Eşim sürekli doğacak bebeğimizin erkek olmasını istediğini söylüyor, çok üzülüyorum. Ne tepki vermeliyim?

Eşiniz bebeğimiz erkek olsun inşallah derse üzülür müsünüz?

Güncellemeler
+1 yıl
Soru başlığı bu değil dikendir eşim için sormadım
Güncellemeler
+1 yıl
Dikendir değil kendi eşim için sormadım
Eşim sürekli doğacak bebeğimizin erkek olmasını istediğini söylüyor, çok üzülüyorum. Ne tepki vermeliyim?
Cevapla