Aile içerisinde anne ve babanın yapmış olduğu evlat ayrımcılığı konusundaki düşünceniz nedir?

Selam, 28 yaşındayım. Evliyim ve 1 çocuğum var. Ayrıca iki kardeşiz. Fakat aile içerisinde birtakım zoruma giden durumlar var. Şayet ben fazla takıntılıysam lütfen belirtin, kısaca size bahsedeceğim. Çocukluğumdan beri maalesef çalışmak durumunda kaldım 12-13 yaşlarından beri kendi başıma bir şekilde mücadele etmekteyim. Babamın maddi durumu geçmişte iyi değildi fakat şu son 4 senedir çok iyi maddi imkanlara sahip ve bu durumda tavırları farklılaştı. 10 yıldır onların evinin giderlerinin bir kısmını ben karşılıyorum, 10 yıldırda ayrı yaşıyorum. Anne ve babadır tabiki karşılayacağız. Kendim ticaretle uğraşıyorum didiniyorum benim kazandığım mal içinde kardeşimi ortak ediyorlar, onada hayır demiyorum kardeştir problem değil. Ama zaten senelerce maddi manevi ezilmiş, çocukluğunu yaşayamamış biri olup hala daha yalnız başına bir şeyler için gecesini gündüzüne katıp çaba gösterirken hiçbir şekilde aileye faydası olmamış ve en iyi şartlarda okutulup en iyi tahsil noktasına getirilen kardeşime birde kendi firmalarında iş vermeleri ayrıca benim kazandığım ticari malın sebebinin kendileri olduğunu ve kardeşimede yarısını vermem gerektiğini söyleyen ailem için nasıl yol izleyeceğimi bilmiyorum. Allah katında hakları ödenmez o yüzden bişey diyemiyorum. Ama yanlış anlaşılmasın konu kıskançlık değil tamamen ayrımcılık gibi geliyor bana. Ben hala daha onların giderlerine destek olurken ki anne babadır tabiki olacağız, kendi malımı kardeşime ortak ettikleri halde ki problem değil canları sağolsun, ben sokaklarda ezilirken kardeşime kalkıp kendileri iş imkanı sağlayıp yardımcı oldukları halde bu zamana kadar hiçbir maddi manevi destek vermemiş kardeşimle ayrımcılık yapıldığı kanaatindeyim. Ayrıca söyledikleri sözler ile benim gururumu kıran davranışlarda mevcut. Anne baba hakkı ödenmez diyip her seferinde içime atmayı tercih ettim, asilik yapmadım. Bu durumlar ama iç psikolojimde beni baya bir yaraladı artık kafamın içinde takıntılı duruma geldim. Sizce en doğrusu nedir? Ne yapılması gerekir? Benim ne gibi noktalarda hatam mevcut? Desteğinizi rica ediyorum, iyi günler.

Aile içerisinde anne ve babanın yapmış olduğu evlat ayrımcılığı konusundaki düşünceniz nedir?
Cevapla