten aile olmayı bile hak etmezler...
Olmaz mı oğlu olmadı diye triplere giriyordu şükür olsun bir tane azman doğurdu uğraşsın dursun hak etti
Rastladım maalesef Rabbim adl ismi hürmedine adillik versin onların ruhlarına
Rastladım ve bence her ailede böyle bir ayrımcılık var.
küçükken çok ağır şiddetli yaşadım bunu ondan travmalarım oluştu.
Nefret ediyorum erkek çocuklarını daha ön planda kız çocuklarını geride tutan kendini ebeveyn sanan şahıslardan.
Bana hayatım boyunca Hiçbir şeyi layık görmediler
Rastlamıştım
Rastladım pozitif ayrımcılığı yapan da annemdi
Evet ben
Ben yaşıyorum
Ben ilk hatırladığım annem çok titizdi babamda çok aşırı narsist biri annem bizi çok temiz tutardı ve kapının önünde bile oynatmaz vs. Babam bigün bana anneni takip et ve bana söyle dedi. bende ozamanlar daha 4 5 yaşlarında falanim bende tamam annemi nereye gidiyor diye takip edicem ve babam fabrikada çalışıyor annem ise el arabası ile çikolata gofret falan filan satıyor galiba mahallede dedikodu yapılmış olmalı bana bunu söylüyor tamm annemi bı hotele girerken görüyorum bende arkasından kimsenin bı müdahalesi olmadan giriyorum. ve bı adamla annemi yatakta sariliyorken görüyorum annem onu takip ettiğimi bilmiyo ve beni görüyor oradan kaçıyorum ve oğlumu artık nedir o hotelden bir erkek çocuğu 8 9 yaşlarında benim peşimi birakmiyor ve ben o küçücük yaşta başıma bişey anlıyorum hop hızla elinden kurtuluyoruz o çocuk beni çok rahatsız ediyordu. Ve ben babama herşeyi anlattım sonra babam benim gözümün önünde annemin kafasını kalın sopayla kafasını gözünü dagiltti ve bu arada o adam bizim evede geliyordu. Sonra heryer kan oldu heryer ve annemin kafası kanlar içindeydi ben kendimi okadar sucladim ki anlatamam annem ogunden sonra artık normal değildi artık şizofreni hastası oldu artık annem evi temizleniyor ve hep duvarlarla konuşuyordu. Ve babam bizi o siarada hemen köye yolladı6 ay orada kaldık ve galiba duyduğuma göre babamda o adamı bulup öldürmüş ve babam bı mafyaya katıldı bunuda yıllar sonra bı fabrikadaki adam söyledi soy isminden bide babam bizi çıkışta almaya geliyordu oradan taniyormus. babam resmen 3 kişiyi öldürmüş. haberim yok ve biz temizliğin içinden bolluğun içine döndük babam bana okadar baskı yaptiki 6 evladın içinden hep bana soğuk senin yüzünden annen bu halde gibisinden hissettirdi hep yerin dibine soktu beni heryerde beni koyuluyor hiç bir yaptığım beğenmiyor hep kiyasliyor hep aşırı beddua ediyor. ve okul hayatında pis kokuyor bakımsız olarak eziklik içinde geçti. benim yüzümden annem bu hale geldi hep bu aklımdan çıkmıyor
3 ay genelde söylüyor du öncede gelmiş bana diyorki şu tipine bak seni kim alır seni çarpmış carpicagi kadar dedi ve o 3 ay dan sonra da hiç bir evin içinde yüz yüze gelmedim şimdide diyorki neden odamdan hiç çıkmıyorsun hayırsız Allah senin belanı vericek zaten seni nerden bulup getirdiler dedi ben son cümle içinde baba sen demiyormuydun su tipine bak eee bende bakma diye odamdan çıkmıyorum bu seferde diyorki bı bokuma taradigin yok zaten
Çevremde yoktu
ben yaşadım kötü bir his.
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar