Eşim bebeğimizi istemiyor çok üzülüyorum ne yapmalıyım?

4 gün önce bebeğim doğdu sürekli ağladığında sustur şunu başım ağrıyor diyor yeter artık bu çocuğun sesinden bıktım diyor çok üzülüp Ağlıyorum ne yapmalıyım

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bana niye küfür ediyorsunuz? Sitede nekadar beyinsiz var burada benim suçum nedir
Eşim bebeğimizi istemiyor çok üzülüyorum ne yapmalıyım?
Cevapla