Eşimle 10 Haziran'da evlendik, biraz erken olacak ama ben anne olmak istiyorum. Ancak eşim istemiyor. Ne yapmalıyım?

Eşimle 10 haziranda evlendik, biraz erken olacak ama ben anne olmak istiyorum. Ancak eşim istemiyor. Ne yapmalıyım? ciddi cevap istiyorum.

Eşimle 10 Haziran'da evlendik, biraz erken olacak ama ben anne olmak istiyorum. Ancak eşim istemiyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla